Regulamin witryny

Poniższe zasady zostały ujawnione celem wyjaśnienia poszczególnych obowiązków wszystkich członków społeczności Corsa Sport. Zasady te powinny być przestrzegane przez wszystkich, aby zapewnić, iż nasza witryna działa sprawnie i zapewnia zabawę oraz produktywne doświadczenia dla wszystkich członków naszej społeczności i odwiedzających.

  1. Postanowienia ogólne

    1. Posty powinny być pisane w właściwym dziale. Przed napisaniem posta przeczytaj opis forum aby upewnić się, że piszesz we właściwym miejscu. #
    2. Wypowiadaj się na forum z poszanowaniem innych użytkowników. Wyzywanie lub obrażanie innych użytkowników nie będzie tolerowane pod żadną postacią. #
    3. Rola moderatora zarezerwowana jest dla moderatorów. Jeśli zauważysz zachowanie niezgodne z regulaminem forum poinformuj o tym Zespół administracyjny korzystając z przycisku "Zgłoś ten post" widocznego przy każdym poście. #
    4. Staraj się pisać poprawną polszczyzną. Przed wysłaniem posta sprawdź, czy nie ma w nim błędów ortograficznych, interpunkcyjnych lub literówek. Jeżeli zobaczysz błędy już po umieszczeniu wiadomości na forum, użyj opcji "edytuj", żeby je poprawić. PISANIE WIELKIMI LITERAMI jest uznawane za krzyk. #
    5. Temat posta powinien odzwierciedlać jego treść, pokrótce opisywać problem. Jako temat nie podawaj nic nie mówiącego hasła jak "Pomocy" albo "Mam problem". Poprawna nazwa tematu to gwarancja na łatwe wyszukiwanie i czytelne przeglądanie przez zainteresowane osoby. #
    6. Spam nie jest tolerowany pod żadną postacią. Zabronione jest reklamowanie konkurencyjnych serwisów internetowych, oraz konkurencyjnych przedsięwzięć na łamach forum Corsasport.pl, tj tematy, posty. #
  2. Pomoc

    1. Pomoc udzielana jest wyłącznie przez forum. Nie jest udzielana przez wiadomości prywatne, komunikatory itp. Pomoc udzielana na forum przynosi korzyści większej ilości osób zainteresowanych rozwiązaniem danego problemu. #
    2. Wstrzymaj się od przesadnego podbijania tematów do momentu upłynięcia sensownej ilości czasu potrzebnej do udzielenia odpowiedzi. #
    3. Użytkownicy tego forum pomagają w miarę swoich możliwości i dzielą się swoja wiedzą dobrowolnie. Miej to na uwadze prosząc o pomoc. #
  3. Podpisy i Awatary

    1. Wielkość awatara nie powinna przekraczać rozmiaru 120x120px. Zabronione jest używanie animowanych awatarów. #
    2. Podpisy mogą zawierać do pięciu linijek tekstu normalnej wielkości LUB pojedyńczy obrazek, którego wielkość nie przekracza 60px wysokości, 468px szerokości wraz z dwoma linijkami tekstu małej wielkości. Wykorzystywana w podpisach czcionka powinna być normalnej lub małej wielkości. #
    3. Linki w podpisach są ograniczone do 5 linków do stron, i nie mogą się powtarzać (tzn. 5 linków do tej samej strony jest niedozwolone) Linkowane strony nie mogą być nadmiernie komercyjne. Reklamowanie swoich stron jest dozwolone. #
  4. Moderacja

    1. Wszystkie powyższe zasady dotyczące postów mają również zastosowanie do systemu wiadomości prywatnych. #
    2. Zespół administracyjny zastrzega sobie prawo do edycji, usunięcia lub przeniesienia do kolejki moderacyjnej każdego posta o każdej porze. W chwili obecnej każda pierwsza wiadomość na forum trafia automatycznie do kolejki moderacyjnej i w zależności od zgodności z Regulaminem zostaje zaakceptowana/odrzucona. Podjęcie decyzji o tym co zostanie zakwalifikowane jako złamanie regulaminu, spam, wulgaryzm pozostaje w gestii Zespołu administracyjnego a nie użytkowników. #
    3. Każda próba obejścia bana lub kolejki moderacyjnej będzie pociągała za sobą dalsze konsekwencje. #