Kolektory wyd. ze stali nierdzewnej pytanko

Wszystkie informacje o elementach układu wydechowego Corsy A.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
scotty
Swój
Posty: 637
Rejestracja: 9 maja 2003, o 15:21
Imię: Sebastian
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Kolektory wyd. ze stali nierdzewnej pytanko

Post autor: scotty »

Ello

Przymierzamy sie w firmie do zamowienia kolektorow z nierdzweki do
Opla.
Chcialbym sie Was zapytac do jakich modeli ople moze podpasowac np
kolektor z malego bloku xe, nz se itd

wiem ze np kolektor c20xe podejdzie pod kadzia, astre vectre calibre i po malym modzie corsa

chodzi mi o to aby przygotowac produkt ktory podpasuje do wiekszej gamy aut

pozdrawiam
Obrazek
Awatar użytkownika
Marcin99
Nowy
Posty: 485
Rejestracja: 22 gru 2003, o 20:41
Lokalizacja: okolice Krakowa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Kolektory wyd. ze stali nierdzewnej pytanko

Post autor: Marcin99 »

scotty pisze:Ello

Przymierzamy sie w firmie do zamowienia kolektorow z nierdzweki do
Opla.
Chcialbym sie Was zapytac do jakich modeli ople moze podpasowac np
kolektor z malego bloku xe, nz se itd

wiem ze np kolektor c20xe podejdzie pod kadzia, astre vectre calibre i po malym modzie corsa

chodzi mi o to aby przygotowac produkt ktory podpasuje do wiekszej gamy aut

pozdrawiam
Za 16v-ki nie będe się wypowiadał ale o małym 8v mogę powiedzieć z całą pewnością. Wszystkie ohc na małym bloku mają ten sam kształt kanałów wydechowych w głowicy - tak na szybko masz z kadeta 13s/13nb/c13n/e14lv/14nv/c14nz/16sv/e16nz/c16lz/c16nz, w astrze 14nv/c14nz/x14nz/c14se/c16nz/c16se/x16sz/x16szr, corsa a c12nz/14nv/c14nz/e16se/c16sei/c16se, corsa b c12nz/x12sz/c14nz/x14sz/c14se, vectra a 14nv/c16nz/x16sz, vectra b x16szr, astra II x16szr i prawdopodbnie z16se ale za to głowy nie dam.
Byłbym zapomniał do tego wszystkiego należy doliczyć 1.5 8v z daewoo nexii (a tak naprawde w przynajmniej części przypadków to 1.6 a napisem 1.5)
I to chyba wszstko ale mogłem coś przeoczyć bo pisałem z pamięci.
A tak wogóle to nie wiem czy dobrze zrozumiałem pytanie i czy o to ci chodziło :oko:
Dopisuje jak sobie coś przypomne.
Awatar użytkownika
scotty
Swój
Posty: 637
Rejestracja: 9 maja 2003, o 15:21
Imię: Sebastian
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: scotty »

chodzi o to ze beda produkowane kolektory rurowe w jednym kawalku nie tak jak seria skrecane i chodzi o to czy dol kolektora gdzie dochodzi kat rozni sie w roznych modelach aut
Obrazek
GUMIS2000
Weteran
Posty: 1557
Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: GUMIS2000 »

scotty pisze:chodzi o to ze beda produkowane kolektory rurowe w jednym kawalku nie tak jak seria skrecane i chodzi o to czy dol kolektora gdzie dochodzi kat rozni sie w roznych modelach aut
zdecydowanie
c20xe jest w astrze kadecie vetrze za kazdym razem
jest inny kształ po tym jak spotyka sie w jedna rure
niestety
Awatar użytkownika
AdamXXL
Post Mistrz
Posty: 2554
Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
Lokalizacja: Bolesławiec
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: AdamXXL »

scotty pisze:chodzi o to ze beda produkowane kolektory rurowe w jednym kawalku nie tak jak seria skrecane i chodzi o to czy dol kolektora gdzie dochodzi kat rozni sie w roznych modelach aut
najlepiej byłoby zrobić go jak najdłuższym i dołączyć 2 flansze do indywidualnego dopasowania. nie jest to trudne i chyba każdy tłumikarz to zrobi. ewentualnie tak jak w tamtym risse (wiadomo o co biega)
Obrazek.. Wybierz sobie cel, a potem idź... idź pod prąd
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Wydechowy”