postanowilem pokazac czym was tak meczylem

jak sie domyslacie (co po niektorzy znaja to auto juz w miare dobrze) nie jest to Corsa B, a poczciwa pierwsza generacja zwana A

auto to model z 1992 roku, fabryke opuscila jako polift w jednej z bogatszych wersji czyli joy ...auto przez pare lat troche stracilo ze swojej specyfikacji (w zasadzie tylko oryginalne zegary z obrotkiem na takie bez) mimo to dalej bylo godne uwagi
wyposazenie:
alu felgi 14"
fotele a'la recaro z zielona tapicerka i welurem
podswietlane lusterka w oslonach slonecznych
zestaw audio
zegarek kwarcowy
i kilka innch bajaerow nie dostepnych w podstawowych corsach
jednak najciekawsza opcja byl panoramiczny elektrycznie otwierany brezentowy dach

auto pojezdzilo tak troche czasu z kilkoma modami jak gleba i szerokie 13" na niskim profilu ...az po 3latach grzebania urodzilo sie cos takiego:
Silnik
0-200km/h
[youtube]ZLZtKagwjNI[/youtube]
jeszcze bez Mattiga i Lexmaul'a
c20ne 1998ccm 8v ohc, remont wykonany wlasnorecznie, calkowity przebieg ok 140tys, 5tys od remontu
Glowica:
Planowana, obrobione kanaly dolotowe i wylotowe, zawory chojnacki, wzmocnione sprezynki
Walek:
sportowy produkcji Światka
Tloki:
doprezajace tloki z silnika o oznaczeniu 20SEH
Uklad dolotowy:
Lexmaul RAM OHC, kolektor dolotowy z efektem doladowania dynamicznego, duzy stozek
Uklad wydechowy:
kolektor rurowy Mattig fi45 (za lambda srednica powiekszona na fi 50),
wydech fi 54(wew fi50) srodkowy tlumik od passata(wew fi 50) koncowy WMsport(wew fi 56) przerobiny na slomke
Kolo zamachowe:
stoczone i wywazone (ok 5kg)
Sterowania:
Narazie podpiety seryjny komp
Moc:
jakies 140KM i 195NM; po solidnym strojeniu powinno byc troche wiecej
skrzynia
f16, shortshift wlasniej konstrukcji na sierpie
Nadwozie
Calkowicie przebudowane na wersje z przedliftingu. Stylizowane na Corsa GSi;Gt/E. Obspawane podluznice, wraz z elementami mocowania zawieszenia przod i tyl.
Nadkola poszerzone o ok 5cm na strone.
Wymieniony caly plat dachu z brezentu na metal.
Usuniete wszystkie oznaczenia
Przednie kierunki biale, tylne lampli cale czerwone.
Masa z pelnym bakiem i fabrycznymi fotelami to rowno 840kg (wazone)
Kolor szary polmat, z elementami czarnego matu
przyszlosciowo:
progi GSi i chyba zmiana kolory na taki z polyskiem

Alufelgi
7x13 Atiwe (tak tak, wchodza na heble 256) opony; dunlop sp2000 175/50 wygrzebane u scottiego
7x15fondmetal opony; Syncro?! jakes koreanskie gow.o za 120pln kupione w 2006roku 195/45
7x15rh cup opony; do niedawna toyo proxcs tr1 2sztuki, niestety kapitulowaly 195/50 obecnie 4 felgi bez opon

5,5x14ronal gm opony; zimowe: niemieckie nalewki i debice 165/65
Wnętrze
Klatka bezpieczenstwa SPARCO,fotele kubelkowe Micro, pasy 3punktowe Schroth, przerobiony tunel srodkowy(wydech)oraz mechanizm zmiany biegow od calibry.
Wnetrze pomalowane na bialo.
Akumulator w bagazniku.
Przyszlosc:
deska przedlift oraz zegary monitorujace prace silnika
Zawieszenie
Rozporka przednia OMP
Przednie amory PremiumTec dedykowane pod corse B GSi, sprezyna h&r -70 do corsy 1,4(z 2.0 ponad -100)
Tylne amory PremiumTec do corsy A, sprezyna robiona na zamowienie -90
Wszystkie elementy gumowe wymienione na nowe,
przyszlosciowo poly i bile b10
Hamulce
przod;
256Ate z calibry + tercze brembo max, klocki ferodo
tyl;
calkowicie nowe od corsy A GSi
Przyszlosciowo kolektor sily, hydraulik i moze tarcze na tyl
Filmiki:
[youtube]VuTzQ2CL9so[/youtube]
[youtube]kEaJ_m-D8uE[/youtube]
fotek mam cala mase, ale zaprezetuje kilka, zawsze moge uzupelnic o cos ciekawego















nie wiem czy fotki dalem wystarczajaco male, jak nie to poprawie je za jakis czas, bo troche to potrwa

