Obrotomierz
-
- Nowy
- Posty: 377
- Rejestracja: 3 gru 2002, o 19:41
- Lokalizacja: Cracovia
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Obrotomierz
Ostatnio widziałem na giełdzie obrotek od Fiaciora 125. Jest on o wymiarach podobnych do naszego zegarka i kosztuje 10pln. Moze warto by było poexperymencić, zmienic tło i szybke. Czy trzeba coś skalować i jak to konkretnie podpiąć wiem ze kabel do cewki ale jak dokładnie - nie znam sie
HUURRRAAA SPRZEDANA !!!! Corsa A 91 1.2i gaz
-
- Weteran
- Posty: 1696
- Rejestracja: 22 sty 2003, o 22:22
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Ten obrotek jest raczej uniwersalny i nic nie trzeba skalować. Powinien mieć 3 lub 4 kable
1 masa
2 + (podpinasz do bezpieczników ale tam gdzie jest prąd po przekręceniu kluczyka, bo inaczej cały czas będzie dostawał napięcie i rozładujesz akumulator)
3 cewka
4 podswietlenie (w wersji trzykabelkowej swiatło może być połączone z plusem i palić się zawsze po włączeniu obrotomierza)
Jeżeli chodzi o kabel z cewki- odkręcasz 4 śrubki obudowy i dalej 2 trzymające licznik. Wyciągasz go i odpinasz kostkę. W pierwszym rzędzie na górze jest wolny pin z ZIELONYM kabelkiem- to jest właśnie cewka. Albo go wygiągasz, albo mostek i podpinasz pod obrotek.
Coś jeszcze??
1 masa
2 + (podpinasz do bezpieczników ale tam gdzie jest prąd po przekręceniu kluczyka, bo inaczej cały czas będzie dostawał napięcie i rozładujesz akumulator)
3 cewka
4 podswietlenie (w wersji trzykabelkowej swiatło może być połączone z plusem i palić się zawsze po włączeniu obrotomierza)
Jeżeli chodzi o kabel z cewki- odkręcasz 4 śrubki obudowy i dalej 2 trzymające licznik. Wyciągasz go i odpinasz kostkę. W pierwszym rzędzie na górze jest wolny pin z ZIELONYM kabelkiem- to jest właśnie cewka. Albo go wygiągasz, albo mostek i podpinasz pod obrotek.
Coś jeszcze??
-
- Nowy
- Posty: 377
- Rejestracja: 3 gru 2002, o 19:41
- Lokalizacja: Cracovia
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Działałeś coś w tym temacie?qomo pisze:hymm mam taki obrotomierz w domu...poszukam i sprawdze tka z ciekawosci...czy kazda corsa A jest wyposazona w ten zielony kabel od cewki??(ja podejrzewam ze tak bo raczej nie wkladali innej instalacji do corsy 1.2 i 1.4 - ta miala obriotmierz)
HUURRRAAA SPRZEDANA !!!! Corsa A 91 1.2i gaz
-
- Nowy
- Posty: 377
- Rejestracja: 3 gru 2002, o 19:41
- Lokalizacja: Cracovia
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Działałeś coś w tym temacie?qomo pisze:hymm mam taki obrotomierz w domu...poszukam i sprawdze tka z ciekawosci...czy kazda corsa A jest wyposazona w ten zielony kabel od cewki??(ja podejrzewam ze tak bo raczej nie wkladali innej instalacji do corsy 1.2 i 1.4 - ta miala obriotmierz)
HUURRRAAA SPRZEDANA !!!! Corsa A 91 1.2i gaz
-
- Post Mistrz
- Posty: 2523
- Rejestracja: 23 cze 2002, o 12:56
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Nie jeszcze nie...malo czasuboxer pisze:Działałeś coś w tym temacie?qomo pisze:hymm mam taki obrotomierz w domu...poszukam i sprawdze tka z ciekawosci...czy kazda corsa A jest wyposazona w ten zielony kabel od cewki??(ja podejrzewam ze tak bo raczej nie wkladali innej instalacji do corsy 1.2 i 1.4 - ta miala obriotmierz)
corsa A & Audi S3
-
- Nowy
- Posty: 377
- Rejestracja: 3 gru 2002, o 19:41
- Lokalizacja: Cracovia
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Walasz zegarek i upychasz obrotek. Górna cześć obodowy- ramki trochę haczy o dinksa od awaryjnych ale ja nie wpychałem do końca - tak troche wystaje ale jest gites. Zeby ładnie wpasować to trzeba wyciąć te ząbki ograniczajace za zegarkiem ( w desce) i usunac górna cześć ramki w obrotku. Ja0k dorwe aparata to zapodam.
HUURRRAAA SPRZEDANA !!!! Corsa A 91 1.2i gaz
-
- Nowy
- Posty: 377
- Rejestracja: 3 gru 2002, o 19:41
- Lokalizacja: Cracovia
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Obrotek działa jak ta lala. podpięcie jest bardzo proste góra pół godziny.
1 Trzeba amputować zegarek
2 Wyjąć zegary
3 odpiąć kostkę wybebeszyć z kostki pin chyba 7 z zielonym kablem ( odpiąć go od kostki żeby nie przeszkadzał
4 do pina podłączyć kabel ok 30 cm a druga końcówke wyciągnąć przez otwór po zegarq
5 zapodać + z podwójnego konektora od zegarka a minus z pojedynczego kabelka który tam sie dynda ( on zapodaje prąd po przekręceniu kluczyka) Mogłem pomieszac teraz + z - ale sami dojdziecie.
6 nowy kabel podłączyć do trzeciego konektora z obrotka i jazda.
Swiatła jeszcze nie zapodawałem bo nie miałem czasu.
Foty in the future
Powodzenia
1 Trzeba amputować zegarek
2 Wyjąć zegary
3 odpiąć kostkę wybebeszyć z kostki pin chyba 7 z zielonym kablem ( odpiąć go od kostki żeby nie przeszkadzał
4 do pina podłączyć kabel ok 30 cm a druga końcówke wyciągnąć przez otwór po zegarq
5 zapodać + z podwójnego konektora od zegarka a minus z pojedynczego kabelka który tam sie dynda ( on zapodaje prąd po przekręceniu kluczyka) Mogłem pomieszac teraz + z - ale sami dojdziecie.
6 nowy kabel podłączyć do trzeciego konektora z obrotka i jazda.
Swiatła jeszcze nie zapodawałem bo nie miałem czasu.
Foty in the future
Powodzenia
HUURRRAAA SPRZEDANA !!!! Corsa A 91 1.2i gaz
-
- Nowy
- Posty: 377
- Rejestracja: 3 gru 2002, o 19:41
- Lokalizacja: Cracovia
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=21049072WujkO pisze:jak masz jak zapodaj jakies fotki tego
jak to wyglada, ma to to obudowe zeby moc zamontowac np na desce gdzies?
HUURRRAAA SPRZEDANA !!!! Corsa A 91 1.2i gaz