Strona 1 z 1

Milka C20xe

: 22 lis 2014, o 21:41
autor: GRZ
Opel, Corsa, C20XE.

MODEL: 1995, corsa B.

SILNIK: głowica od mot 2.8 i bardzo zdrowy dół

UKLAD DOLOTOWY: kolektor, przepustnica od mot 2.8, stożek simota

UKLAD WYDECHOWY: kolektor seria 4 2 1, dalej przelot 2 cale zakończony seria od omegi A.
ELEKTRONIKA: ręczny włącznik wentylatora chłodnicy, elektryka szyb.

UKLAD NAPEDOWY: skrzynia z lanosa. Jeden przegub z vectry drugi z lanosa :P

ZAWIESZENIE: amortyzatory przód bilstein b6 , tyl Monroe gazowe. Sprezyny Irmscher

HAMULCE: przód vectra b nawiercane nacinane maxis, klocki TRW. Tył seria.

BODY: Lampy przód black clear.

WNETRZE: wydmucha. Zostaly boczki dzrzwi i fotele MIRCO

AUDIO: jakiś pioneer i 2 głośniki z renault.

INNE: auto kupione, budowane z mysla o rajdach i jezdzie na co dzień.

ZDJĘCIA : Obrazek

Re: Milka C20xe

: 23 sty 2015, o 22:10
autor: GRZ
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Milka C20xe

: 25 sty 2015, o 12:13
autor: Bartek_gutek
Jakieś osiągniecia masz w rajdach?? w tej klasie silnikowej na pewno duża konkurencja jest. Nie chcesz kupić sprężyn weitec'a na tył bo mam na zbyciu.
Powodzenia w dalszych startach

Re: Milka C20xe

: 25 sty 2015, o 19:35
autor: GRZ
Małe sukcesy są, 6 rajdów i 6 razy na podium...
Za sprężyny dziękuję,VEITECi są twarde a ja jeżdżę głównie po szutrach.

Re: Milka C20xe

: 18 mar 2015, o 21:19
autor: GRZ
Mam filmik z ostatniej imprezy
https://www.youtube.com/watch?v=EkYGSYgqdRg
Na końcu odcinka miałem małą awarie wybieraka.