Strona 5 z 5
Re: Corsa A TR C20LET kolejny projekcik Made in Monster Szop
: 26 sie 2014, o 09:27
autor: mehes
Nieźle trzymam kciuki
Będziesz konserwował podłogę?
Re: Corsa A TR C20LET kolejny projekcik Made in Monster Szop
: 26 sie 2014, o 10:19
autor: many
Porszak Dzięki
na pewno by się przydało jak najwięcej
Tak w pierwszej kolejności do zrobienia konserwacja podwozia przekroje nadkola od środka
wiadomo jakie są polskie drogi a to auto do jazdy a nie na wystawy
:)
Re: Corsa A TR C20LET kolejny projekcik Made in Monster Szop
: 26 sie 2014, o 13:07
autor: Jaca.
pamiętaj nie żałuj i zalewaj przestrzenie zamknięte
preparat na pistolet specjalny i poszedł
w progi wlej od środka z kabiny przez otwór do przykręcania pasów oraz przez przedni słupek
w podłużnice przednie przez haki zderzaka i otwory w komorze silnika
pod buda to łatwy dostęp
tylne zalewaj od tylu ładnie ścieka do przodu konserwując podparcie sprężyny
na sam koniec od środka w stronę tyłu i masz gotowe
profile zamknięte konserwuj dopiero po konserwacji całego podwozia
Re: Corsa A TR C20LET kolejny projekcik Made in Monster Szop
: 28 sie 2014, o 16:54
autor: many
Dzięki za porady tak dokładnie zrobię i na pewno tak zrobię a jakie środki polecicie ? z jakiej firmy ??
Re: Corsa A TR C20LET kolejny projekcik Made in Monster Szop
: 28 sie 2014, o 20:17
autor: lochun
boll daje rade. konserwacje podlogi jak bedziesz robil to srodkiem konserwacji, a nie baranem- barana trzeba malowac bo inaczej sie luszczy.
Re: Corsa A TR C20LET kolejny projekcik Made in Monster Szop
: 28 sie 2014, o 20:51
autor: Porszak
a czym malowales podloge? bo chyba byla piaskowana?
ja akurat boll'a bym odpuscil bo to dolna polka.
Wbij sie many na jakies forum lakiernikow czy restauratorow aut. bolla to sie uzywa jak sie auta na sprzedaz robi
Re: Corsa A TR C20LET kolejny projekcik Made in Monster Szop
: 28 sie 2014, o 22:03
autor: Jaca.
dokładnie Boll to dolna półka
ja stosuje Novola
oraz APP
złego nie powiem
czasem trafiam różne preparaty Würtha dobre są tyle ze to w zasadzie tylko konfekcjoner jest
Re: Corsa A TR C20LET kolejny projekcik Made in Monster Szop
: 28 sie 2014, o 22:15
autor: ja37
Odbiegając od tematu corsy - przepraszam many
Kupcie sobie plaster wurtha.
Zajebiaszcza rzecz.
Taki plaster na rany
Re: Corsa A TR C20LET kolejny projekcik Made in Monster Szop
: 28 sie 2014, o 22:35
autor: many
Podwozie było piaskowane i pokryte podkładem epoksydowym Novola i odcięte podkładem akrylowym . Rozmawiałem na ten temat z chłopakami z Classic Car Garage i też mi proponowali Boll Konserwacje na podwozie ale w minimum 5 warstwach żebym sobie kupił w dwóch kolorach i na zmianę w tedy się nie pogubię oni tak robią i nie narzekają .Mam jeszcze kilka puszek APP na przekroje i będę chciał to wykorzystać
:) a on zewnętrznych nadkolach myślałem nad wykorzystanie poliuretanowa konserwacji która jest bardzo odporna na obicia kamyki itp
Re: Corsa A TR C20LET kolejny projekcik Made in Monster Szop
: 30 sie 2014, o 17:31
autor: Jaca.
podejście OK
po za stosowaniem Boll'a
jakoś nie mam do nich przekonania
Re: Corsa A TR C20LET kolejny projekcik Made in Monster Szop
: 31 sie 2014, o 10:35
autor: many
Re: Corsa A TR C20LET kolejny projekcik Made in Monster Szop
: 31 sie 2014, o 17:52
autor: kubzik123
ile wyszlo malowanie?
Re: Corsa A TR C20LET kolejny projekcik Made in Monster Szop
: 31 sie 2014, o 23:27
autor: many
Nie wiem co Ci napisać bo do samego malowania to trochę kosztów było w takim stanie w jakim pojechała do lakiernika do krosna czyli niby już przygotowana do malowania według wcześniejszego lakiernika 2.5k plus 600 materiały plus mój lakier który normalnie kosztował by tysiąca mnie kosztował 400 za 4 l czystej bazy . A stan w jakim pojechała do do krosna 2 tyś plus koszta arkusze blachy podkład reaktywny kolejny zestaw błotnika używanego bo nowego już ciężko znaleźć plus dużo poświęconego czasu na przygotowanie corsy do poszerzenia i wycinanie wcześniejszych poszerzeń nowe reperaturki . Ale szczerzę przestałem liczyć już koszta bo planowanie projektu i kosztów to jedno a życie samo weryfikuje i jak planujesz projekt trzeba liczyć 1.5 raz tego co sobie wyliczysz tak przy bardzo pesymistycznym podejściu
Re: Corsa A TR C20LET kolejny projekcik Made in Monster Szop
: 1 lut 2015, o 20:00
autor: many
Re: Corsa A TR C20LET kolejny projekcik Made in Monster Szop
: 1 lut 2015, o 22:06
autor: Porszak
Noo to już chba blizej niz dalej
: 4 lut 2015, o 11:33
autor: !markos
Buda wyszła bardzo ładnie, ale czy ten samochód ma mieć napęd na przód? Bo jeśli tak, to ta szerokość tyłu i szersza felga to straszne wpadki...
Re: Corsa A TR C20LET kolejny projekcik Made in Monster Szop
: 4 lut 2015, o 12:11
autor: kamiloooo
markos czyli wedle Twej juz odleglej teorii ze na tylnej osi przy fwd nie ma prawa bytu szersza felga, to z tylu powinno byc wezej?? Szersza felga na tylnej osi ma aspekty wizualne ale chyba na pewno o tym wiesz
bo raczej slabo by wygladalo z przodu 7 a z tylu 5
: 4 lut 2015, o 22:46
autor: !markos
Gdybym napisał "czy ten samochód ma mieć napęd na tył" i odwrócił dalszy ciąg, to skomentowałbyś to w tak samo durny sposób? Nie wiem gdzie wyczytałeś, że sugeruję szerszą felgę z przodu. Napisałem coś takiego, czy chciałeś sobie jak zwykle pierdnąć, bo markosowi nie podobają się przednionapędowe samochody, które wyglądem kojarzą się z tymi, które mają napęd na tył i dzięki temu też gorzej się prowadzą? To jest fatalna pomyłka i masz pełne prawo mieć odmienne zdanie. Napisz, że jest supermegafajnie i po sprawie. Nie wiem po co się rozwodzisz nad tym, że ktoś myśli inaczej.
Re:
: 5 lut 2015, o 10:58
autor: kamiloooo
!markos pisze:Gdybym napisał "czy ten samochód ma mieć napęd na tył" i odwrócił dalszy ciąg, to skomentowałbyś to w tak samo durny sposób? Nie wiem gdzie wyczytałeś, że sugeruję szerszą felgę z przodu. Napisałem coś takiego, czy chciałeś sobie jak zwykle pierdnąć, bo markosowi nie podobają się przednionapędowe samochody, które wyglądem kojarzą się z tymi, które mają napęd na tył i dzięki temu też gorzej się prowadzą? To jest fatalna pomyłka i masz pełne prawo mieć odmienne zdanie. Napisz, że jest supermegafajnie i po sprawie. Nie wiem po co się rozwodzisz nad tym, że ktoś myśli inaczej.
Rozwodze sie nad tym ze w kazdym temacie gdzie wystepuje z tylu szersza felga piszesz to samo
Gorzej sie prowadza z powodu szerszych kol na tyle, ciekawa diagnoza....no ale pewnie sprawdzone przez ciebie w teorii
: 5 lut 2015, o 13:46
autor: !markos
Nie moja wina, że nie nie rozumiesz z jakiego powodu tak zmodyfikowane fwd miałoby gorzej się prowadzić. Zwisa mi to i nie będę przeżywał tego tak, jak Ty przeżywasz czyjąś opinię. Nie masz lepszych zajęć? Napisz po prostu, że mega Ci się podoba i świetnie się prowadzi i po sprawie.
Re: Corsa A TR C20LET kolejny projekcik Made in Monster Szop
: 5 lut 2015, o 15:21
autor: szymi870
A tak bez złośliwości to czemu ma to prowadzić się gorzej ?
Re: Corsa A TR C20LET kolejny projekcik Made in Monster Szop
: 5 lut 2015, o 22:37
autor: many
Panowie proszę się nie napinać przecież nie o to tu chodzi
.
Niestety konstrukcja nadwozia w corsie jest nie przystosowana pod szersze felgi i po części jest to zabieg wizualny ale też wiąże się z aspektem przyszłościowym projektu że do celowo w bliżej nie określonym terminie Corsa ma być AWD tak czy siak ma dożywocie w moich rękach
Re: Corsa A TR C20LET kolejny projekcik Made in Monster Szop
: 6 lut 2015, o 23:27
autor: Porszak
Skończycie sami chłopaki? zawsze mozecie kontynuować na pw
Ps. watek został posprzątany z zbędnego OT, Kamilooo w nagrodę otrzymuje ostrzeżenie, markos upomnienie
: 8 lut 2015, o 12:00
autor: !markos
szymi870 pisze:A tak bez złośliwości to czemu ma to prowadzić się gorzej ?
Bo poprawiasz trakcję nie na tej osi co trzeba (chyba, że grana jest tylko szersza felga bez dystansu i z takim samym rozmiarem opon jak z przodu, ale to raczej rzadkość jak już ktoś robi takie tuningi). Takie auto może stać się nienaturalnie podsterowne i robić różne dziwne rzeczy w zakręcie przy zmianach obciążenia. Nie mogę teraz znaleźć, ale ktoś to kiedyś ładnie rozpisał na racingforum na przykładzie superdżermanstjunowanej szpachlibry z tyłem a'la RWD.
Dla wyglądu może to i dobre, bo samochód robi się bardziej męski, ale właściwości trakcyjne z żadnej strony się nie poprawią.