bardzo przyjemnie rozwija się projekt
propozycje:
-nie wiem czy później zostało to zmienione, ale obroty najlepiej byłoby prezentować z dokładnością do dziesiętnych - może być przydatne przy ustalaniu wolnych obrotów.
-prędkościomierz: warto pomyśleć nad możliwością wprowadzania obwodu koła, będzie to dokładniejsze przy innych wyliczeniach jak choćby przebyta droga. będzie też możliwość sprawdzenia przekłamania licznika. programujesz to na stałe a warto było by mieć opcię zmiany choćby różnice w kółkach letnich i zimowych
tak jak pisali na kąciku, sygnał do czasowewgo spalania (czas otwarcia wtryskiwacza) można uzyskać podpinając się pod wtrysk (przy LPG także odcinany jest +) który stedowany jest przez podłączenie masy. Kiedyś myślałem, aby sygnał sterujący wtryskiem uruchamiał licznik (przez czas wtrysku zliczał) i wartośli * jakaś stała lub zmienna wpisana podczas kalibracji. Jeśli coś ci to pomoże to wyszperam schemat wskaśnika procentowego użycia wtrysków.
co do nazwy .. Może TID-EX jako rozszerzenie standardowych funkcji