Rok 1994
Silnik; 1.4 (C14NZ) nie wiem kto i co zrobił bo na hamowni wyszło 68,9 KM i 107Nm. A fabrycznie ten model 60KM.
Kupiłem totalnego golaska z szyberdachem i zaczęło się poprawianie fabryki.
Zawieszenie: seria
Układ wylotowy: seria (tylko końcówka zmieniana)
Hamulce: Przód Opel Calibra 256x24 wentylowane, tył cały nowy komplet ale fabryka(Bębny, łożyska, cylinderki, szczęki, korektor siły hamowania, część przewodów, linka ręcznego)
Układ dolotowy: Stożek troszkę przesadzony bo obliczony do 200KM ale nic mi się podoba.
Silnik: jak na razie seria, trochę dłubnięty.
Rozpórka ale słabej firmy.
Siłowniki maski przedniej.
Wnętrze:
Deska rozdzielcza i elementy flokowane w dwóch kolorach, czarny i bordowy.
Siedzenia przód Opel Calibra, pół kubełki. Tapicerka zmieniana na zamówienie(czarny-pasat, bordo z francuza)
Tył fabryczny ale też zmieniona tapicerka.
Elektryka:
Alarm z centralnym zamkiem(w przyszłości klapa tylna na pilota)
Elektryczne szyby, z allegro(trochę wolno się podnoszą ale oprócz tego działaj bez zarzutu)
Obrotomierz w słupek boczny(po flokowaniu).
Zmienione podświetlenie deski na białe.
Reszta:
Obramówki na zegary - aluminium.
Mieszek na biegi, dywaniki, przyciemnione tylne szyby, przód fabryka 70% klarowności.
Z Zewnątrz.
Wymiana zderzaka przedniego, tył dokładka, boki progi, sierpy oryginał, wszystko w kolor nadwozia pomalowane.
Dalsze plany są, ale jak wszystko zależy do kasy.
A teraz parę fotek:

Tak wyglądała, prawie na początku:

A tak wygląda teraz:



i parę z wnętrza:
Flokowanie


Tapicerka


i parę innych z przemian:




siłowniki maski:

i tapicerka razem z flokowaniem:

Na dzień dzisiejszy to tyle, w miarę postępów będę uzupełniał. W przyszłości walka z silnikiem.
