Heble 256 mm ...
- YAQB
- Weteran
- Posty: 1214
- Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:58
- Lokalizacja: 100lica - Konstancin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Heble 256 mm ...
Witam!
Niby temat oklepany, ale ...
Rozmawiam sobie dzisiaj ze Sznapsem (bo sie chlopak chwali na GG swapem hamulcy ) i co sie okazuje? Nie kazda tarcza 256/24 pasuje do CA? Tak by przynajmniej wynikalo z jego boju w tym temacie.
No to ja sie pytam na co zwrocic uwage? Sznaps powiedzial (a jemu mechanik), ze to co pierwotnie kupil mialo inny rozstaw srub i inny otwor centrujacy ...
Nie chcialbym kupic czegos co nie pasuje ...
Niby temat oklepany, ale ...
Rozmawiam sobie dzisiaj ze Sznapsem (bo sie chlopak chwali na GG swapem hamulcy ) i co sie okazuje? Nie kazda tarcza 256/24 pasuje do CA? Tak by przynajmniej wynikalo z jego boju w tym temacie.
No to ja sie pytam na co zwrocic uwage? Sznaps powiedzial (a jemu mechanik), ze to co pierwotnie kupil mialo inny rozstaw srub i inny otwor centrujacy ...
Nie chcialbym kupic czegos co nie pasuje ...
CTM #204
- YAQB
- Weteran
- Posty: 1214
- Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:58
- Lokalizacja: 100lica - Konstancin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Moze i musi ... to kto klamie? Sznaps, mechanik czy Ty?
http://allegro.pl/show_item.php?item=65867923
Te mu nie pasowaly ...
http://allegro.pl/show_item.php?item=65867923
Te mu nie pasowaly ...
CTM #204
- Sznaps
- Nowy
- Posty: 220
- Rejestracja: 13 lis 2004, o 00:28
- Lokalizacja: Warszawka
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Nie no tarcze nówki sztuki nie pasowały. Mechanikowi wierzę bo zna się na robocie. Więcej nie wnikałem tylko powiedziałem mu żeby zakupil coś co pasuje i tak też zrobił.
No bubbles no beer
AE82 4agze -> http://www.cultrides.com/content/toyota ... gze-sznaps
AE82 4agze -> http://www.cultrides.com/content/toyota ... gze-sznaps
-
- Swój
- Posty: 571
- Rejestracja: 23 lis 2004, o 20:59
- Lokalizacja: Sanok
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
To chyba Ci wysłał Ci inne tarcze - możliwe, bo np. w rozstawie śrób będzie różnica zaledwie 2mm, nawet niebardzo widoczna gołym okiem, ale jednak nie pasuje. Ja bym obstawił, pomyłke sprzedającego!!
Normalnie większość opli ma 4/100 i otwór centrujący 56,6mm. No ale Opel Vectra / Omega / Senator maja 5/110 ale 5 to byś widział .... chyba, że dostałeś jakiegoś rodzynka.... wersję dla elity rządzącej, dla wojska, policji, służb specjalnych U mnie kiedyś jeździła po mieście zlicytowana beta rządowa, to podobno jak koleś pojechał na diagnostykę i pomierzyli ją to niewiedzieli pod co to podciągnąć czy pod 5 czy 7. Bo rozstaw kół i osi całkowicie im się nie zgadzał z danymi w programie.... ale przypuszczam, że to raczej niemożliwe i chyba ktoś nie umiał się dobrze programem diagnostycznym obsługiwać - albo nie był w stanie ...
Normalnie większość opli ma 4/100 i otwór centrujący 56,6mm. No ale Opel Vectra / Omega / Senator maja 5/110 ale 5 to byś widział .... chyba, że dostałeś jakiegoś rodzynka.... wersję dla elity rządzącej, dla wojska, policji, służb specjalnych U mnie kiedyś jeździła po mieście zlicytowana beta rządowa, to podobno jak koleś pojechał na diagnostykę i pomierzyli ją to niewiedzieli pod co to podciągnąć czy pod 5 czy 7. Bo rozstaw kół i osi całkowicie im się nie zgadzał z danymi w programie.... ale przypuszczam, że to raczej niemożliwe i chyba ktoś nie umiał się dobrze programem diagnostycznym obsługiwać - albo nie był w stanie ...
Corsa A 1.2i 93r.
-
- Weteran
- Posty: 1557
- Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
ja jestem pewien ze to sa lipne tarcze
te na zdjeciu sa tak wogle na 5 srob
podobnie nie trzyma sie kupy to co pisze o samochodach:
OPEL ASTRA: 1,4 / 1,6 / 1,7D+TD / 1,8 / 2,0 8/94-98
to wszystkie miały 236 na 20 to na 100%
OPEL VECTRA B: 1,6 / 1,7D+TD / 1,8 / 2,0DTI 10/95-
tu prawda z wyjatkie tego ze 2,0Dti jest juz na 5 srobowa piaste i ma
288
pozatym sa jescze te tarcze co sa teraz w astrze 2 i corsie c
wygladaja bardzo podbnie ale włsnie sie roznia
to tyle wyjasnien
te na zdjeciu sa tak wogle na 5 srob
podobnie nie trzyma sie kupy to co pisze o samochodach:
OPEL ASTRA: 1,4 / 1,6 / 1,7D+TD / 1,8 / 2,0 8/94-98
to wszystkie miały 236 na 20 to na 100%
OPEL VECTRA B: 1,6 / 1,7D+TD / 1,8 / 2,0DTI 10/95-
tu prawda z wyjatkie tego ze 2,0Dti jest juz na 5 srobowa piaste i ma
288
pozatym sa jescze te tarcze co sa teraz w astrze 2 i corsie c
wygladaja bardzo podbnie ale włsnie sie roznia
to tyle wyjasnien
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
to co napisal koles na aukcji to bzdura stulecia i tu trzeba zgodzic sie z gumisiem.
nie ma opcji, zeby tarcza 256x24mm nie pasowala niezaleznie od tego czy jest do vectry, calibry, czy astry gsi. afair wszystkie mialy ta sama tarcze z tym samym rozstawem otworow i punktem kotwiczenia tarczy do piasty.
nie ma opcji, zeby tarcza 256x24mm nie pasowala niezaleznie od tego czy jest do vectry, calibry, czy astry gsi. afair wszystkie mialy ta sama tarcze z tym samym rozstawem otworow i punktem kotwiczenia tarczy do piasty.
- YAQB
- Weteran
- Posty: 1214
- Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:58
- Lokalizacja: 100lica - Konstancin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
A ja mam jeszcze pytanie odnosnie zaciskow.
Czy kazdy rodzaj/typ zacisku pod tarcze 256/24 bedzie pasowal do CA? Innymi slowy - czy jest tak, ze co bym nie kupil bedzie ok czy sa jakies wyjatki?
Pytam, bo tak przegladam i rozniacych sie juz wstepnie (wizualnie) widzialem przynajmniej 2 rodzaje (pochodzacych od tego samego producenta - ATE)
Czy kazdy rodzaj/typ zacisku pod tarcze 256/24 bedzie pasowal do CA? Innymi slowy - czy jest tak, ze co bym nie kupil bedzie ok czy sa jakies wyjatki?
Pytam, bo tak przegladam i rozniacych sie juz wstepnie (wizualnie) widzialem przynajmniej 2 rodzaje (pochodzacych od tego samego producenta - ATE)
CTM #204
- Sznaps
- Nowy
- Posty: 220
- Rejestracja: 13 lis 2004, o 00:28
- Lokalizacja: Warszawka
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
No tak wyszło na to że dostałem coś innego niż teoretycznie zakupiłem moglem się tej paczce pryjrzeć jak przyszła damn:-/
No bubbles no beer
AE82 4agze -> http://www.cultrides.com/content/toyota ... gze-sznaps
AE82 4agze -> http://www.cultrides.com/content/toyota ... gze-sznaps
-
- Weteran
- Posty: 1557
- Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
bedzie pasowało na 100%z astry F GSI vektry A i cali A
bedzie tez pasowało od kadeta E pod warunkiem ze sa to
zaciski ATE , do kadetów gsi były tez montowane inne zaciski
Le mimo to ze sa inne to tarcza wchodzi bez podła
W tych innych odpowitetrzac moze zawadzac o felge
ale do konca nie pamietam o co chodzi
ktos własnie opisywał te inne zaciski na forum !!!
ALE ATE WChODZA BEZ PODŁA
Jest jeszcze jeden myk w astrch gsi tłok mam 52 mm
a w wktrach oraz calibracj moge miec 54 mm a to dlatego ze
tyły one motowane w wersjach 4x4
ale to bedzie sie objawiało tylko tym z pedał dalej w podłoge powedruje
naprawde nie robcie ludzie paniki ja tylko jedne tarcze 256 na 24 !
( te z astry 2 moja 260 rowno, zreszta nie powie endo on je instlował)
bedzie tez pasowało od kadeta E pod warunkiem ze sa to
zaciski ATE , do kadetów gsi były tez montowane inne zaciski
Le mimo to ze sa inne to tarcza wchodzi bez podła
W tych innych odpowitetrzac moze zawadzac o felge
ale do konca nie pamietam o co chodzi
ktos własnie opisywał te inne zaciski na forum !!!
ALE ATE WChODZA BEZ PODŁA
Jest jeszcze jeden myk w astrch gsi tłok mam 52 mm
a w wktrach oraz calibracj moge miec 54 mm a to dlatego ze
tyły one motowane w wersjach 4x4
ale to bedzie sie objawiało tylko tym z pedał dalej w podłoge powedruje
naprawde nie robcie ludzie paniki ja tylko jedne tarcze 256 na 24 !
( te z astry 2 moja 260 rowno, zreszta nie powie endo on je instlował)
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
klania sie nieznajomosc tematu.. z nubiry tez pasuja...YAQB pisze:Nie no tego to juz nie pisalem, bo to raczej oczywistePETERS pisze:... ale chyba przy uwzględnieniu, że z opla
gumis, to nie do konca tak bylo z tymi srednicami, bo w astrze gsi tez byly tloczki 52 i 54mm. afair vectra 2000 miala 54mm tloczki.
najlepiej wyjac troche tloczka i zmierzyc suwmiarka, z tloczkiem 52mm praca hamulca jest blizsza pracy seriii o mniejszej srednicy.
-
- Nowy
- Posty: 448
- Rejestracja: 9 kwie 2003, o 02:01
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Warszawka
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Nie wiem dlaczego nikt tego nie zauwazyl, ale na zdjeciu od razu widac, ze klocki chamulcowe maja zupelnie inne blaszki mocujace. Napewno do tych innych zaciskow.YAQB pisze:Moze i musi ... to kto klamie? Sznaps, mechanik czy Ty?
http://allegro.pl/show_item.php?item=65867923
Te mu nie pasowaly ...
B x14sz
-
- Nowy
- Posty: 403
- Rejestracja: 14 sty 2005, o 19:33
- Lokalizacja: 4turbo.pl
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
to jakie tloczki sa lepsze? 52 mm czy 54? bo juz nie wiem
sponsorzy zalogi radecki & boczek:
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
-
- Nowy
- Posty: 403
- Rejestracja: 14 sty 2005, o 19:33
- Lokalizacja: 4turbo.pl
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
w takim razie co daja mniejsze tloczki a co duze?
sponsorzy zalogi radecki & boczek:
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
zetna szybciej klocki, tyle z nich pozytku.. mysle, ze gladka tarcza hamuje podobnie jak dobierze sie do niej wlasciwy klocek i dobry plyn.YAQB pisze:Czy jest jakies dobre uzasadnienie, dla ktorego lepiej kupic te nacinane niz zwykle?
warto zaznaczyc, ze "wlasciwy" dla kazdego moze oznaczac cos innego, jedni lubia klocek, ktory lapie szybko, inni wola nieco bardziej miekkie skladniki blah blah blah. dobrac klocki pod wlasna noge mozna tylko zmieniajac kazdy kolejny komplet na cos innego. ja kupilem po raz drugi serie ate, bo bylem kompletnie splukany, ale nastepne napewno beda nieco inne, ot chocby ferodo ds performance
-
- Nowy
- Posty: 403
- Rejestracja: 14 sty 2005, o 19:33
- Lokalizacja: 4turbo.pl
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
nacinane sa dobre jesli ma sie wyczynowy klocek ktory sie dlugo nagrzewa
sponsorzy zalogi radecki & boczek:
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze