Przekladnia kierownicy Corsa A
- YAQB
- Weteran
- Posty: 1214
- Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:58
- Lokalizacja: 100lica - Konstancin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Przekladnia kierownicy Corsa A
Witam !
Poszukalem w archiwum i w sumie znalazlem odpowiedz na pytanie, ale chcialem sie zapytac czy ktos to robil i z jakim efektem.
PROBLEM: Ciezko pracujaca maglownica - duze opory przy skrecaniu kol.
Zamienilem ostatnio kierownice miedzy Corsa 1.2 a GSI. W tej ostatniej krecenie kolkiem bylo zauwazalnie ciezsze niz w 1.2. Teraz w 1.2 mam ta od GSI (dosc spore kolo) i kreci sie leciutko, a w GSI mam taka 3-ramienna "sportowa" (sporo mniejsza srednica) i chyba na silownie sie zapisze
Nadmienie tylko tyle, ze przed ta zamiana to krecac ta 3-ramienna fajerka w 1.2 bylo lzej niz ta o wiekszej srednicy w GSI ...
W archiwum wyczytalem, ze jest jakas sruba regulujaca te kwestie - praktykowal ktos ? Jakie rezultaty ?
ACHA - jeszcze jedno - "pomiarow organoleptycznych" dokonywalem na takich samych kolkach / oponach.
Pozdro
Poszukalem w archiwum i w sumie znalazlem odpowiedz na pytanie, ale chcialem sie zapytac czy ktos to robil i z jakim efektem.
PROBLEM: Ciezko pracujaca maglownica - duze opory przy skrecaniu kol.
Zamienilem ostatnio kierownice miedzy Corsa 1.2 a GSI. W tej ostatniej krecenie kolkiem bylo zauwazalnie ciezsze niz w 1.2. Teraz w 1.2 mam ta od GSI (dosc spore kolo) i kreci sie leciutko, a w GSI mam taka 3-ramienna "sportowa" (sporo mniejsza srednica) i chyba na silownie sie zapisze
Nadmienie tylko tyle, ze przed ta zamiana to krecac ta 3-ramienna fajerka w 1.2 bylo lzej niz ta o wiekszej srednicy w GSI ...
W archiwum wyczytalem, ze jest jakas sruba regulujaca te kwestie - praktykowal ktos ? Jakie rezultaty ?
ACHA - jeszcze jedno - "pomiarow organoleptycznych" dokonywalem na takich samych kolkach / oponach.
Pozdro
CTM #204
- YAQB
- Weteran
- Posty: 1214
- Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:58
- Lokalizacja: 100lica - Konstancin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Wlasnie jest dokladnie odwrotnie. Ilosc obrotow jest taka sama, ale im mniejsza tym ciezej. Jednak zaznaczalem, ze nawet w momencie kiedy mniejsza kierownica byla w 1.2 bylo lzej niz z wieksza w GSI.Budzio pisze:roznice w kreceniu robi tez wielkosc kierownicy.. ale chyba nie wplywa ona na sile z jaka trzeba krecic, ale na ilosc obrotow
CTM #204
- YAQB
- Weteran
- Posty: 1214
- Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:58
- Lokalizacja: 100lica - Konstancin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
A nie czytasz uwaznie pisalem przeciez, ze porownuje samochody na tych samych kolachSzwagier pisze:duzo zalezy od tego jakie masz opony(szerokosc,profil,srednica) kiedy wstawilem swoje aluski to kazdy mowil ze bedzie duzo ciezej krecic ,a ja jedna reka jak krecilem tak talej jedna potrafie manewrowac,choc deliktanie jest ciezej
CTM #204
-
- Nowy
- Posty: 100
- Rejestracja: 28 wrz 2004, o 18:36
- Lokalizacja: kolobrzeg -szczecin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
-
- Nowy
- Posty: 377
- Rejestracja: 3 gru 2002, o 19:41
- Lokalizacja: Cracovia
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Sory ze pytam ale skoro juz jest w temacie zegarków od GSI Czy nie ieliscie problemów ze zbyt krótka linka do licznika podczas swapu zegarków? Ona przy zwykłych budzikach jest na styk a tu jeszcze trzeba ja pociągnąc w lewo. mam podobne budziki ale jakoś nie chce mi sie ich montować ( na razie)
HUURRRAAA SPRZEDANA !!!! Corsa A 91 1.2i gaz