Witam.
Jak będzie hulać mieszane zawieszenie np. przód KW a tył jakieś budżetowe TA lub MTS. Nigdy nie miałem styczności z twardym zawieszeniem i nie chcę się zbytnio rozczarować . To że pogorszy się komfort jazdy to już doczytałem ale jak będzie się zachowywać auto tego nie wiem. Macie jakieś doświadczenia z jazdą na dwóch producentach to piszecie o swoich spostrzezeniach i uwagach. Pytanie czysto teoretyczne bo dopiero jestem przed zakupem. Szukam jakiś używek na przód a na tył chcę nowe wrzucić. Nie mam pędu do prędkości, chodzi mi raczej o tuning wizualny ale żebym nie cierpiał za kółkiem
"Mieszane" zawieszenie sportowe.
- CorsaCG
- Nowy
- Posty: 225
- Rejestracja: 11 cze 2013, o 22:50
- Imię: Michał
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: "Mieszane" zawieszenie sportowe.
Ja mam custom gwint V-MAXX do Corsy/Tigry przód przerobiony na gazowe wkłady z Gulfa MKI.
Nie mogłem nigdzie dostać oryginalnych wkładów
Tył to sportowe amory FK z sprężynami od Corsy GSi.
Taczka to odpowiednie określenie dla takowej konfiguracji, twardo jest
Nie mogłem nigdzie dostać oryginalnych wkładów
Tył to sportowe amory FK z sprężynami od Corsy GSi.
Taczka to odpowiednie określenie dla takowej konfiguracji, twardo jest
- ja37
- Support Team
- Posty: 2071
- Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
- Imię: Grzesiek
- Model auta: Astra H GTC
- Silnik: Z20LEH
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 25 razy
Re: "Mieszane" zawieszenie sportowe.
Znaczy na tył chcesz seryjny amorek + sprężyna jakaś obniżająca?
Nie wiem, czy to zda egzamin, bo seryjny amor ma dłuższy skok, żeby czasem nie było sytuacji, że amor sie rozciągnie i spręzyna będzie luźna i sobie zmieni miejsce zamieszkania.
Ja mam TA całość i też taczka, wyczynowe plomby w zębach konieczne....
Fajna sprawa z takim zawiasem, bo do zmiany kół podnosi sie auto tylko 2 razy, a nie 4
Nie wiem, czy to zda egzamin, bo seryjny amor ma dłuższy skok, żeby czasem nie było sytuacji, że amor sie rozciągnie i spręzyna będzie luźna i sobie zmieni miejsce zamieszkania.
Ja mam TA całość i też taczka, wyczynowe plomby w zębach konieczne....
Fajna sprawa z takim zawiasem, bo do zmiany kół podnosi sie auto tylko 2 razy, a nie 4