Na zdjęciu to bardzo hardkorowo widać w rzeczywistości jest niezauważalna szparka
C20xe Odcięcie i obroty
- ja37
- Support Team
- Posty: 2071
- Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
- Imię: Grzesiek
- Model auta: Astra H GTC
- Silnik: Z20LEH
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 25 razy
Re: C20xe Odcięcie i obroty
No miałem rację, sam kiedyś tak się pomyliłem
Odwrotnie założony motyl.
Zauważ, że ścianki motyla są pod kątem.
Źle założysz, przepustnica się nie domknie, albo się zatnie.
Wtedy krokowy nie ma czego szukać.
Odwrotnie założony motyl.
Zauważ, że ścianki motyla są pod kątem.
Źle założysz, przepustnica się nie domknie, albo się zatnie.
Wtedy krokowy nie ma czego szukać.
-
- Świeżak
- Posty: 45
- Rejestracja: 21 lis 2011, o 09:32
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Knurów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: C20xe Odcięcie i obroty
Obojętnie jak go założysz i tak jest szpara , motylek nadaje się do wyrzucenia Na zdjęciu akurat jest przykręcony tak jak leciało także nie ma co wnioskować ze zdjęcia błędu montażu. A po co to jest pytałeś, do łagodniejszej reakcji na otwarcie przepustnicy. Tak czytałem:P Najważniejsze że obroty już są:P
- ja37
- Support Team
- Posty: 2071
- Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
- Imię: Grzesiek
- Model auta: Astra H GTC
- Silnik: Z20LEH
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 25 razy
Re: C20xe Odcięcie i obroty
Nie, to jest do poprawnego działania przepustnicy.
Weź jakąkolwiek przepustnicę i zobacz, że ścianki obwodu motyla nie są prostopadłe do jego płaszczyzny.
Może weź nawet z porsche?
Na testy nawet c12nz starczy.
Weź jakąkolwiek przepustnicę i zobacz, że ścianki obwodu motyla nie są prostopadłe do jego płaszczyzny.
Może weź nawet z porsche?
Na testy nawet c12nz starczy.
-
- Świeżak
- Posty: 45
- Rejestracja: 21 lis 2011, o 09:32
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Knurów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: C20xe Odcięcie i obroty
A z ciekawości sprawdzę jutro. Ale bez tej wagi i tak będzie działać poprawnie:P