Piszczenie radia/głośników/wzmacniacza przy dodawaniu gazu

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jerz96
Świeżak
Posty: 11
Rejestracja: 17 lip 2015, o 00:16
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Piszczenie radia/głośników/wzmacniacza przy dodawaniu gazu

Post autor: Jerz96 »

Witam wszystkich.

Jestem nowy na forum, corsę kupiłem 3 dni temu, więc proszę bez hejtu. :smile:
W moim autku poprzedni właściciel zamontował głośniki i wzmacniacz. (nie znam się, ale fajnie brzmią :grin: ) Mogę napisać model jeśli to potrzebne. W czasie jazdy, jak ściszę radio słychać swego rodzaju piszczenie natężające się w raz z dodawaniem gazu. Oczywiście bez gazu piszczy bardzo cicho, gdy wyłączę radio pisk ustaje.

Co mogę zrobić? :smile:
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

Znaleźć rozwiązanie swojego problemu przy użyciu internetów najlepiej, bo to jest najczęściej powtarzający się problem w car audio...
Źle poprowadzona instalacja, kable bez ekranu, uwalone masy, wszystko do sprawdzenia. Poprawnie ułożona instalacja przy sprawnym sprzęcie i przyzwoitej jakości kablach nie ma prawa piszczeć.
Obrazek
Awatar użytkownika
Wydra9
Użytkownik Premium
Posty: 808
Rejestracja: 22 maja 2009, o 23:14
Imię: Rafał
Model auta: Corsa B
Silnik: C20NE
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: Piszczenie radia/głośników/wzmacniacza przy dodawaniu ga

Post autor: Wydra9 »

- Sprawdz czy przewody sygnałowe chinch nie ida razem z przewodem zasilania z aku w tym samym progu
- Sprawdz czy przewod masowy/ zasilania nie lezy zwiniety pod kanapa razem z sygnalowymi
Awatar użytkownika
Jerz96
Świeżak
Posty: 11
Rejestracja: 17 lip 2015, o 00:16
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Piszczenie radia/głośników/wzmacniacza przy dodawaniu ga

Post autor: Jerz96 »