Instalacja LPG - jak wywalić to z samochodu...
- totik
- Nowy
- Posty: 118
- Rejestracja: 25 maja 2005, o 18:42
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Instalacja LPG - jak wywalić to z samochodu...
... tzn aspekty techniczne i prawne czyli:
-czy moge to sam zdemontować
-zapewne znowu wydział komunikacji i przeróbki w dowodzie
chyba sie pozbęde tego ustrojstwa z samochodu... poza tym nie będzie nic gawędzic przy ewentualnym swap'ie ... a chyba już niedługo ale to w swoim czasie...
tak więc panowie prosze o info
-czy moge to sam zdemontować
-zapewne znowu wydział komunikacji i przeróbki w dowodzie
chyba sie pozbęde tego ustrojstwa z samochodu... poza tym nie będzie nic gawędzic przy ewentualnym swap'ie ... a chyba już niedługo ale to w swoim czasie...
tak więc panowie prosze o info
dB Drag - 132,6 dB - ale to ciągle za mało
Pozdrawiam fanów plastiku, szpachli, siatki i turbo-wlotów...
Pozdrawiam fanów plastiku, szpachli, siatki i turbo-wlotów...
- totik
- Nowy
- Posty: 118
- Rejestracja: 25 maja 2005, o 18:42
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
oki ..dzięki za odpowiedzi... a co do gazu i imy... zajechałem przedwczoraj na stacje wieczorem bo i lpwachy brakło a gostek mi mówi, że poniżej -20 stopni C nie tankują... no myślałem, że go pogryze, ale plus tego taki że do baku wleciała normalna wacha i autko hula jak miło... niestety musze zainwstować w pompe konkretną, bo orginał sie popsuwał , a obecna adoptowana od kadzia troche nie wyrabia...ech koszta .. nie wiem czy nie kupić już pompy pod wielopunkta i nie szukać jakiegoś ładnego silniczka...kuna OT robie...jeszcze raz dzięki za informacje w sprawie LPG
dB Drag - 132,6 dB - ale to ciągle za mało
Pozdrawiam fanów plastiku, szpachli, siatki i turbo-wlotów...
Pozdrawiam fanów plastiku, szpachli, siatki i turbo-wlotów...
- Hiv
- Weteran
- Posty: 1447
- Rejestracja: 17 mar 2004, o 12:51
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Ja tez pierwszy raz o tym slysze...YAQB pisze:Moze jakichs chrzczony gaz mieli i bali sie go sprzedawac? Ja tankowalem jak bylo -25 i nie bylo zadnego "ale" ... A co do samochodu to smiga rownie dobrze na gazie co na benzynce nie zaleznie od temperatury - na szczescietotik pisze:poniżej -20 stopni C nie tankują
Ja mialem problem bo zostawilem auto w sobote na mrozie nie przelaczajac przed postojem na benzyne. Przymarzl mi elektrozawor i potem nie moglem we wtorek odpalic Na szczescie jakos dalo rade...
Pamietajcie: jesli temp. spada ponizej -15 ostatnie km w trasie zrobcie tylko na PB
Może znów corsa...
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Czyzby Hiv rozwiązał zagadke nieodpalenia emsowej corsy ??Hiv pisze: Pamietajcie: jesli temp. spada ponizej -15 ostatnie km w trasie zrobcie tylko na PB
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- YAQB
- Weteran
- Posty: 1214
- Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:58
- Lokalizacja: 100lica - Konstancin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
A to to zadna zagadka ... przynajmniej jak dla mnie Jak jest zimno to zawsze przed zgaszeniem samochodu wypada przelaczyc na benzynke. A jak jest naprrrawde zimno to faktycznie wypada przejec jakis dluzszy odcinek-=m&m=- pisze:Czyzby Hiv rozwiązał zagadke nieodpalenia emsowej corsy ??Hiv pisze: Pamietajcie: jesli temp. spada ponizej -15 ostatnie km w trasie zrobcie tylko na PB
CTM #204