ile tak naprawde powinna palic corsa A1.0L 86'
Regulamin forum
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
-
- Świeżak
- Posty: 27
- Rejestracja: 12 lut 2002, o 00:00
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
ile tak naprawde powinna palic corsa A1.0L 86'
ile powiniem palic te samochod i przy jakiej jezdzie
i co to wedlug was znaczy spokojna jazda a co agresywna???
i co to wedlug was znaczy spokojna jazda a co agresywna???
-
- Weteran
- Posty: 1369
- Rejestracja: 25 paź 2002, o 20:04
- Lokalizacja: Białystok / Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Chłopie, nie wiesz co to agresywna jazda? Taka że wyciskasz z silnika ile wlesie, obtory są 1,5-2 razy większe niż być powinny, silnik wyje, kółka się kręcą, tak ja kiedyś napisał REN 1 bodajrze 40 km/h, 2-80 km/h, a 3 to chyba w jego wypadku było 110 km/h? Nie pomyliłem się Ren? Tak się jeździ, a nie jak stara baba przy 2500 rpm zmienia biegi ;], a ile powinna palić to nie wiem bo takiej nie mam, mam nadzieję że chociaż na jedno pytanie udzieliłem Ci odpowiedzi?
-
- Swój
- Posty: 515
- Rejestracja: 22 maja 2001, o 02:00
- Lokalizacja: OLSZTYN
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Chmmm ja mam 1.2S i pali mi benzyny około 6l na 100 przy jeździe troche szybszej jak dziadek niedzielny a gazu przy takiej samej jeździe około 7l.
teraz troche się boje wstawiac jej po garach bo jeszcze musi troche mnie powozić, a i od jakiegoś czasu troszke się boje.
A wcześniej jak deptałem to nie wiem nie liczyłem tego bo wazniejszy był efekt.........
teraz troche się boje wstawiac jej po garach bo jeszcze musi troche mnie powozić, a i od jakiegoś czasu troszke się boje.
A wcześniej jak deptałem to nie wiem nie liczyłem tego bo wazniejszy był efekt.........

- Szwagier
- Weteran
- Posty: 1053
- Rejestracja: 15 lis 2002, o 09:13
- Lokalizacja: Białystok
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Witka.Ja mam 1.2S.Przy spokojnej jeździe spala ok. 7,5,a kiedy daje mu ostro w pizde (1-start,wrzucam 2 przy40,3-70,4-110) to pali ok 10
Ostatnio zmieniony 28 gru 2002, o 20:26 przez Szwagier, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Świeżak
- Posty: 27
- Rejestracja: 12 lut 2002, o 00:00
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
a co moze byc zepsute jak ciagle mam niedogrzany silnik
nawet latem wskazowka temperatury lekko wychodzila poza pole niebieskie ale to na trasie bo jak stala w miejscu to gdzies sie zagnierzdzala na srodku i bylo OK a teraz zima nie wychodzila poza niebieska strefe to wziolem i zakrylem wlot powietrza tak ze zaslania cala chlodnice i i tak podczas jazdy na 4 biegu 80-100 km/h to i tak nie wychodzi z niebieskiego , filtr pow. mam przestawiony na zime dodam jeszcze ze trasy jakie pokonuje sa okolo 10km hmm .. czy to ma jakis wplyw na prace silnika i spalanie bo silik chodzi rowno tak jak by byl nagrzany good ale wskazowka i tak jest na niebieskim polu ???
jak jezdze wolniej na 2,3 biegu to silnik sie szybciej nagrzewa ale na trasie przy 110km/h mimo ze mam przykryta chlodnice cala to i tak jest zimny prosze o wyczerpujaca wypowiedz ?
(A1.0L 86')
nawet latem wskazowka temperatury lekko wychodzila poza pole niebieskie ale to na trasie bo jak stala w miejscu to gdzies sie zagnierzdzala na srodku i bylo OK a teraz zima nie wychodzila poza niebieska strefe to wziolem i zakrylem wlot powietrza tak ze zaslania cala chlodnice i i tak podczas jazdy na 4 biegu 80-100 km/h to i tak nie wychodzi z niebieskiego , filtr pow. mam przestawiony na zime dodam jeszcze ze trasy jakie pokonuje sa okolo 10km hmm .. czy to ma jakis wplyw na prace silnika i spalanie bo silik chodzi rowno tak jak by byl nagrzany good ale wskazowka i tak jest na niebieskim polu ???
jak jezdze wolniej na 2,3 biegu to silnik sie szybciej nagrzewa ale na trasie przy 110km/h mimo ze mam przykryta chlodnice cala to i tak jest zimny prosze o wyczerpujaca wypowiedz ?
(A1.0L 86')
-
- Weteran
- Posty: 1369
- Rejestracja: 25 paź 2002, o 20:04
- Lokalizacja: Białystok / Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Piotr...., sprawa prosta, tak jak u większości z nas, wymień TERMOSTAT, u mnie było podobnie, nie grzała się wogóle, teraz po 5 minutach spokojnej jazdy silniczek jest cieplutki
, na 100% to to!
Losiu_KTP: 1.2 na 4 180 km/h? W budzie Corsie A chyba, no i chyba nie masz odcięcia zapłonu co? Bo nawet po mojemu to 180 na 4 to i żyd by nie chciał tego silnika

Losiu_KTP: 1.2 na 4 180 km/h? W budzie Corsie A chyba, no i chyba nie masz odcięcia zapłonu co? Bo nawet po mojemu to 180 na 4 to i żyd by nie chciał tego silnika

- Szwagier
- Weteran
- Posty: 1053
- Rejestracja: 15 lis 2002, o 09:13
- Lokalizacja: Białystok
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
To na pewno termostat.No i oczywiście płynu w zbiorniczku wyrównawczym musi być odpowiednia ilość(jest kreska oznaczająca ile ma być).Termostat możesz sprawdzić w ten sposób: musisz go wyjąć,przy obecnej temperaturze termostat powinien być zamknięty,weź zagotuj wode,wlej do jakiego naczynia i wrzuć termostat.Jeżeli termostat jest dobry to się otworzy,a jeżeli nie to nic w termostacie się nie ruszy.Nowy termostat kosztuje 23-26 zł razem z uszczelką. 

-
- Nowy
- Posty: 115
- Rejestracja: 5 maja 2002, o 23:33
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
losiu_kt
ja mam Corse A 1.2i (4 biegowa) i 180 km\h to ona w zyciu mi nie pojdzie
jechałem 160 na LPG w dodatku po równi pochyłej
moja pozera srednio 5.5l\100km benzynki na trasie przy predkosciach rzedu 100-120 km\h
w cyklu mieszanym przy raczej spokojnej jezdzie wychodziło mi 6-7 litrów
a teraz
na LPG pali 8.2 i nie moge nizej zejsc, no moze na trasie bo wyszło mi 6 litrów ale nie wiem czy jakiegoś błeda nie popełniłem bo nie chce mi sie w to wierzyć 
jechałem 160 na LPG w dodatku po równi pochyłej

moja pozera srednio 5.5l\100km benzynki na trasie przy predkosciach rzedu 100-120 km\h
w cyklu mieszanym przy raczej spokojnej jezdzie wychodziło mi 6-7 litrów
a teraz


pozdrawiam
Ł.W.
Golf III, 1.4i
Ł.W.
Golf III, 1.4i
-
- Nowy
- Posty: 115
- Rejestracja: 5 maja 2002, o 23:33
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
spalanie
ponad 8 litrów gazu przy takim silniczku to mało
??
z benzynka zgodze sie ze nieduzo ale odnosnie LPG oczekiwałem lepszego spalania ...

z benzynka zgodze sie ze nieduzo ale odnosnie LPG oczekiwałem lepszego spalania ...

pozdrawiam
Ł.W.
Golf III, 1.4i
Ł.W.
Golf III, 1.4i
- Szwagier
- Weteran
- Posty: 1053
- Rejestracja: 15 lis 2002, o 09:13
- Lokalizacja: Białystok
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Zrobiłem dzisiaj kalkulacje: na 30 litrach przejechałem ok 365 km czyli jakieś 7,8 litra na 100km.Jak na zimę to chyba dobrze,tylko że to przy spokojnej jeździe.
WujkO.Corsarze dużo palą chociaż mają małe silniczki.A z gazem różnie bywa,wszystko zależy od wyregulowania.Jeżeli masz dobrze ustawiony gaz,zatankowany dobrej jakości gaz,to powinien palić w miare mało,z 1litr więcej niż benzy ale to na prawdę różnie bywa.Ucho ma Corse B 1.2 na gazie i ostatnio mi mówił że mu pali 16-18 litrów gazu.To dopiero szok,ale i tak wychodzi taniej niż benzyna
Myślę że powinieneś się cieszyć że tak pali. 
WujkO.Corsarze dużo palą chociaż mają małe silniczki.A z gazem różnie bywa,wszystko zależy od wyregulowania.Jeżeli masz dobrze ustawiony gaz,zatankowany dobrej jakości gaz,to powinien palić w miare mało,z 1litr więcej niż benzy ale to na prawdę różnie bywa.Ucho ma Corse B 1.2 na gazie i ostatnio mi mówił że mu pali 16-18 litrów gazu.To dopiero szok,ale i tak wychodzi taniej niż benzyna


- sierak
- Weteran
- Posty: 1551
- Rejestracja: 8 lut 2001, o 00:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
piotr105
Wymień termostat, miałem ten sam efekt. Możesz wcześniej nagrzewnice wyczyścić bo tam też się "syfy" zbierają (ja tak zrobiłem z Flipperem). Jak to nie pomoże to wymień termostat ... ja zapłaciłem 20 zeta z termostat + uszczelkę (niemiecki). Nie wiem jak jest u Ciebie ale u mnie termostat jest wkręcany w blok silnika więc trochę rozbierania będzie. Zdejmujesz filtr powietrza, dobierasz się do paska rozżdządu i dalej już sobie poradzisz.
Wymień termostat, miałem ten sam efekt. Możesz wcześniej nagrzewnice wyczyścić bo tam też się "syfy" zbierają (ja tak zrobiłem z Flipperem). Jak to nie pomoże to wymień termostat ... ja zapłaciłem 20 zeta z termostat + uszczelkę (niemiecki). Nie wiem jak jest u Ciebie ale u mnie termostat jest wkręcany w blok silnika więc trochę rozbierania będzie. Zdejmujesz filtr powietrza, dobierasz się do paska rozżdządu i dalej już sobie poradzisz.
była Corsa A GSI E16SE | jest Rodzinne Kombi
webActive :: profesjonalnie i z pasją
webActive :: profesjonalnie i z pasją
- Szwagier
- Weteran
- Posty: 1053
- Rejestracja: 15 lis 2002, o 09:13
- Lokalizacja: Białystok
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Wymiana termostatu zajmuje myśle że do 30min(tak u mnie zajeło,mam silnik 1.2S).Na początku możesz wykręcić filtr powietrza,żeby lepszy dostęp był.Odkręcasz pokrywe paska rozrządu (5 śrub śr.10),zdejmujesz przewód łączący blok z chłodnicą,może popłynąć płyn chłodniczy.Z bloku wychodzi taki metalowy króciec,pod nim właśnie jest termostat.Króciec ten jest przykręcony dwiema śrubami o śr.13.Ja nie musiałem rozbierać rozrządu,jest dostęp do tych śrub(odkręciłem je za pomocą klucza nasadowego).Zdejmujesz króciec,wymieniasz termostat i skręcasz.Proste co?
Myślę że w 1.0 termostat powinien być w tym samym miejscu co u mie(1.2)
Myślę że w 1.0 termostat powinien być w tym samym miejscu co u mie(1.2)