Osłona silnika

Wszystkie informacje o elementach nadwozia Corsy A.
ODPOWIEDZ
llionn
Nowy
Posty: 118
Rejestracja: 11 mar 2005, o 20:07
Lokalizacja: Lublin
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Osłona silnika

Post autor: llionn » 17 maja 2005, o 15:31

Ostatnio przytrafiła mi się dziwna rzecz. Spieszyłem się i wjechałem dość szybko w kałuże (a raczej rozlewisko patrząc na rozmiary kałuży) nagle corsica przestała palić na jeden gar. - podsechł godzinkę i wróciło wszystko do normy. Wydaje mi się że kable wysokiego napięcia są już troszkę stare wiec mam zamiar na nowe je wymienić. Chciałbym też założyć osłonę pod silnik. Moje pytanie brzmi: Ile to może kosztować i czy dostane coś takiego do corsy A (ostatnio byłem na giełdzie i były tylko do większych samochodów)
Myślałem też czy nie da się czegoś takiego samemu zrobić np. z blachy ocynkowanej????????
[/b]
Corsa A 1.2i 91r

Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Model: Corsa E
Silnik: Z20NET 175 KM
Lokalizacja: waw
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Post autor: !markos » 17 maja 2005, o 15:44

moze podczep sie pod ten temat... http://adicom.pl/corsa_forum/viewtopic.php?t=1229
Obrazek

radzio_gsi
Nowy
Posty: 403
Rejestracja: 14 sty 2005, o 19:33
Lokalizacja: 4turbo.pl
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Post autor: radzio_gsi » 17 maja 2005, o 16:20

a ktos z was ma taka prawdziwa plyte pod silnik? jesli tak to poprosilbym o fote albo o opis do czego ja zapodal, bo zaden mechanik nie chce mi sie podjac robienia tego a samemu nie umiem :(
sponsorzy zalogi radecki & boczek:
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl

http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze

Awatar użytkownika
-=m&m=-
Website Admin
Website Admin
Posty: 4860
Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
Imię: Michał
Model: Corsa E
Silnik: Z20NET 175 KM
Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
Has thanked: 3 times
Been thanked: 11 times
Kontakt:

Post autor: -=m&m=- » 17 maja 2005, o 16:55

radzio_gsi pisze:a ktos z was ma taka prawdziwa plyte pod silnik? jesli tak to poprosilbym o fote albo o opis do czego ja zapodal, bo zaden mechanik nie chce mi sie podjac robienia tego a samemu nie umiem :(
nie wiem w jakim stopniu ma byc "prawdziwa" ale jak będę miał jakiegoś cyfraka to zrobie fote
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert

Awatar użytkownika
ZEDYO
Nowy
Posty: 126
Rejestracja: 4 paź 2004, o 23:07
Imię: Krzysztof
Model: Corsa B
Silnik: X10XE 54PS
Lokalizacja: Near Oppeln:)
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Post autor: ZEDYO » 17 maja 2005, o 17:42

Niedawno nabylem taka oslone do swojej corsiny, bo myslalem ze troszke zmniejszy brudzenie sie komory silnika i sie rozczarowalem, bo ta oslona przyslania bardzo niewiele pod tym silnikiem - miske olejowa skrzyni biegow i czesc miski olejowej silnika. W EPC taka oslona jest ladnie nazywana jako czesc pakietu na zle drogi - cokolwiek by to mialo znaczyc. W ASO taka oslona kosztuje 156zl, a komplet srub i nakretek do niej 28zl.
:)17 Real Blue... Corsa Too :)17
Obrazek
Clarion DRX9375R + DPH9300, u-Dimension RM-V41, Xetec G10XLSG, PowerBass 2XL-6C, Eagle Cable MC90 i muzyka gra:)

