klatka bezpieczenstwa :P

Wszystkie informacje o elementach wnętrza Corsy A.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
=JUHol=
Weteran
Posty: 1387
Rejestracja: 21 lut 2002, o 00:00
Lokalizacja: Toruń
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

klatka bezpieczenstwa :P

Post autor: =JUHol= » 15 sie 2005, o 23:03

.... nie nie - nie zalozylem :-P ale planuje... w zwiazku z tym ze nie bedzie miala homologacji itp bo raczej (kasa) bedzie to home made, moje pytanie czy ktos natkal sie na specyfikacje techniczna (chodzi o CA). Interesuja mnie grubosci rur, punkty mocowania, elementy spawane, elementy skrecane, elementy doginane itd itd.... ew fotki mile widziane :oko:
Obrazek

Awatar użytkownika
Staneq
Post Mistrz
Posty: 2460
Rejestracja: 8 lis 2004, o 17:40
Imię: Michał
Model: Corsa E
Silnik: Z20NET 175 KM
Lokalizacja: Gliwice
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Post autor: Staneq » 15 sie 2005, o 23:27

pogadaj radziem gsi, on powinien wiedzieć co i jak jest w cA
Było c14se:
Obrazek

kristo
Weteran
Posty: 1696
Rejestracja: 22 sty 2003, o 22:22
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Post autor: kristo » 16 sie 2005, o 09:13

Poczytaj załącznik J z PZM. tam jest wszystko opisane. Pamiętaj żeby rury były bezszwowe.

Główny pałąk 2 cale lub 2,25, zastrzały po 40 mm- w zupełności wystarczy.
Obrazek

radzio_gsi
Nowy
Posty: 403
Rejestracja: 14 sty 2005, o 19:33
Lokalizacja: 4turbo.pl
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Post autor: radzio_gsi » 16 sie 2005, o 11:41

nawet ja zakladalem taki sam temat, poszukaj w necie rysunki klatek do corsy i zobacz co ci pasuje, ja juz swoja wymyslilem, czekam tylko na kase
sponsorzy zalogi radecki & boczek:
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl

http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze

Awatar użytkownika
endo
Post Mistrz
Posty: 2343
Rejestracja: 25 sie 2003, o 20:34
Lokalizacja: warszawa
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Post autor: endo » 16 sie 2005, o 12:31

Albo dorwij Kuzu, z tego co pamietam to on jezdzi w klatce
:)12 Blue Corsa :)12
:)7 koni kit on board
Obrazek

Awatar użytkownika
sasiadwroc
Nowy
Posty: 258
Rejestracja: 1 sty 2005, o 16:33
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: klatka bezpieczenstwa :P

Post autor: sasiadwroc » 16 sie 2005, o 23:00

=JUHol= pisze:.... czy ktos natkal sie na specyfikacje techniczna (chodzi o CA). Interesuja mnie grubosci rur, punkty mocowania, elementy spawane, elementy skrecane, elementy doginane itd itd.... :oko:
Skoro zakładasz, że home made, to po co Ci info o spawach, doginaniach przekrojach ?
Pamiętaj tylko, żeby w momencie gięcia klatki dobrać odpowiednie kopyto na giętarce. Inaczej Ci spłaszczy na zgięciu a to już jest lipa na max i osłabienie.
Pałąk nad przednią szybą nie może być wygięty w łuk. Może być np. środek prosty i boki od niego wygięto pod kątem powiedzmy 30 st. ale nie cały jako łuk.
Spawy najlepiej wychodzą w osłonie argonowej. Aż miło patrzeć na nie :)
Jedna butla gazu to ok. 20 zl
Uczulam na jedno: co do zał. J nikt Ci się nie przywali na drodze, ale co do atestu rur i spawów mogą np. Krokodyle Cie zatrzymać na trasie... cóż life is brutal :-?
Drobny cwaniak ;)

Awatar użytkownika
=JUHol=
Weteran
Posty: 1387
Rejestracja: 21 lut 2002, o 00:00
Lokalizacja: Toruń
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Post autor: =JUHol= » 17 sie 2005, o 11:30

no mam tu kogos z PZM ktory moze mi papier wystawic na to co zrobie, ale jak sama nazwa mowi "klatka bezpieczenstwa" ma byc dla bezpieczenstwa stad moje pytania...zalacznik J ma wszystko jasno opisane i bede sie tym kierowal :D
Obrazek

radzio_gsi
Nowy
Posty: 403
Rejestracja: 14 sty 2005, o 19:33
Lokalizacja: 4turbo.pl
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Post autor: radzio_gsi » 17 sie 2005, o 15:15

a po co ci papier? papier tylko do rajdow potrzebny a i to nie zawsze
sponsorzy zalogi radecki & boczek:
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl

http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze

Awatar użytkownika
sasiadwroc
Nowy
Posty: 258
Rejestracja: 1 sty 2005, o 16:33
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Post autor: sasiadwroc » 17 sie 2005, o 16:49

radzio_gsi pisze:a po co ci papier? papier tylko do rajdow potrzebny a i to nie zawsze
tu się nie zgodzę... Inspekcja Drogowa chętnie Cię na trasie za to pozdrowi... :-?
Ale może to tylko u mnie jest taka nadgorliwość. Podobnie rzecz ma się z zapinkami... zawsze im coś nie pasuje :bardzozly:
Drobny cwaniak ;)

Awatar użytkownika
=JUHol=
Weteran
Posty: 1387
Rejestracja: 21 lut 2002, o 00:00
Lokalizacja: Toruń
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Post autor: =JUHol= » 17 sie 2005, o 17:07

sasiadwroc pisze:tu się nie zgodzę... Inspekcja Drogowa chętnie Cię na trasie za to pozdrowi... :-?
Ale może to tylko u mnie jest taka nadgorliwość. Podobnie rzecz ma się z zapinkami... zawsze im coś nie pasuje :bardzozly:
o to chodzi.... generalnie wszystko co wkladam to staram sie miec na to jakis papierek, lub homologacje na produkcie
Obrazek

Awatar użytkownika
szajboos
Nowy
Posty: 343
Rejestracja: 23 sie 2005, o 07:14
Lokalizacja: Racibórz
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Post autor: szajboos » 4 sie 2006, o 22:46

Poszukaj na stronach WIECHERSA. Też myślałem o klatce, ale niestety kasa nie pozwoli. Jak oglądałem niedawno ceny na ich stronie, to za ok 500 euro była pełna klatka.
Nowy silnik mode-in progress...

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze”