Corsa A TR C20LET kolejny projekcik Made in Monster Szopa :)

Tuning Corsy - To forum ma na celu prezentację Waszych projektów, modyfikacji i tego wszystkiego co zrobiliście przy swoich Corsach aby poprawić fabrykę.
Awatar użytkownika
mehes
Moderator Leader
Moderator Leader
Posty: 1535
Rejestracja: 4 gru 2009, o 23:10
Imię: Piotr
Model: Corsa B
Silnik: Z20NHH 264 KM
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1 time
Been thanked: 14 times
Kontakt:

Re: Corsa A TR C20LET kolejny projekcik Made in Monster Szop

Post autor: mehes » 26 sie 2014, o 08:27

Nieźle trzymam kciuki

Będziesz konserwował podłogę?
[album]3178[/album]
Pomogłem postaw +
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
many
Świeżak
Posty: 81
Rejestracja: 7 wrz 2009, o 15:46
Imię: Many
Silnik: C20XE 150 KM
Lokalizacja: Rzeszów-Kraków
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Corsa A TR C20LET kolejny projekcik Made in Monster Szop

Post autor: many » 26 sie 2014, o 09:19

Porszak Dzięki :) na pewno by się przydało jak najwięcej :)
Tak w pierwszej kolejności do zrobienia konserwacja podwozia przekroje nadkola od środka :) wiadomo jakie są polskie drogi a to auto do jazdy a nie na wystawy :):)
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Jaca.
Świeżak
Posty: 97
Rejestracja: 26 wrz 2009, o 12:45
Silnik: 20XE 156 KM
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Corsa A TR C20LET kolejny projekcik Made in Monster Szop

Post autor: Jaca. » 26 sie 2014, o 12:07

pamiętaj nie żałuj i zalewaj przestrzenie zamknięte ;)

preparat na pistolet specjalny i poszedł
w progi wlej od środka z kabiny przez otwór do przykręcania pasów oraz przez przedni słupek ;)
w podłużnice przednie przez haki zderzaka i otwory w komorze silnika
pod buda to łatwy dostęp
tylne zalewaj od tylu ładnie ścieka do przodu konserwując podparcie sprężyny
na sam koniec od środka w stronę tyłu i masz gotowe ;)

profile zamknięte konserwuj dopiero po konserwacji całego podwozia ;)

Awatar użytkownika
many
Świeżak
Posty: 81
Rejestracja: 7 wrz 2009, o 15:46
Imię: Many
Silnik: C20XE 150 KM
Lokalizacja: Rzeszów-Kraków
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Corsa A TR C20LET kolejny projekcik Made in Monster Szop

Post autor: many » 28 sie 2014, o 15:54

Dzięki za porady tak dokładnie zrobię i na pewno tak zrobię a jakie środki polecicie ? z jakiej firmy ??
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Awatar użytkownika
lochun
Nowy
Posty: 125
Rejestracja: 27 gru 2011, o 18:06
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20NET 175 KM
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Corsa A TR C20LET kolejny projekcik Made in Monster Szop

Post autor: lochun » 28 sie 2014, o 19:17

boll daje rade. konserwacje podlogi jak bedziesz robil to srodkiem konserwacji, a nie baranem- barana trzeba malowac bo inaczej sie luszczy.

Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5584
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Model: Corsa B
Silnik: C16XE 109PS
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times
Kontakt:

Re: Corsa A TR C20LET kolejny projekcik Made in Monster Szop

Post autor: Porszak » 28 sie 2014, o 19:51

a czym malowales podloge? bo chyba byla piaskowana?
ja akurat boll'a bym odpuscil bo to dolna polka.
Wbij sie many na jakies forum lakiernikow czy restauratorow aut. bolla to sie uzywa jak sie auta na sprzedaz robi
http://www.nascar.strefa.pl
ObrazekC16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm

Jaca.
Świeżak
Posty: 97
Rejestracja: 26 wrz 2009, o 12:45
Silnik: 20XE 156 KM
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Corsa A TR C20LET kolejny projekcik Made in Monster Szop

Post autor: Jaca. » 28 sie 2014, o 21:03

dokładnie Boll to dolna półka

ja stosuje Novola
oraz APP
złego nie powiem ;)

czasem trafiam różne preparaty Würtha dobre są tyle ze to w zasadzie tylko konfekcjoner jest

Awatar użytkownika
ja37
Support Team
Support Team
Posty: 1697
Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
Imię: Grzesiek
Model: Corsa B
Silnik: Z20LET 200 KM
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 2 times
Been thanked: 18 times
Kontakt:

Re: Corsa A TR C20LET kolejny projekcik Made in Monster Szop

Post autor: ja37 » 28 sie 2014, o 21:15

Odbiegając od tematu corsy - przepraszam many ;)
Kupcie sobie plaster wurtha.
Zajebiaszcza rzecz.
Taki plaster na rany ;)

Awatar użytkownika
many
Świeżak
Posty: 81
Rejestracja: 7 wrz 2009, o 15:46
Imię: Many
Silnik: C20XE 150 KM
Lokalizacja: Rzeszów-Kraków
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Corsa A TR C20LET kolejny projekcik Made in Monster Szop

Post autor: many » 28 sie 2014, o 21:35

Podwozie było piaskowane i pokryte podkładem epoksydowym Novola i odcięte podkładem akrylowym . Rozmawiałem na ten temat z chłopakami z Classic Car Garage i też mi proponowali Boll Konserwacje na podwozie ale w minimum 5 warstwach żebym sobie kupił w dwóch kolorach i na zmianę w tedy się nie pogubię oni tak robią i nie narzekają .Mam jeszcze kilka puszek APP na przekroje i będę chciał to wykorzystać :):) a on zewnętrznych nadkolach myślałem nad wykorzystanie poliuretanowa konserwacji która jest bardzo odporna na obicia kamyki itp :)
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Jaca.
Świeżak
Posty: 97
Rejestracja: 26 wrz 2009, o 12:45
Silnik: 20XE 156 KM
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Corsa A TR C20LET kolejny projekcik Made in Monster Szop

Post autor: Jaca. » 30 sie 2014, o 16:31

podejście OK
po za stosowaniem Boll'a ;)

jakoś nie mam do nich przekonania

Awatar użytkownika
many
Świeżak
Posty: 81
Rejestracja: 7 wrz 2009, o 15:46
Imię: Many
Silnik: C20XE 150 KM
Lokalizacja: Rzeszów-Kraków
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Corsa A TR C20LET kolejny projekcik Made in Monster Szop

Post autor: many » 31 sie 2014, o 09:35

Zamówiłem VALVOLINE TECTYL BODYSAFE BAŃKA - 5L za 120pln w litrowych mają na miejscu i do tego mam jeszcze z 2 litry na przekroje z APP to najwyżej dokupić z Valvoline i myślę że będzie dobrze :):) muszę jeszcze z kumplem się dogadać żeby wrzucić corsę na podnośnik kolumnowy żeby był do wszystkiego dostęp :):)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Awatar użytkownika
kubzik123
Nowy
Posty: 158
Rejestracja: 13 lis 2012, o 19:51
Imię: c20ne+1.8E+graty
Silnik: Z20NET 175 KM
Has thanked: 1 time
Been thanked: 0

Re: Corsa A TR C20LET kolejny projekcik Made in Monster Szop

Post autor: kubzik123 » 31 sie 2014, o 16:52

ile wyszlo malowanie?

Awatar użytkownika
many
Świeżak
Posty: 81
Rejestracja: 7 wrz 2009, o 15:46
Imię: Many
Silnik: C20XE 150 KM
Lokalizacja: Rzeszów-Kraków
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Corsa A TR C20LET kolejny projekcik Made in Monster Szop

