Schemat elektryczny silnika Opel Astra GSI 2.0 8V

Wszystkie informacje o elementach układu elektrycznego Corsy B.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Wydra9
Użytkownik Premium
Posty: 808
Rejestracja: 22 maja 2009, o 23:14
Imię: Rafał
Model auta: Corsa B
Silnik: C20NE
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Schemat elektryczny silnika Opel Astra GSI 2.0 8V

Post autor: Wydra9 »

Witam potrzebuje schemat elektryczny od tego modelu. Problem polega na tym ze mam u siebie w corsie c20ne i chce zmienić klapkę na gorącego druta. Z tego co się zorientowałem w Astrze Gsi 2.0 8V jest c20ne ale ma przepływomierz na druta :) moje rozkminy wyglądają tak że zastanawiam się czy jak bym trafił kompa od tego modelu i wrzucił zamiast swojego uprzednio przygotowując instalacje na nową przepływke czy to ruszy? Ja mam silnik z Calibry 91/92 rok tam jest jak mi się zdaje motronik 1.4 w tej astrze też jest taki motronik chyba że ja mam nowszego motronika ale raczej nie ;) Ktoś na to coś podpowie ;) silnik leciwy ale daje dużo frajdy w corsie ;)
Załączniki
23210272.jpg
23210272.jpg (103.26 KiB) Przejrzano 2720 razy
Awatar użytkownika
ja37
Support Team
Support Team
Posty: 2071
Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
Imię: Grzesiek
Model auta: Astra H GTC
Silnik: Z20LEH
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 25 razy

Re: Schemat elektryczny silnika Opel Astra GSI 2.0 8V

Post autor: ja37 »

Komputera, to szukaj z wiązką i do wymiany przepustnica, żeby przyjęła inny tps.
Zdaje się zawór par paliwa tez ma inne gniazdko, wiec tez szukaj, albo przeszczepiaj od swojego.
Awatar użytkownika
Wydra9
Użytkownik Premium
Posty: 808
Rejestracja: 22 maja 2009, o 23:14
Imię: Rafał
Model auta: Corsa B
Silnik: C20NE
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: Schemat elektryczny silnika Opel Astra GSI 2.0 8V

Post autor: Wydra9 »

ZAnalazłem schemat i TPS i EVAP jest ten sam te same piny i te same wyprowadzenia. jedyne co to moze byc inny czujnik położenia wału ale raczej nie na schemacie z cali jest z ekranem a w astrze bez , ekran i tak nie podłączony jest to ECU jedyna rzeźba to zmiana połączenia wtryskiwaczy bo w cali jest parami a w astrze spięte w jeden pod pierwszy cylinder. Co do przepływki to podłączenie +12V i masy z AKU odpiąć +5V i dolot z astry na IAT. Patrzyłem też omege B silnik też ten sam tylko osprzęt nowszy ale niestety wszystko ładnie ale krokowy mi nie podejdzie do mnie, EGR wygląda na zwykły zawór więc rezystor 47R 5W i po kłopocie, trzeba dodać stukowy u mnie go nie ma no i w omie wszystkie wtryski oddzielnie są połączone więc pewnie i lepiej by silnik pracował, i komp widzę do zdobycia bez problemu tylko ten krokowy...

-- 18 lut 2016, o 16:06 --

Tak wychodzi z moich poszukiwań mylę się? a co do omy to jeszcze do cewki jakiś dodatkowy przewód idzie nie wiem od czego...

-- 19 lut 2016, o 00:30 --

Co do cewki zaplonowej w omedze jest spoko jest korpus zaplonowy dwucewkowy przykrecany zamiast kopulki do glowicy drugi przewod to najprawdopodobniej pwm drugiej cewki wiec spoko ;) no ale lipa z krokowcem. Ktos ma jakis pomysl? Bo w sumie comp z onegi fajnie by sie sprawdzil u mnie nowszy dokladniejsza wtryski odzielnie zaplon bez rozdzielacza, no super...

-- 19 lut 2016, o 15:55 --

aj... nie zauważyłem ze silnik z omegi jest inny ... x20se. Także zostaje komp z astry gsi zwykła 2.0 ma klapkę :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Elektryczny”