
jaka kompresje ma (miał ) silnik m&m ?
Regulamin forum
Luźne rozmowy są "bonusowym" działem przeznaczonym dla uzytkowników CorsaSport.pl do dyskusji na tematy nie związane bezpośrednio z Corsą. Jakkolwiek zachęcamy do rozmów na każdy temat to forum to nie służy do pisania "o wszystkim i o niczym".Reguły forum obowiązują.
Luźne rozmowy są "bonusowym" działem przeznaczonym dla uzytkowników CorsaSport.pl do dyskusji na tematy nie związane bezpośrednio z Corsą. Jakkolwiek zachęcamy do rozmów na każdy temat to forum to nie służy do pisania "o wszystkim i o niczym".Reguły forum obowiązują.
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
jaka kompresje ma (miał ) silnik m&m ?
Sprawa jest bardziej skomplikowana ale dla ułatwienia przyjmijmy na czas trwania ankiety średnią kompresje
Kompresja była mierzona na zimnym silniku bez zdejmowania filtra powietrza z wciśniętym sprzęgłem oraz pedałem gazu .

"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
just for funD12 pisze:w jakim dokładnie celu ma być ta ankieta, może czegoś się dowiemy ?

ustawiłem ważność ankiety na 3 dni i po tym czasie zdradze wynik

tego cholercia nie przewidziałemAro83 pisze:a co jest do wygrania?

"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
poczekam jeszcze troche i jak frekwencja sie nie zwiększy to dam!markos pisze: dawaj odpowiedz



"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
oj tam Adas czepiasz sieAdamXXL pisze:mimo, że znam wynik, to sam bym się zastanawiał co podać
chodzi o to "ma (miał)"

Samo pytanie w ankiecie jest juz bardziej sprecyzowane

"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- -=martee=-
- Nowy
- Posty: 201
- Rejestracja: 24 kwie 2005, o 18:43
- Imię: Marta
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
-
- Nowy
- Posty: 286
- Rejestracja: 6 paź 2005, o 22:35
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Ja obrałe mtaka taktyke jak martee 
Like for me second

Like for me second
Ostatnio zmieniony 3 lut 2006, o 17:53 przez K I L L E R, łącznie zmieniany 1 raz.
- D12
- Weteran
- Posty: 1835
- Rejestracja: 15 mar 2005, o 21:52
- Imię: Daniel
- Model auta: Corsa B
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
w każdym bądź razie uszczelka do wymiany, sprzeczał się nie będę co innego ty wiesz co innego dowiedziałem się od najbardziej zainteresowanego tematem. tyle!markos pisze:nie wsyslo tylko wydmuchalo, a poza tym nic sie nie stalo.D12 pisze:wsysło uszczelke pod głowicą.... i coś jeszcze...
STOP Pijanym kierowcom
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
szczerze mówiąc nie wiem jakie powinno byc "fabryczne" sprężanie
obstawiam, że góra 14,5. Moje chore zostało spowodowane zbyt dużym splanowaniem bloku czego efektem było wydmuchanie uszczelki pomiedzy 3 i 4 cylindrem. Rozwiązaniem problemu jest grubsza uszczelka około 2 mm lub dłuższe wałki. Znalazłem firme, która jest mi w stanie dorobić uszczelkę http://www.auto-ban-it.com.pl/ a w przypadku wałków to nie wiem jak bardzo musiałoby sie zwiekszyć współotwarcie żeby na wolnych wyszło ciśnienie takie jak seria zreszta za tym ida dalsze zmiany takie jak regulowane kółka, głowica czy zewnętrzne sterowanie nie wspominając juz o tym, że wypadałoby przed założeniem sprawdzić czy dzwonu nie będzie bo sama róznica wzniosu to za mało. Tak więc bardziej się nastawiam ku pierwszemu rozwiązaniu
frankenstein powoli będzie pozbywął sie chorób wieku dziecięcego.
Ps. a jeśli chodzi o to coś jeszcze.... to jest to urwany krucieć od odpowietrzenia pokrywy zaworów od strony rury doprowadzajacej powietrze do przepustnicy


Ps. a jeśli chodzi o to coś jeszcze.... to jest to urwany krucieć od odpowietrzenia pokrywy zaworów od strony rury doprowadzajacej powietrze do przepustnicy
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert