zegary z corsy A po lifcie GSI do corsy A po lifcie

Wszystkie informacje o elementach wnętrza Corsy A.
ODPOWIEDZ
Karuzel
Świeżak
Posty: 12
Rejestracja: 10 lut 2006, o 20:03
Lokalizacja: Ozorków
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

zegary z corsy A po lifcie GSI do corsy A po lifcie

Post autor: Karuzel » 30 paź 2006, o 22:44

Witam.Znalazlem podobny watek http://forum.tuning.info.pl/viewtopic.p ... ght=zegary tylko tyle ze tu sa zegary przed liftem do corsy po lifcie no i napisane jest ze sa inne kostki i chcialem sie spytac czy w tym przypadku co ja ma ze zegary sa po lifcie do corsy te zpo lifcie tez sa inne kostki?? I tez mnie interesuje czy nie bedzie problemy z podlaczeniem tych 2 rzeczy - obrotomierza i czujnika od ladowania akumulatora bo do czujnika cis oleju to trzeba instalacje pociagnac.
Opel Corsa A 1.2 54KM gazniczek 1992 rok =]

PETERS
Swój
Posty: 571
Rejestracja: 23 lis 2004, o 20:59
Lokalizacja: Sanok
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post autor: PETERS » 31 paź 2006, o 11:19

Raczej nie, ja mam po liftową wersje, to do obrotka kabel jest. A do woltomierza?? chyba nie jest nic potrzebne wkoncu jest +12V i masa co powinno wystarczyć.... jeśli się nie myle :lol:
Corsa A 1.2i 93r.

Obrazek

Awatar użytkownika
cursor
Nowy
Posty: 218
Rejestracja: 7 maja 2006, o 11:14
Lokalizacja: Racibórz
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Post autor: cursor » 31 paź 2006, o 14:26

Z samą przekładką nie powinno być problemów. Nie wiem jak w polifcie, ale przedliftowe mają inny układ styków we wtyczce. Przedlift ma wtyczkę 12 stykową, a po lift prawdopodobnie 14 pinową.

Podejrzewam, że jak już coś będziesz musiał zrobić to po przekładać styki i dołożyć kabel do obrotka. Jakbyś potrzebował pomocy to pisz na gadu postaram się pomóc.
Jeden lubi słuchać, drugi jak go słyszą , ot taka sobie różnica .....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze”