Corsa B maglownica
-
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 3
- Rejestracja: 19 sie 2014, o 12:47
- Imię: Ryszard
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Corsa B maglownica
Cześc.Planuje wymienic maglownice ponieważ kółkiem cieżko sie kręci czasem przeskakuje i troche cieknie z lewej strony.Zamierzam ja sam wymienić wiec napiszcie mi jak to wygląda zebym mógł chociaz z grubsza wejsc w ten temat troche z głową.Pozdrawiam
-
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 5
- Rejestracja: 11 sie 2011, o 20:43
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Corsa B maglownica
Mało miejsca. Fajne sobie rozpiąć mechanizm biegów, tylko problem jest z jego ustawianiem potem.
Można też podnieść silnik od strony tylnej i rozpiąć poduchę.
Wyciągaj bokiem. Niektórym pomaga też rozkręcenie drążków od magla.
Można też podnieść silnik od strony tylnej i rozpiąć poduchę.
Wyciągaj bokiem. Niektórym pomaga też rozkręcenie drążków od magla.
- wolga85
- Weteran
- Posty: 1035
- Rejestracja: 12 sty 2009, o 21:03
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Gdów (na południe od Krakowa)
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: Corsa B maglownica
Z ustawieniem mechanizmu wybierają nie ma problemu. Blokuje się wybierak w skrzyni (w nowszych jest na skrzyni przycisk do blokowania w starych wiertło 6mm lub waleczek). A wybierak w kabinie blokuje się wkładając wiertło też 6mm. Po zdjęciu mieszka lewarka widać otwór w plastiku drążka i taki sam po lewej stroni obudowy. Generalnie blokuje się mechanizm w pozycji środkowej linii biegów 1-2.
6 do 100 czy 6 na 100. Oto jest pytanie