Awatar użytkownika
Staneq
Post Mistrz
Posty: 2460
Rejestracja: 8 lis 2004, o 17:40
Imię: Michał
Model: Corsa E
Silnik: Z20NET 175 KM
Lokalizacja: Gliwice
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: Staneq » 17 maja 2005, o 18:22

ztcw to ta oslona nie jest po to zeby ci nie chlapalo tylko zeby chronic silnik,skrzynke od spodu przed uszkodzeniami mech.
:-?
oczywiscie sa te plastikowe na allegro ale to i tak nie zaslania wszystkich "dziur" którymi syf leci na silnik w zimie czy podczas deszczu
Było c14se:
Obrazek

Mieto3
Świeżak
Posty: 31
Rejestracja: 26 wrz 2004, o 10:03
Lokalizacja: Szczecin/Warszawa/Tomaszów Lub.
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Post autor: Mieto3 » 17 maja 2005, o 18:52

tak wyglada oslona z ASO na zle drogi
(ta na zdjeciu jest do sprzedania gdyby ktos potrzebowal)

Obrazek
X16XE rulez

Awatar użytkownika
AdamXXL
Post Mistrz
Posty: 2554
Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
Model: Corsa E
Silnik: Z20NET 175 KM
Lokalizacja: Bolesławiec
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Post autor: AdamXXL » 17 maja 2005, o 19:52

może i trzeba będzie pomyśleć, bo już raz rurę wgniotłem a teraz ostatnio miskę :lol:
Obrazek.. Wybierz sobie cel, a potem idź... idź pod prąd

Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5591
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Model: Corsa B
Silnik: C16XE 109PS
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times
Kontakt:

Post autor: Porszak » 17 maja 2005, o 22:06

to ladne poligony ("drogi") Ci sie trafiaja Adam
http://www.nascar.strefa.pl
ObrazekC16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm

Awatar użytkownika
AdamXXL
Post Mistrz
Posty: 2554
Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
Model: Corsa E
Silnik: Z20NET 175 KM
Lokalizacja: Bolesławiec
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Post autor: AdamXXL » 17 maja 2005, o 22:18

eee tam nic strasznego, jak jest już tragicznie, że można wyskoczyć (dosłownie) z drogi, przy większej prędkości to stawiają znak 60 , 40 (poza terenem zabudowanym!!) i już jest dobrze :lol: :lol: :lol:
Obrazek.. Wybierz sobie cel, a potem idź... idź pod prąd

Awatar użytkownika
kamiloooo
Post Mistrz
Posty: 2168
Rejestracja: 11 lip 2004, o 17:45
Imię: Kamil
Silnik: C20NE 115 KM
Lokalizacja: Koszalin
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: kamiloooo » 17 maja 2005, o 23:01

dobrze ze chociaz stawiaja.... :lol: bo gdzieniegdzie sa mega niespodzianki szczegolnie przy niskim zawiasie.... :bardzozly:
Obrazek

Awatar użytkownika
-=kLaRi=-
Support Team
Support Team
Posty: 3286
Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
Imię: Grzesiek
Model: Corsa E
Silnik: Z20NET 175 KM
Lokalizacja: Bytom
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Post autor: -=kLaRi=- » 18 maja 2005, o 00:56

ja widzialem taka na allegro za ok. 100zl ale ona byla jakas taka pelniejsza niz ta co pokazal Mieto3.
Mysle nad zakupem takiej.
Mechanika ogólna|Kompleksowe remonty silnika|odbudowy samochodów i silników|Piaskowanie i lakierowanie proszkowe|[/size]
Zapraszam protune@o2.pl | http://www.protune.pl

Mieto3
Świeżak
Posty: 31
Rejestracja: 26 wrz 2004, o 10:03
Lokalizacja: Szczecin/Warszawa/Tomaszów Lub.
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Post autor: Mieto3 » 18 maja 2005, o 07:57

ta na allegro to plastik ktory niewiadomo czemu ma sluzyc (chyba tylko szybszemu zagotowaniu silnika)
ta którą pokazalem to naprawde kawal porzadnej blachy ktory ochroni miske
a otwory sa po to aby mozna bylo np. wymienic olej bez jej zdejmowania, i chlodzic silnik podczas jazdy
X16XE rulez

Awatar użytkownika
-=m&m=-
Website Admin
Website Admin
Posty: 4860
Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
Imię: Michał
Model: Corsa E
Silnik: Z20NET 175 KM
Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
Has thanked: 3 times
Been thanked: 11 times
Kontakt:

Post autor: -=m&m=- » 18 maja 2005, o 09:05

Mieto3 pisze: ta którą pokazalem to naprawde kawal porzadnej blachy ktory ochroni miske
a otwory sa po to aby mozna bylo np. wymienic olej bez jej zdejmowania, i chlodzic silnik podczas jazdy
dokładnie coś takiego posiadam ale pamiętam że do wymiany filtra oleju musiałem ją zdjąć i jakiś większych problemów z jej gięciem tez nie miałem :-(
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert

Awatar użytkownika
-=kLaRi=-
Support Team
Support Team
Posty: 3286
Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
Imię: Grzesiek
Model: Corsa E
Silnik: Z20NET 175 KM
Lokalizacja: Bytom
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Post autor: -=kLaRi=- » 18 maja 2005, o 10:53

ahaa , jak ona jest metalowa to calkiem inna bajka .Przygladalem sie fotce i nie wiedzialem czy to blacha czy nie :)
Mechanika ogólna|Kompleksowe remonty silnika|odbudowy samochodów i silników|Piaskowanie i lakierowanie proszkowe|[/size]
Zapraszam protune@o2.pl | http://www.protune.pl

GUMIS2000
Weteran
Posty: 1557
Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Post autor: GUMIS2000 » 18 maja 2005, o 13:04

moim zdanie pomysł jest wogle do dupy bo :
jak checie miec slicznie i SUCHO pod maska to
proponoje odczasu do czasu przemyć bu dzienz zaintalowac
pampersy doskonale pochaniaja wilgoć .
Jak juz sie zakłada taką blache to poto zeby ona nie tyle chroniła
bo "slizgała" sie po wystajacych elentach drogi . gdyby miała
zeczywiscie przrnosic obciazenia sruby mocujace musiały by być tej samej wielkosci co te ktore mocuja sam silnik .
naprawde jak do tej porry to w moim odczuciu jedyna przydatna fukcja
to to ze przepłym powietrza pod samochodem jest bardzie ustabilizowany .
A silnik nie ma bata musi grzeć i bedzie to robił . tam gdzie sie stosuje
takie osłony to tez automatycznie stosuje sie inna chodnicwe albo
jeszcze daje sie chłodnice do skrzyni biegów .
teraz tak :
plastik - fajny lans ale podejrzewam je przy rozjedzaniu jeza peknie
aluninium - juz lepiej ale strsznie kiebsko addaje ciepło
a przdewszystkim nie jest odporne na dłusza mete czyli 3 lata
stal - zdecydowanie mocna ale przy zarysowaniach rdzewieje
pozatym tez duzo wazy
tytan - praktycznie nie ma wad , bo jest lekki , odpony na korozje
2 razy wytrzymalszy od stali ,i elastycznie jak plastik
Pozatym świetny na LA?NS pszy jakim kolwiek kontacie
daje poterzna fotanne iskier :)22 niestety bardzo drogi
p.s. to płasnie tytan stosuje sie na rajdach parzyz dakar i
stosowało w F1 do puki nie zaspąpiły do kompozyty .

radzio_gsi
Nowy
Posty: 403
Rejestracja: 14 sty 2005, o 19:33
Lokalizacja: 4turbo.pl
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Post autor: radzio_gsi » 18 maja 2005, o 14:17

gumis nie zgodze sie z toba, wszystkie rajdowki maja aluminiowe plyty pod silnikiem (niektore aluminiowo-karbonowe ale w nerwraligicznych miejscach jest alu) z doswiadczenia wiem ze silnik wcale mocniej sie nie grzeje, wiem bo jezdzilem pare lat w rajdach jako pilot roznymi furami. to ze przenosi wibracje to prawda, efekt jest podobny do twardych poduszek. a co do srob to wcale nie robi sie jakich mega mocnych, maja byc takie ze jak sie przywali bardzo mocno to plyta ma sie urwac no i to na tyle
sponsorzy zalogi radecki & boczek:
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl

http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze

Kurbat
Weteran
Posty: 1141
Rejestracja: 9 maja 2004, o 22:35
Lokalizacja: Śląskie
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Post autor: Kurbat » 18 maja 2005, o 15:42

