Montaż zegarów z Astry A z obrotkiem w Corsie A

Wszystkie informacje o elementach wnętrza Corsy A.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
D12
Weteran
Posty: 1835
Rejestracja: 15 mar 2005, o 21:52
Imię: Daniel
Model auta: Corsa B
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Montaż zegarów z Astry A z obrotkiem w Corsie A

Post autor: D12 »

!Bolek pisze:A wiec witam :)

Tak jak w temacie, przyszła mi do głowy pewna myśl aby do deski w corsie A po liftingu zaadoptować zegary z astry A ponieważ są one bardzo czytelne i świetnie podświetlone :)

Czy ktoś już prubował takie coś albo może widział ? :)

Pozdrawiam :)
Po necie krąży filmik, w którym CA ma bodajże zegary od Vectry?

Wygląda ok, nie wiem jak rozwiązanie techniczne tego tematu jest.

Sugerowałbym pomierzyć wnęki po zegarach w A i w astrze sprawdzic, z którego innego opla też są czytelne może z Cali :)
CA ma licznik na linke więc takiego trzeba by było szukać...
Pozdro
Awatar użytkownika
Mihó
Nowy
Posty: 498
Rejestracja: 17 sty 2006, o 19:37
Lokalizacja: Poznań
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Kontakt:

Post autor: Mihó »

Obrazek

Tak to by wyglądało. Mała szparka nad kolumną kierownicy, zasłonięta część po boku.

Bierz z Astry z W=1111 - najniższe jakie znajdziesz, będzie przekłamanie rzędu 3.8% jesli do tej pory miałeś oponki 145/80 lub 165/70 i W=1149 lub będzie przekłamanie rzędu 1.4%, jeśli miałeś większe kółka. Najmniejsze przekłamania to uzyskasz na liczniku z W=1111 i jak zmienisz koła (przynajmniej przód) na 175/70 R13

Linka MOŻE będzie pasowała, kostki na 100% nie (Astra ma dwie)
Opel. Technik die begeistert
Corsa C Z18XE, Vectra B X18XE, Trabant 1.1, PTS 3.8 V6, Trabant 601
Awatar użytkownika
D12
Weteran
Posty: 1835
Rejestracja: 15 mar 2005, o 21:52
Imię: Daniel
Model auta: Corsa B
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: D12 »

emes to twoja przeróbka ?
Awatar użytkownika
Mihó
Nowy
Posty: 498
Rejestracja: 17 sty 2006, o 19:37
Lokalizacja: Poznań
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Kontakt:

Post autor: Mihó »

D12 pisze:emes to twoja przeróbka ?
Pewnie że moja i to ja tak śmigam moim C12NZ :lol: Szybciej nie chcę, bo licznik ukręcę ;)

To nie jest moja przeróbka, to jest zdjęcie z tej stronki, z której ktoś podawał filmik.

Odnośnie tematu głównego - Chyba chodzi o Astrę F, a nie Astrę A...
Opel. Technik die begeistert
Corsa C Z18XE, Vectra B X18XE, Trabant 1.1, PTS 3.8 V6, Trabant 601
llionn
Nowy
Posty: 118
Rejestracja: 11 mar 2005, o 20:07
Lokalizacja: Lublin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: llionn »

Też bym sobie sprawił takie zegary ale nie jestem aż tak dobry z elektryki żeby przerobić te kostki. Jak ktoś podejmie się tego zadania lub ma jakieś info jak to zrobić to ja też jestem chętny na taki mały tuning optyczny :)
Corsa A 1.2i 91r
llionn
Nowy
Posty: 118
Rejestracja: 11 mar 2005, o 20:07
Lokalizacja: Lublin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: llionn »

Panowie kupiłem zegary od astry GSI z obrotomierzem, w przyszłym tygodniu montarz. Powiedzcie mi czy sam kolor przewodów przy podłączeniu będzie się różnił? Zakładam że będzie ich troszke więcej bo w mojej nie ma sygnału z cewki i jest tylko jeden kierunkowskaz na liczniku.
Jeżeli macie gdzieś schemat podłączenia zegarów z astry to prosze o link albo na poczte gorka1@go2.pl
Corsa A 1.2i 91r
Awatar użytkownika
Mihó
Nowy
Posty: 498
Rejestracja: 17 sty 2006, o 19:37
Lokalizacja: Poznań
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Kontakt:

Post autor: Mihó »

Kolory kabli będą te same, rozdzielony sygnał migaczy pociągniesz sobie z włacznika świateł awaryjnych
Opel. Technik die begeistert
Corsa C Z18XE, Vectra B X18XE, Trabant 1.1, PTS 3.8 V6, Trabant 601
llionn
Nowy
Posty: 118
Rejestracja: 11 mar 2005, o 20:07
Lokalizacja: Lublin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: llionn »

W sobote rozebrałem licznik orginalny z corsy a i byłem zaskoczony widząc zielony przewód przy kostce do podłączenia zegarów. Na 99% powiedział bym że to właśnie sygnał z cewki ale czy możliwe jest żeby znajdował się skoro był zamontowany licznik bez obrotka ? ( zegary podłaczam dopiero we wtorek bo dzień wolny mam to sobie podłubie, a zanim coś błędnie podłącze chce się upewnić)
Corsa A 1.2i 91r
Awatar użytkownika
cursor
Nowy
Posty: 218
Rejestracja: 7 maja 2006, o 11:14
Lokalizacja: Racibórz
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: cursor »

Bardzo możliwe, że przewód był wyprowadzony. W corsach i kadettach wiele przewodów było wyprowadzonych mimo najuboższych wersji. Ja u siebie w kadecie znalazłem komplet przewodów do podłączenia lampki z gsi(z opóźnionym wyłączaniem).
Jeden lubi słuchać, drugi jak go słyszą , ot taka sobie różnica .....
Awatar użytkownika
Mihó
Nowy
Posty: 498
Rejestracja: 17 sty 2006, o 19:37
Lokalizacja: Poznań
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Kontakt:

Post autor: Mihó »

cursor pisze:Bardzo możliwe, że przewód był wyprowadzony. W corsach i kadettach wiele przewodów było wyprowadzonych mimo najuboższych wersji. Ja u siebie w kadecie znalazłem komplet przewodów do podłączenia lampki z gsi(z opóźnionym wyłączaniem).
Jest to na 100% i nie ma w tym nic dziwnego. Też mam CA z 1991 i tam był kabel, mimo braku obrotomierza. Poszukaj dobreze, to znajdziesz jeszcze instalację od:

- zegarek
- tylna wycieraczka
- radio (niekoniecznie)
- elektryczne szybki
- podświetlane osłony przeciwsłoneczne
- zapalniczka
Opel. Technik die begeistert
Corsa C Z18XE, Vectra B X18XE, Trabant 1.1, PTS 3.8 V6, Trabant 601
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze”