Mocowanie drążka reakcyjnego

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego Corsy B.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Mocowanie drążka reakcyjnego

Post autor: Porszak »

Panowie czy ktoś wie czy z tych mocowań da sie wycisnąć gumowa tuleje i wcisnąć nową?
Obrazek
Obiło mi się o uszy, że przed liftem się dało, a po lifcie juz nie.
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
Fifo
Swój
Posty: 811
Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Krakooff
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Re: Mocowanie drążka reakcyjnego

Post autor: Fifo »

Z przedliftowego mocowania da się wycisnąć tuleje i wcisnąc nową. Wystepuja jako zamienniki lub zamiast tego poliuretan. Niemniej jednak wcisnięcie nowej gumy graniczy niemalże z cudem, ale da się. Co do polifta to konstrukcja jest nieco inna i tuleje w sumie tez da się wycisnąc, tyle, ze ja nie znalazłem nowej jako zamiennik do poliftowego mocowania, więc jest prawdopodobieństwo, ze producent nie przewidział wymiany.
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com

Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Re: Mocowanie drążka reakcyjnego

Post autor: Porszak »

No właśnie o to chodzi żeby poliuretan wcisnąć, tylko nie wiem czy jak zaczne kombinować to nie skończy sie zakupem nowych przedliftowych mocowań, tym bardziej ze to sa poli z M-techa, które sa twarde jak cholera
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
wolga85
Weteran
Posty: 1035
Rejestracja: 12 sty 2009, o 21:03
Imię: Marcin
Lokalizacja: Gdów (na południe od Krakowa)
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 22 razy

Re: Mocowanie drążka reakcyjnego

Post autor: wolga85 »

Ja wymieniałem u siebie ,ale przed lifty. Wbić samemu gumy to cud dopiero specjalny przyrząd pozwolił je założyć. Poliuretan jest twardszy i powinien łatwiej wejść do tego chyba z tego co pamiętam guma jest cała a poli składa się z dwóch części w tym miejscu.
6 do 100 czy 6 na 100. Oto jest pytanie
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Re: Mocowanie drążka reakcyjnego

Post autor: Porszak »

ta sa 2 czesciowe.
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
Fifo
Swój
Posty: 811
Rejestracja: 14 lut 2002, o 00:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Krakooff
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Re: Mocowanie drążka reakcyjnego

Post autor: Fifo »

To jak są dwu częściowe to żadnego problemu. Bułka z masłem :)
CB 2.0 16V Turbo powered by ProjectXs 292PS 404Nm 1,05bar --> corsa-fifo-2-0-turbo-1-05-bar-292km-404nm-t66331.html
www.ProjectXs.pl
www.EcuMaster.com

Meet Us on Facebook: http://www.facebook.com/ProjectXs
Awatar użytkownika
ja37
Support Team
Support Team
Posty: 2071
Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
Imię: Grzesiek
Model auta: Astra H GTC
Silnik: Z20LEH
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 25 razy

Re: Mocowanie drążka reakcyjnego

Post autor: ja37 »

Tuleje wyjdą, dorób sobie ściągacz z tulei i śruby, możesz jeden kołnierz wyciąć i wyjda.
Poli spoko wchodzi, żaden kłopot.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Kierowniczy”