Strona 1 z 1

klatka bezpieczenstwa :P

: 16 sie 2005, o 00:03
autor: =JUHol=
.... nie nie - nie zalozylem :-P ale planuje... w zwiazku z tym ze nie bedzie miala homologacji itp bo raczej (kasa) bedzie to home made, moje pytanie czy ktos natkal sie na specyfikacje techniczna (chodzi o CA). Interesuja mnie grubosci rur, punkty mocowania, elementy spawane, elementy skrecane, elementy doginane itd itd.... ew fotki mile widziane :oko:

: 16 sie 2005, o 00:27
autor: Staneq
pogadaj radziem gsi, on powinien wiedzieć co i jak jest w cA

: 16 sie 2005, o 10:13
autor: kristo
Poczytaj załącznik J z PZM. tam jest wszystko opisane. Pamiętaj żeby rury były bezszwowe.

Główny pałąk 2 cale lub 2,25, zastrzały po 40 mm- w zupełności wystarczy.

: 16 sie 2005, o 12:41
autor: radzio_gsi
nawet ja zakladalem taki sam temat, poszukaj w necie rysunki klatek do corsy i zobacz co ci pasuje, ja juz swoja wymyslilem, czekam tylko na kase

: 16 sie 2005, o 13:31
autor: endo
Albo dorwij Kuzu, z tego co pamietam to on jezdzi w klatce

Re: klatka bezpieczenstwa :P

: 17 sie 2005, o 00:00
autor: sasiadwroc
=JUHol= pisze:.... czy ktos natkal sie na specyfikacje techniczna (chodzi o CA). Interesuja mnie grubosci rur, punkty mocowania, elementy spawane, elementy skrecane, elementy doginane itd itd.... :oko:
Skoro zakładasz, że home made, to po co Ci info o spawach, doginaniach przekrojach ?
Pamiętaj tylko, żeby w momencie gięcia klatki dobrać odpowiednie kopyto na giętarce. Inaczej Ci spłaszczy na zgięciu a to już jest lipa na max i osłabienie.
Pałąk nad przednią szybą nie może być wygięty w łuk. Może być np. środek prosty i boki od niego wygięto pod kątem powiedzmy 30 st. ale nie cały jako łuk.
Spawy najlepiej wychodzą w osłonie argonowej. Aż miło patrzeć na nie :)
Jedna butla gazu to ok. 20 zl
Uczulam na jedno: co do zał. J nikt Ci się nie przywali na drodze, ale co do atestu rur i spawów mogą np. Krokodyle Cie zatrzymać na trasie... cóż life is brutal :-?

: 17 sie 2005, o 12:30
autor: =JUHol=
no mam tu kogos z PZM ktory moze mi papier wystawic na to co zrobie, ale jak sama nazwa mowi "klatka bezpieczenstwa" ma byc dla bezpieczenstwa stad moje pytania...zalacznik J ma wszystko jasno opisane i bede sie tym kierowal :D

: 17 sie 2005, o 16:15
autor: radzio_gsi
a po co ci papier? papier tylko do rajdow potrzebny a i to nie zawsze

: 17 sie 2005, o 17:49
autor: sasiadwroc
radzio_gsi pisze:a po co ci papier? papier tylko do rajdow potrzebny a i to nie zawsze
tu się nie zgodzę... Inspekcja Drogowa chętnie Cię na trasie za to pozdrowi... :-?
Ale może to tylko u mnie jest taka nadgorliwość. Podobnie rzecz ma się z zapinkami... zawsze im coś nie pasuje :bardzozly:

: 17 sie 2005, o 18:07
autor: =JUHol=
sasiadwroc pisze:tu się nie zgodzę... Inspekcja Drogowa chętnie Cię na trasie za to pozdrowi... :-?
Ale może to tylko u mnie jest taka nadgorliwość. Podobnie rzecz ma się z zapinkami... zawsze im coś nie pasuje :bardzozly:
o to chodzi.... generalnie wszystko co wkladam to staram sie miec na to jakis papierek, lub homologacje na produkcie

: 4 sie 2006, o 23:46
autor: szajboos
Poszukaj na stronach WIECHERSA. Też myślałem o klatce, ale niestety kasa nie pozwoli. Jak oglądałem niedawno ceny na ich stronie, to za ok 500 euro była pełna klatka.