Post autor: many » 31 sie 2014, o 22:27

Nie wiem co Ci napisać bo do samego malowania to trochę kosztów było w takim stanie w jakim pojechała do lakiernika do krosna czyli niby już przygotowana do malowania według wcześniejszego lakiernika 2.5k plus 600 materiały plus mój lakier który normalnie kosztował by tysiąca mnie kosztował 400 za 4 l czystej bazy . A stan w jakim pojechała do do krosna 2 tyś plus koszta arkusze blachy podkład reaktywny kolejny zestaw błotnika używanego bo nowego już ciężko znaleźć plus dużo poświęconego czasu na przygotowanie corsy do poszerzenia i wycinanie wcześniejszych poszerzeń nowe reperaturki . Ale szczerzę przestałem liczyć już koszta bo planowanie projektu i kosztów to jedno a życie samo weryfikuje i jak planujesz projekt trzeba liczyć 1.5 raz tego co sobie wyliczysz tak przy bardzo pesymistycznym podejściu :oops:
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Awatar użytkownika
many
Świeżak
Posty: 81
Rejestracja: 7 wrz 2009, o 15:46
Imię: Many
Silnik: C20XE 150 KM
Lokalizacja: Rzeszów-Kraków
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Corsa A TR C20LET kolejny projekcik Made in Monster Szop

Post autor: many » 1 lut 2015, o 20:00

W corsie została zrobiona przed zima pełna konserwacja z przekrojami podwoziem i wszystkim co się dało :) Na dzień dzisiejszy jest częściowo poskładana zrobione mocowania do kubełków zamontowane elektryczne szyby silniczek włożony żeby jeszcze raz przerobić drążki reakcyjne i zrobić troszkę więcej miejsca przed belką na IC i tak to się wszystko czasowo przeciąga :(
Z pozytywniejszych rzeczy dla Corsy znalazłem już garaż w Krakowie co wiązało się z przeprowadzką na inne mieszkanie ale czego się nie robi dla Corsy :):) Jak już będzie na miejscu to temat ruszy z kopyta :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5584
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Model: Corsa B
Silnik: C16XE 109PS
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times
Kontakt:

Re: Corsa A TR C20LET kolejny projekcik Made in Monster Szop

Post autor: Porszak » 1 lut 2015, o 22:06

Noo to już chba blizej niz dalej :smile:
http://www.nascar.strefa.pl
ObrazekC16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm

Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 22:55
Imię: mihau
Model: Corsa E
Silnik: Z20NET 175 KM
Lokalizacja: waw
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Post autor: !markos » 4 lut 2015, o 11:33

Buda wyszła bardzo ładnie, ale czy ten samochód ma mieć napęd na przód? Bo jeśli tak, to ta szerokość tyłu i szersza felga to straszne wpadki...
Obrazek

Awatar użytkownika
kamiloooo
Post Mistrz
Posty: 2168
Rejestracja: 11 lip 2004, o 16:45
Imię: Kamil
Silnik: C20NE 115 KM
Lokalizacja: Koszalin
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Corsa A TR C20LET kolejny projekcik Made in Monster Szop

Post autor: kamiloooo » 4 lut 2015, o 12:11

:lol: markos czyli wedle Twej juz odleglej teorii ze na tylnej osi przy fwd nie ma prawa bytu szersza felga, to z tylu powinno byc wezej?? Szersza felga na tylnej osi ma aspekty wizualne ale chyba na pewno o tym wiesz :crazy: bo raczej slabo by wygladalo z przodu 7 a z tylu 5 :lol:
Obrazek

Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 22:55
Imię: mihau
Model: Corsa E
Silnik: Z20NET 175 KM
Lokalizacja: waw
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Post autor: !markos » 4 lut 2015, o 22:46

Gdybym napisał "czy ten samochód ma mieć napęd na tył" i odwrócił dalszy ciąg, to skomentowałbyś to w tak samo durny sposób? Nie wiem gdzie wyczytałeś, że sugeruję szerszą felgę z przodu. Napisałem coś takiego, czy chciałeś sobie jak zwykle pierdnąć, bo markosowi nie podobają się przednionapędowe samochody, które wyglądem kojarzą się z tymi, które mają napęd na tył i dzięki temu też gorzej się prowadzą? To jest fatalna pomyłka i masz pełne prawo mieć odmienne zdanie. Napisz, że jest supermegafajnie i po sprawie. Nie wiem po co się rozwodzisz nad tym, że ktoś myśli inaczej.
Obrazek

Awatar użytkownika
kamiloooo
Post Mistrz
Posty: 2168
Rejestracja: 11 lip 2004, o 16:45
Imię: Kamil
Silnik: C20NE 115 KM
Lokalizacja: Koszalin
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re:

Post autor: kamiloooo » 5 lut 2015, o 10:58

!markos pisze:Gdybym napisał "czy ten samochód ma mieć napęd na tył" i odwrócił dalszy ciąg, to skomentowałbyś to w tak samo durny sposób? Nie wiem gdzie wyczytałeś, że sugeruję szerszą felgę z przodu. Napisałem coś takiego, czy chciałeś sobie jak zwykle pierdnąć, bo markosowi nie podobają się przednionapędowe samochody, które wyglądem kojarzą się z tymi, które mają napęd na tył i dzięki temu też gorzej się prowadzą? To jest fatalna pomyłka i masz pełne prawo mieć odmienne zdanie. Napisz, że jest supermegafajnie i po sprawie. Nie wiem po co się rozwodzisz nad tym, że ktoś myśli inaczej.
Rozwodze sie nad tym ze w kazdym temacie gdzie wystepuje z tylu szersza felga piszesz to samo :lol:
Gorzej sie prowadza z powodu szerszych kol na tyle, ciekawa diagnoza....no ale pewnie sprawdzone przez ciebie w teorii :ROFL:
Obrazek

Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 22:55
Imię: mihau
Model: Corsa E
Silnik: Z20NET 175 KM
Lokalizacja: waw
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Post autor: !markos » 5 lut 2015, o 13:46

Nie moja wina, że nie nie rozumiesz z jakiego powodu tak zmodyfikowane fwd miałoby gorzej się prowadzić. Zwisa mi to i nie będę przeżywał tego tak, jak Ty przeżywasz czyjąś opinię. Nie masz lepszych zajęć? Napisz po prostu, że mega Ci się podoba i świetnie się prowadzi i po sprawie.
Obrazek

szymi870
Nowy
Posty: 238
Rejestracja: 2 lis 2008, o 10:48
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Corsa A TR C20LET kolejny projekcik Made in Monster Szop

Post autor: szymi870 » 5 lut 2015, o 15:21

A tak bez złośliwości to czemu ma to prowadzić się gorzej ?

Awatar użytkownika
many
Świeżak
Posty: 81
Rejestracja: 7 wrz 2009, o 15:46
Imię: Many
Silnik: C20XE 150 KM
Lokalizacja: Rzeszów-Kraków
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Corsa A TR C20LET kolejny projekcik Made in Monster Szop

Post autor: many » 5 lut 2015, o 22:37

Panowie proszę się nie napinać przecież nie o to tu chodzi :(.
Niestety konstrukcja nadwozia w corsie jest nie przystosowana pod szersze felgi i po części jest to zabieg wizualny ale też wiąże się z aspektem przyszłościowym projektu że do celowo w bliżej nie określonym terminie Corsa ma być AWD tak czy siak ma dożywocie w moich rękach :)
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5584
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Model: Corsa B
Silnik: C16XE 109PS
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times
Kontakt:

Re: Corsa A TR C20LET kolejny projekcik Made in Monster Szop

Post autor: Porszak » 6 lut 2015, o 23:27

Skończycie sami chłopaki? zawsze mozecie kontynuować na pw

Ps. watek został posprzątany z zbędnego OT, Kamilooo w nagrodę otrzymuje ostrzeżenie, markos upomnienie
http://www.nascar.strefa.pl
ObrazekC16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm

Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 22:55
Imię: mihau
Model: Corsa E
Silnik: Z20NET 175 KM
Lokalizacja: waw
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Post autor: !markos » 8 lut 2015, o 12:00

szymi870 pisze:A tak bez złośliwości to czemu ma to prowadzić się gorzej ?
Bo poprawiasz trakcję nie na tej osi co trzeba (chyba, że grana jest tylko szersza felga bez dystansu i z takim samym rozmiarem opon jak z przodu, ale to raczej rzadkość jak już ktoś robi takie tuningi). Takie auto może stać się nienaturalnie podsterowne i robić różne dziwne rzeczy w zakręcie przy zmianach obciążenia. Nie mogę teraz znaleźć, ale ktoś to kiedyś ładnie rozpisał na racingforum na przykładzie superdżermanstjunowanej szpachlibry z tyłem a'la RWD.

Dla wyglądu może to i dobre, bo samochód robi się bardziej męski, ale właściwości trakcyjne z żadnej strony się nie poprawią.
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze Projekty”