Zegary z kadeta do corsy A

Wszystkie informacje o elementach układu elektrycznego Corsy A.
ODPOWIEDZ
bastusiek
Świeżak
Posty: 14
Rejestracja: 29 paź 2004, o 09:48
Lokalizacja: Racibórz
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Zegary z kadeta do corsy A

Post autor: bastusiek »

Bedą pasowały zegary z kadetta E z obrotkiem do corsy A tez z obrotkiem. Bo padl mi wskaznik paliwa i temp wody :oops:
kristo
Weteran
Posty: 1696
Rejestracja: 22 sty 2003, o 22:22
Lokalizacja: Poznań
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: kristo »

A może tylko bezpiecznik poszedł?? Licznik po małych modyfikacjach będzie pasował.
Obrazek
bastusiek
Świeżak
Posty: 14
Rejestracja: 29 paź 2004, o 09:48
Lokalizacja: Racibórz
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: bastusiek »

Nie to nie bezpiecznik bo sam wskaznik wariuje.A co by trzeba bylo przerabiac? Wtyczke? Nie orientujesz sie czy wielkosc jest taka sama?
ThomasTsT
Nowy
Posty: 438
Rejestracja: 12 cze 2004, o 13:44
Lokalizacja: Łodz
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: ThomasTsT »

Ja własnie bawie sie z digitalem w corsie A i chyba jakos dam se rade ... ty masz troceh mniej problemow... napewno bedzie pasował po małej modyfikacji wtyczki:)
bastusiek
Świeżak
Posty: 14
Rejestracja: 29 paź 2004, o 09:48
Lokalizacja: Racibórz
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: bastusiek »

Thomas a nie wiesz jak to wszystko wyglada z wielkoscia? sa takie same? bo tego sie obawiam ze moga byc szersze i wyzsze :zakrecony:
ThomasTsT
Nowy
Posty: 438
Rejestracja: 12 cze 2004, o 13:44
Lokalizacja: Łodz
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: ThomasTsT »

Kostki sa inne... z tego co sie pytałem na szrocie... ale głowy niedam sobie uciac ...w GSI i w corsie sa inne napewno...
kristo
Weteran
Posty: 1696
Rejestracja: 22 sty 2003, o 22:22
Lokalizacja: Poznań
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: kristo »

ThomasTsT pisze:Kostki sa inne... z tego co sie pytałem na szrocie... ale głowy niedam sobie uciac ...w GSI i w corsie sa inne napewno...
Nie mieszaj koledze w głowie, bo zwykły licznik od kadeta jest inny od lcd.

Kostka od corsy ma 14 pinów, a od kadeta 12- trzeba tylko dwa piny sciąć...wsio

Obrazek


1Wskaźnik paliwa,
2Obrotomierz,
3Masa,
4Kontrolka świateł drogowych,
5Wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej,
6+12V,
7Kontrolka ciśnienia oleju,
8Kontrolka kierunkowskazów,
9jw.,
10Kontrolka ładowania akumulatora,
11Kontrolka sprawności układu hamulcowego,
12Kontrolka hamulca awaryjnego.
Obrazek
bastusiek
Świeżak
Posty: 14
Rejestracja: 29 paź 2004, o 09:48
Lokalizacja: Racibórz
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: bastusiek »

A jakie kabelki trzeba odciac? wiesz moze?
kristo
Weteran
Posty: 1696
Rejestracja: 22 sty 2003, o 22:22
Lokalizacja: Poznań
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: kristo »

bastusiek pisze:A jakie kabelki trzeba odciac? wiesz moze?

No na logikę żeby pasowało to albo dwa z góry albo dwa z dołu. I nikt tu nie mówi o cięciu kabelków tylko pinów w kostce.
Obrazek
bastusiek
Świeżak
Posty: 14
Rejestracja: 29 paź 2004, o 09:48
Lokalizacja: Racibórz
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: bastusiek »

Wielkie dzieki za info.Po wszystkich swietych zabieram sie za to.Jak cso nie bedzie mi spasowalo to bede pisal.
qomo
Post Mistrz
Posty: 2523
Rejestracja: 23 cze 2002, o 12:56
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: qomo »

a ja bym Ci nie radzil...

zaraz kristo napisze ze napewno to bedzie dzialac ale...wlasnie jest jedno ale...z ktorym ja do tej pory nie moge dac sobie rady...tzn we wskazniku temperatury i paliwa w corsie a dochodza dwa minusy i jeden plus...w kadecie jeden plus jeden minus - i wskaznik wtedy nie dziala - sprawdzone i przetestowane u mnie.

