Urwana część podwozia?

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia Corsy C.
ODPOWIEDZ
koriakin
Bez listowiec ;-)
Posty: 4
Rejestracja: 7 mar 2011, o 08:28
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Urwana część podwozia?

Post autor: koriakin »

Witam

Na wstępie przyznam się że nie użyłem szukajki przede wszystkim dlatego, że nie wiem czego szukam, jestem w temacie mechaniki i części samochodowych totalnie zielony, więc jeżeli do poniższego problemu jest już rozwiązanie proszę tylko o podanie linka lub słów (nazwy części itp) jakich mam użyć do wyszukania wtedy ten temat będzie do zamknięcia a nawet do usunięcia.

Samochód, którego dotyczy problem to Corsa C 2002 r. 3 drzwiowy.

W chwili wsiadania pasażera do tyłu przez drzwi kierowcy, po wstawieniu nogi do wnętrza i przeniesieniu ciężaru ciała na tą nogę można było usłyszeć dźwięk urywanego metalu. Po pobieżnych oględzinach wewnątrz i od podwozia nie zauważyłem żadnych śladów uszkodzeń (samochód nigdzie nie ma najmniejszego śladu korozji). W trakcie ruszania i późniejszej jazdy również nie zauważyłem żadnych problemów, dopiero na pierwszym rondzie usłyszałem za sobą dźwięk spadającego metalu. Po zatrzymaniu i po poszukiwaniach jedyny metalowy przedmiot jaki znalazłem to ten do którego podaje linki do zdjęć:

Zdjęcie nr 1
Zdjęcie nr 2

Nie mam bladego pojęcia co to jest i czy to co znalazłem jest w ogóle z mojej corsy. Pytania moje są następujące: czy przedmiot na zdjęciach pochodzi z mojego samochodu? Czy jego nieobecność w pojeździe znacząco wpływa na użytkowanie? Jeżeli to nie ta część to co mogło pęknąć?

Pytam ponieważ to auto MUSI dzisiaj zrobić trasę 240 km i po prostu nie mogę sobie pozwolić na jakiekolwiek inne wyjście.

Myślę że podałem wszystkie szczegóły, jeżeli jakiekolwiek inne będą potrzebne to je dopiszę.
Awatar użytkownika
Konik
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 957
Rejestracja: 28 maja 2009, o 23:49
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Kraków, spotkać można wszędzie:)
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0