Tylna klapa otwierana z pilota
- Szwagier
- Weteran
- Posty: 1053
- Rejestracja: 15 lis 2002, o 09:13
- Lokalizacja: Białystok
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Tylna klapa otwierana z pilota
Interesuje mnie otwieranie takiej klapy?? Odpada otwieranie pilotem.
Prosze o pomoc.Moze byl juz taki post,to prosze o info.
Dzięki!! :0
Prosze o pomoc.Moze byl juz taki post,to prosze o info.
Dzięki!! :0
-
- Nowy
- Posty: 347
- Rejestracja: 19 gru 2002, o 17:38
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Elo ja mam zaspawaną klapkę i powiem że wyglada to jak najbardziej fajnie, a co do tego jak zrobiłem otwieranie to tak:
1.usunąłem stare otwieranie (ten taki brzydki guzik co na zewnątrz jest razem z taka listwą plastikową)
2.zostawiłem tylko cięgno które podciąga zamek
3. dokręciłem do tego cięgna drugie cięgno od siłownika
4. zamontowałem siłownik na takim wzmocnieniu wewnątrz klapy
5. siłownik jest ten sam co w centralnym zamku (kupiłem komplet siłowników do centralnego zamka 2 poszły w dzwi razem z układem sterujacym prace obydwu)
6.kupiłem guzik sterujacy siłownikiem ktory zamontowałem wewnątrz samochodu(dokładnie po lewej stronie kierownicy na desce rozdzielczej tam gdzie jest taka wnęka pod przyciskiem do swiateł)
7. i na koniec podłaczyłem to wszystko gdzies juz nie pamietam dokladnie gdzie ale gdzies tam gdzie sa bezpieczniki.
8. tylko trzeba uwazac przy otwieraniu klapy zeby slownika nie spalic jak za dlugo ktos przytrzyma guzik to moze to nastapic. (przynajmniej u mnie tak sie moze stac poniewaz nie montowalem zadnego dodatkowego ukladu sterujacego praca silownika)
9. ten uklad mam zamontowany przy centralnym zamuk
10. ale od czasu kiedy to zrobiłem tzn. od czerwca ost. wakacji nie narzekam .
1.usunąłem stare otwieranie (ten taki brzydki guzik co na zewnątrz jest razem z taka listwą plastikową)
2.zostawiłem tylko cięgno które podciąga zamek
3. dokręciłem do tego cięgna drugie cięgno od siłownika
4. zamontowałem siłownik na takim wzmocnieniu wewnątrz klapy
5. siłownik jest ten sam co w centralnym zamku (kupiłem komplet siłowników do centralnego zamka 2 poszły w dzwi razem z układem sterujacym prace obydwu)
6.kupiłem guzik sterujacy siłownikiem ktory zamontowałem wewnątrz samochodu(dokładnie po lewej stronie kierownicy na desce rozdzielczej tam gdzie jest taka wnęka pod przyciskiem do swiateł)
7. i na koniec podłaczyłem to wszystko gdzies juz nie pamietam dokladnie gdzie ale gdzies tam gdzie sa bezpieczniki.
8. tylko trzeba uwazac przy otwieraniu klapy zeby slownika nie spalic jak za dlugo ktos przytrzyma guzik to moze to nastapic. (przynajmniej u mnie tak sie moze stac poniewaz nie montowalem zadnego dodatkowego ukladu sterujacego praca silownika)
9. ten uklad mam zamontowany przy centralnym zamuk
10. ale od czasu kiedy to zrobiłem tzn. od czerwca ost. wakacji nie narzekam .
Pozdrowienia przesyła Criters
-
- Weteran
- Posty: 1696
- Rejestracja: 22 sty 2003, o 22:22
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Szwagier mam to Ciebie małe pytanko: czy przy zamontowaniu już siłownika i usunięcia tej plastikowej listwy z zamkiem, będziesz wygładzał tą wnęke po tablicy rejestracyjnej czy zostawiasz tak jak jest. Rozumiem że tablica oboziązkowo wędruje na zderzak tak się zastanawiam czy lepiej to zaspawać dużym kawałkiem blachy, czy da się to jakoś wystukać, żeby było gładko....
-
- Swój
- Posty: 515
- Rejestracja: 22 maja 2001, o 02:00
- Lokalizacja: OLSZTYN
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Chmmm to chyba jakieś inne siłowniki masz. Bo te co ja wsadzałem w drzwi to się cofają jak podłączysz napięcie. A ręką troche ciężko je schowac. Ale polikam za innymi.. TYlko ja mam zaspawane zamki w drzwiach nie mam na kluczyk jak tak zrobie a coś z Akumulatorem się stanie to już dętka nie wleze do środka do własnego samochodu.