Jak cos to mam do sprzedania ekonomizer i wskaznik ladowanie padujacy do zegarow od kadzia :grin:
corsa A & Audi S3
Obrazek
bastusiek
Świeżak
Posty: 14
Rejestracja: 29 paź 2004, o 09:48
Lokalizacja: Racibórz
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: bastusiek »

qomo mi sa potrzebne z paliwa i temp.tego nei wiedzialem ze sa 2 sinusy.juz je wczesniej rozbieralem ale nie zwrocilem na to uwage.chyba raczej dam sobie spokuj z tymi wskaznikami z kadeta.bede dalej szukal oryginalnych do corsy.
qomo
Post Mistrz
Posty: 2523
Rejestracja: 23 cze 2002, o 12:56
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: qomo »

i jeszcze zegary od kadzia nie maja takich mocowan z boku jak corsie a
corsa A & Audi S3
Obrazek
kristo
Weteran
Posty: 1696
Rejestracja: 22 sty 2003, o 22:22
Lokalizacja: Poznań
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: kristo »

qomo pisze:i jeszcze zegary od kadzia nie maja takich mocowan z boku jak corsie a
Tak , to jest najpoważniejszy problem... nie do przejścia....Po co Qomo odstraszasz chłopaka. Ma ochotę sobie zmienić licznik- będzie miał obrotomierz, a Ty wipisujesz- tego się nie da, to nie pasuje....Jak bym słuchał takich jak Ty to bym seryjnym samochodem jeździł. Co to za problem spiłować te dwa mocowania?? Zostaje trzecie, na którym licznik trzyma się idealnie. Sam zresztą miałeś okazje go zobaczyć u mnie w Modlinie- lata coś....jest krzywo?? :oko:
Obrazek
qomo
Post Mistrz
Posty: 2523
Rejestracja: 23 cze 2002, o 12:56
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: qomo »

kristo pisze:
qomo pisze:i jeszcze zegary od kadzia nie maja takich mocowan z boku jak corsie a
Tak , to jest najpoważniejszy problem... nie do przejścia....Po co Qomo odstraszasz chłopaka. Ma ochotę sobie zmienić licznik- będzie miał obrotomierz, a Ty wipisujesz- tego się nie da, to nie pasuje....Jak bym słuchał takich jak Ty to bym seryjnym samochodem jeździł. Co to za problem spiłować te dwa mocowania?? Zostaje trzecie, na którym licznik trzyma się idealnie. Sam zresztą miałeś okazje go zobaczyć u mnie w Modlinie- lata coś....jest krzywo?? :oko:
yyyyy????? raczej chodzi o to ze licnzik od kadzia WOGOLE nie ma mocowan na bokach:>

i sie nie unos tylko lepiej powiedz co zrobic zeby wskazniki od wachy i temperatury zaczely dzialac :oko:
kristo pisze:
ThomasTsT pisze:Kostki sa inne... z tego co sie pytałem na szrocie... ale głowy niedam sobie uciac ...w GSI i w corsie sa inne napewno...
Nie mieszaj koledze w głowie, bo zwykły licznik od kadeta jest inny od lcd.

Kostka od corsy ma 14 pinów, a od kadeta 12- trzeba tylko dwa piny sciąć...wsio

Obrazek


1Wskaźnik paliwa,
2Obrotomierz,
3Masa,
4Kontrolka świateł drogowych,
5Wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej,
6+12V,
7Kontrolka ciśnienia oleju,
8Kontrolka kierunkowskazów,
9jw.,
10Kontrolka ładowania akumulatora,
11Kontrolka sprawności układu hamulcowego,
12Kontrolka hamulca awaryjnego.
a tu dalbys lepiej opis kostki od corsy bo ten zawarty w topiku "licznik" nie jest tak konkretny i nie w olejnosci pinow - dodam ze wielkokrotnie o to prosilem...

pzdr
corsa A & Audi S3
Obrazek
kristo
Weteran
Posty: 1696
Rejestracja: 22 sty 2003, o 22:22
Lokalizacja: Poznań
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: kristo »

qomo pisze: powiedz co zrobic zeby wskazniki od wachy i temperatury zaczely dzialac :oko:
Przyślij mi jeden to się coś wykombinuje :grin: Jesteś pewien że to są 2 minusy i plus a nie odwrotnie??
Obrazek
qomo
Post Mistrz
Posty: 2523
Rejestracja: 23 cze 2002, o 12:56
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: qomo »

kristo pisze:
qomo pisze: powiedz co zrobic zeby wskazniki od wachy i temperatury zaczely dzialac :oko:
Przyślij mi jeden to się coś wykombinuje :grin: Jesteś pewien że to są 2 minusy i plus a nie odwrotnie??
mierzylem miernikie m itak wychodzi - jeden minus to ten co idzie od tez od podsiwtlenia i czesci zarowek a drugi ktory idzie z baku ew nadwozia?(do temperatury)
corsa A & Audi S3
Obrazek
kristo
Weteran
Posty: 1696
Rejestracja: 22 sty 2003, o 22:22
Lokalizacja: Poznań
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: kristo »

qomo pisze:"licznik" nie jest tak konkretny i nie w olejnosci pinow -

pzdr
A tu nie wiem o co ci chodzi- jaśniej prosze- dałem obraz wtyczki od kadzia analoga- o co Ty pytasz??
Obrazek
qomo
Post Mistrz
Posty: 2523
Rejestracja: 23 cze 2002, o 12:56
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: qomo »

kristo pisze:
qomo pisze:"licznik" nie jest tak konkretny i nie w olejnosci pinow -

pzdr
A tu nie wiem o co ci chodzi- jaśniej prosze- dałem obraz wtyczki od kadzia analoga- o co Ty pytasz??
chodzi o konkretny opis wtyczki do corsy a czyli np

1pin - obortek
2pin...
3pin...
i tak dalej...

tak chyba jasniej?? :oko: :grin:
corsa A & Audi S3
Obrazek
qomo
Post Mistrz
Posty: 2523
Rejestracja: 23 cze 2002, o 12:56
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: qomo »

bastusiek pisze:Nie to nie bezpiecznik bo sam wskaznik wariuje.A co by trzeba bylo przerabiac? Wtyczke? Nie orientujesz sie czy wielkosc jest taka sama?
napisz co konkretnie sie dzieje?? mi np lecial caly czas do konca jak mialem zle podpiety minus pod zegarami...
corsa A & Audi S3
Obrazek
kristo
Weteran
Posty: 1696
Rejestracja: 22 sty 2003, o 22:22
Lokalizacja: Poznań
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: kristo »

qomo pisze: 1pin - obortek
2pin...
3pin...
i tak dalej...

tak chyba jasniej?? :oko: :grin:
Pare tematów niżej jest topik na 3 strony- wszystko opisane
CRITERS pisze:A więc schematy: -
P1 Wskaźnik poziomu paliwa - czarrno niebieski
P2 Wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej - niebieski
P4 czujnik poziomu paliwa - na schemacie jest połączony z kabelkiem od wskaźnika poziomu paliwa = czarno - niebieski
P5 czujnik temperatury cieczy chłodzącej - - na schemacie jest połączony z kabelkiem od wskaźnika temp. cieczy chłodzącej = niebieski
P7 Obrotomiesz- odchodzą od niego trzy kabelki (zielony, czarny = plus po włączeniu zapłonu i brązowy (z tego co pamiętam to masa)
H3 lampa kontrolna kierunkowskazów - z jednej strony wpływa czarno- biały a wypływa czarno-zielony
H4 lampka kontrolna ciśnienia oleju - niebieso-zielony
H5 lampka kontrolna hamulca ręcznego i układu hamulcowego - biało-brązowy
H7 lampka kontrolna ładowania akumulatora - niebiesko biały
H 20 lampka kontrolna urządzenia rozruchowego - brązowo-żółty
Brązowy wszędzie u mnie to była masa - na schemacie jest tak samo - Powoedzenia w składaniu DIGA :D :D :D :D :D :D :D :D
Coś jeszcze mam Tobie przenieść z tamtego tematu?? :oko:
Obrazek
bastusiek
Świeżak
Posty: 14
Rejestracja: 29 paź 2004, o 09:48
Lokalizacja: Racibórz
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: bastusiek »

qomo pisze:
bastusiek pisze:Nie to nie bezpiecznik bo sam wskaznik wariuje.A co by trzeba bylo przerabiac? Wtyczke? Nie orientujesz sie czy wielkosc jest taka sama?
napisz co konkretnie sie dzieje?? mi np lecial caly czas do konca jak mialem zle podpiety minus pod zegarami...
Wskazniki ktos wczesniej przerabial zeby mialy biale tercze i zdejmujac wskazowki spiepszyl wskazniki :-( i teraz nie wiadomo co pokazuja. Ja mam wersje z obrotkiem a nie bez.Dalej nie wiem co zrobic z tymi 2 minusami w corsie A :0 czy da rade to jakos podlaczyc do tego licznika z kadziora :0
qomo
Post Mistrz
Posty: 2523
Rejestracja: 23 cze 2002, o 12:56
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: qomo »

kristo pisze:
qomo pisze: 1pin - obortek
2pin...
3pin...
i tak dalej...

tak chyba jasniej?? :oko: :grin:
Pare tematów niżej jest topik na 3 strony- wszystko opisane
CRITERS pisze:A więc schematy: -
P1 Wskaźnik poziomu paliwa - czarrno niebieski
P2 Wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej - niebieski
P4 czujnik poziomu paliwa - na schemacie jest połączony z kabelkiem od wskaźnika poziomu paliwa = czarno - niebieski
P5 czujnik temperatury cieczy chłodzącej - - na schemacie jest połączony z kabelkiem od wskaźnika temp. cieczy chłodzącej = niebieski
P7 Obrotomiesz- odchodzą od niego trzy kabelki (zielony, czarny = plus po włączeniu zapłonu i brązowy (z tego co pamiętam to masa)
H3 lampa kontrolna kierunkowskazów - z jednej strony wpływa czarno- biały a wypływa czarno-zielony
H4 lampka kontrolna ciśnienia oleju - niebieso-zielony
H5 lampka kontrolna hamulca ręcznego i układu hamulcowego - biało-brązowy
H7 lampka kontrolna ładowania akumulatora - niebiesko biały
H 20 lampka kontrolna urządzenia rozruchowego - brązowo-żółty
Brązowy wszędzie u mnie to była masa - na schemacie jest tak samo - Powoedzenia w składaniu DIGA :D :D :D :D :D :D :D :D
Coś jeszcze mam Tobie przenieść z tamtego tematu?? :oko:
ale ja tu widze 10pinow :oko: - zreszta nie wazne ja zrobilem to sam ale chcialem zeby bylo do archiwum - cos w stylu opisu ze strony klubu Kadzia
bastusiek pisze:
qomo pisze:
bastusiek pisze:Nie to nie bezpiecznik bo sam wskaznik wariuje.A co by trzeba bylo przerabiac? Wtyczke? Nie orientujesz sie czy wielkosc jest taka sama?
napisz co konkretnie sie dzieje?? mi np lecial caly czas do konca jak mialem zle podpiety minus pod zegarami...
Wskazniki ktos wczesniej przerabial zeby mialy biale tercze i zdejmujac wskazowki spiepszyl wskazniki :-( i teraz nie wiadomo co pokazuja. Ja mam wersje z obrotkiem a nie bez.Dalej nie wiem co zrobic z tymi 2 minusami w corsie A :0 czy da rade to jakos podlaczyc do tego licznika z kadziora :0
da sie tylko trzeba kombinowac...oras jak chcesz to ja chetnie odkupie od Ciebie te zegary :grin:
corsa A & Audi S3
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Elektryczny”