Tytanowa osłona fajny bajer ;)
Zamówić komuś :oko:
Informuję, że w unas w pracy zamawiamy troche tego do urządzeń i obecnie czas oczekiwania na zamówienie ... nieokreślony, cena podobnie.
Dostajemy potwierdzenia zamówienia z 12 okresem oczekiwania na realizację i bez gwarancji utrzymania ceny. Poza tym cena skache jak szalona, do góry oczywiście, obecnie cos ok. 44 EUR za kilogram chyba...o ile dobrze pamietam :-?

GUMIS2000
Weteran
Posty: 1557
Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Post autor: GUMIS2000 » 18 maja 2005, o 17:01

radzio_gsi pisze:gumis nie zgodze sie z toba, wszystkie rajdowki maja aluminiowe plyty pod silnikiem (niektore aluminiowo-karbonowe ale w nerwraligicznych miejscach jest alu) z doswiadczenia wiem ze silnik wcale mocniej sie nie grzeje, wiem bo jezdzilem pare lat w rajdach jako pilot roznymi furami. to ze przenosi wibracje to prawda, efekt jest podobny do twardych poduszek. a co do srob to wcale nie robi sie jakich mega mocnych, maja byc takie ze jak sie przywali bardzo mocno to plyta ma sie urwac no i to na tyle
oki skoro tak uwarzasz to masz racje
ale nadal bede sie upierał ze na odcinku specjalnym czy nawet na dojazdówce silnik ci sie nie zagrzeje . a sie grzeje w korku
i co wtedy wyłaczasz go czy wskakujesz z terkotka pod fure ??
czyli twoim zdanie ona ma pochaniac energie a nie ja magazynowac .

Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Model: Corsa B
Silnik: C20XE 150 KM
Lokalizacja: Skądinąd
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Post autor: wow » 20 maja 2005, o 01:42

GUMIS2000 pisze:tytan - praktycznie nie ma wad , bo jest lekki , odpony na korozje
2 razy wytrzymalszy od stali ,i elastycznie jak plastik
Pozatym świetny na LA?NS pszy jakim kolwiek kontacie
daje poterzna fotanne iskier :)22 niestety bardzo drogi
p.s. to płasnie tytan stosuje sie na rajdach parzyz dakar i
stosowało w F1 do puki nie zaspąpiły do kompozyty .
ja tylko na to czekalem, kiedys gumis rozlozyl mnie na lopatki tym snopem iskier dla lansu :) mega!

a co do grzania - to oczywiscie ze po montazu litej oslony silnik bardziej sie grzeje, nie podczas jazdy bo ruch powietrza bedzie wystarczajacy, ale w miescie gdzie wiekoszosc czasu spedzamy latem oslona moze byc upierdliwa.
c20rsa, czlowieku meeen!

radzio_gsi
Nowy
Posty: 403
Rejestracja: 14 sty 2005, o 19:33
Lokalizacja: 4turbo.pl
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Post autor: radzio_gsi » 20 maja 2005, o 08:11

ja jezdzilem sejkiem z plyta normalnie po ulicach oraz kadziem gsi i nic nie bylo, silnik nie ma prawa sie zagrzac bo przeciez wlacza sie wentylator, zreszta ma sie jeszcze dziury w zderzaku i takie tam.
a jesli nawe sie grzeje to mozna zawsze spac na krotko wentylator i wlaczac na przycisk
sponsorzy zalogi radecki & boczek:
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl

http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nadwozie”