-
- Nowy
- Posty: 347
- Rejestracja: 19 gru 2002, o 17:38
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
a ja mam zaspawaną klapę bagażnika i od jutra może będę jezdził na zaspawanych zamkach i klamkach w drzwiach . jak chcesz to może gdzies znajdę jeden siłownik (miałem komplet 4) i tanio ci go odstąpię ( ale chyba złamała mi się w jednym z nich obudowa) tak że nie wiem ale jak będę miał czas to poszukam i dam Ci znać.
Pozdrowienia przesyła Criters
-
- Nowy
- Posty: 347
- Rejestracja: 19 gru 2002, o 17:38
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Corsiawki są tak zaprojektowane, że jak otworzysz drzwi to one same odskakują - zróbcie sobie testa(otwórzcie szybke i zamknijcie drzwi, a następnie otwórzcie drzwi pociągając za klamkę od środka i postarajcie się nie pchać drzwi) mi same odskakują. Zastanawiam się tylko co będzie jak mi uszczelki przymarzną do drzwi co wtedy będe robić - ale to dopiero trzeba będzie przetestować w real warunkach. A tak po za tym to jak mi akumulator padnie - (narazie mam nowy z gwarancją na 2 lata) to będzie patent awaryjny ale tego nie zdradze co robie bo mi każdy będzie mógł otworzyć moją bejbe a wtedy to bym się z taką osobą .......... ( o ile bym tego kolesia złapał)
Pozdrowienia przesyła Criters
-
- Weteran
- Posty: 1696
- Rejestracja: 22 sty 2003, o 22:22
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Całkowicie się z Tobą zgadzam że drzwi w korsie odskakują same. czyli siłownik muszę podczepic pod linkę od klamki znajdującej się wśrodku? a co do tych uszczelek, to chyba da się je wysmarować jakimś środkiem, który będzie powodował nie sklejanie się ich w zimie....... ..... miałem kiedyś malucha. jak mi tam przymarzły drzwi od kierowcy, to przez dwa tygodnie właziłem od strony pasażera........a nie było to łatwe przy moim wzroście....hihihi
-
- Nowy
- Posty: 347
- Rejestracja: 19 gru 2002, o 17:38
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
jap - musisz tylko przymocować siłownik do cięgna (nie do linki) od klamek wewnętrznych. A co do użyteczności centralnego zamka gdy masz zaspawane klamki i zamki to jest to dalej potrzbne (przynajmniej u mnie) ponieważ po pierwsze ja mam alarm i on mi się zazbraja gdy dzwi są zamknięte. A po drugie to w corsie jest tak że jak masz drzwi zamknięte ryglami to od wewnątrz nie da się otworzyc drzwi (teraz to będzie też otwieranie od zewnątrz poprzez siłownik) - będzie to zapobiegać przypadkowemu otwarciu się drzwi.
Pozdrowienia przesyła Criters
- =JUHol=
- Weteran
- Posty: 1387
- Rejestracja: 21 lut 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Toruń
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Sorki ze wracam do tego tematu, ale nurtuje mnie kilka spraw...
I tu pytania do Critersa:
- nosisz dwa piloty przy sobie (1 do 1 drzwi, 2-2 drzwi)???
- jednym pilotem otwierasz 2 drzwi na raz?
- czy masz jeszcze zrobione rygielki (bez klaek sa nie potrzebne)? No ale czy spelniaja jeszcze jakas funkcje?
- skad wytrzasnales silowniki ktore sie cofaja? Przeciez jakby cos takiego bylo to drzwi przy std centralnym by sie otworzyly i od razu zamknely!
- Jak silne sa silowniki? (6kg,3kg)
I jeszcze prosba:
Moglbys rozrysowac co i jak z drzwiami i klapa?
Z gory dzieki za odpowiedz i jeszcze raz sorry za powrot do zakonczonego tematu!
I tu pytania do Critersa:
- nosisz dwa piloty przy sobie (1 do 1 drzwi, 2-2 drzwi)???
- jednym pilotem otwierasz 2 drzwi na raz?
- czy masz jeszcze zrobione rygielki (bez klaek sa nie potrzebne)? No ale czy spelniaja jeszcze jakas funkcje?
- skad wytrzasnales silowniki ktore sie cofaja? Przeciez jakby cos takiego bylo to drzwi przy std centralnym by sie otworzyly i od razu zamknely!
- Jak silne sa silowniki? (6kg,3kg)
I jeszcze prosba:
Moglbys rozrysowac co i jak z drzwiami i klapa?
Z gory dzieki za odpowiedz i jeszcze raz sorry za powrot do zakonczonego tematu!
-
- Nowy
- Posty: 351
- Rejestracja: 12 sty 2001, o 00:00
- Lokalizacja: Krakow
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Nie konieczni by się zamykały. Zauważ że jak otwierasz dzrwi klamką to ona wraca do normalnego położenia samoczynnie > natomiast Jak zamykasz drzwi rygielkiem albo kluczykiem to albo rygielek jest na górze albo na dole. W mechaniżmie zamykania drzwi nie ma żadnej spręzynki natomiast w klamce jest.=JUHol= pisze:Sorki ze wracam do tego tematu, ale nurtuje mnie kilka spraw...
- skad wytrzasnales silowniki ktore sie cofaja? Przeciez jakby cos takiego bylo to drzwi przy std centralnym by sie otworzyly i od razu zamknely!
- Jak silne sa silowniki? (6kg,3kg)
Jak się myle to proszę o wyprowadzenie z błędu.
Corsa A GSi
:placz2:Na sprzedaż:placz2:
:placz2:Na sprzedaż:placz2:
-
- Nowy
- Posty: 347
- Rejestracja: 19 gru 2002, o 17:38
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Dzisiaj nie mam czasu na objaśnianie jak ja to zrobiłem( przepraszam)bo egzaminy i poprawki depcza mi po piętach. W najbliższym czasie postaram się to wyjasnic. A swoją stroną to gabson dobrze prawi - poprostu siłownik jest neutralny jak ma opór to stoi w górze(np. sprężynka) a jak nie to opada. .
PS. pozdrowienia przesyła Criters
PS. pozdrowienia przesyła Criters
Pozdrowienia przesyła Criters
- =JUHol=
- Weteran
- Posty: 1387
- Rejestracja: 21 lut 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Toruń
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
To mechanizm drzwi... I tu sie z toba zgodze! ale z tego co sie orientujegabson pisze:Nie konieczni by się zamykały. Zauważ że jak otwierasz dzrwi klamką to ona wraca do normalnego położenia samoczynnie > natomiast Jak zamykasz drzwi rygielkiem albo kluczykiem to albo rygielek jest na górze albo na dole. W mechaniżmie zamykania drzwi nie ma żadnej spręzynki natomiast w klamce jest.=JUHol= pisze:Sorki ze wracam do tego tematu, ale nurtuje mnie kilka spraw...
- skad wytrzasnales silowniki ktore sie cofaja? Przeciez jakby cos takiego bylo to drzwi przy std centralnym by sie otworzyly i od razu zamknely!
- Jak silne sa silowniki? (6kg,3kg)
Jak się myle to proszę o wyprowadzenie z błędu.
to silowniki (od centralnego) maja mechanizmy slimakowe tzn. ze nie da
sie bez popsucia ruszyc ta dzwignia! A Criters mowi ze jemu silowniki
cofaja sie same... Nie chodzi mi o mechanike otwierania drzwi bo tam
sprawa jest prosta... Chodzi mi o sam silownik... I w sumie sprezynka
odpada...
-
- Nowy
- Posty: 351
- Rejestracja: 12 sty 2001, o 00:00
- Lokalizacja: Krakow
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
i tu sie mylisz. mam własnie w rece zwykly siłownik od centralnego taki za 15 czy 20 pln i majdam nim sobie w jedna i druga strone.
Przeciez jak np. otworzysz auto , wsiadziesz do srodka to mozesz sie zamknac naciskajac pstryczka w drzwiach i jakoś nic się nie psuje .......
Na pewno masz racje ze jest to jakaś przekładnia ślimakowa ale zrobina tak że da się tym poruszać bez "prondu"
Przeciez jak np. otworzysz auto , wsiadziesz do srodka to mozesz sie zamknac naciskajac pstryczka w drzwiach i jakoś nic się nie psuje .......
Na pewno masz racje ze jest to jakaś przekładnia ślimakowa ale zrobina tak że da się tym poruszać bez "prondu"
Corsa A GSi
:placz2:Na sprzedaż:placz2:
:placz2:Na sprzedaż:placz2: