Załączenie wentylatora - temperatura
- cyberpooh
- Weteran
- Posty: 1186
- Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
jezli powzyej 90 to zle, bo prawidlowa praca to 92 stopnie, lepiej to sprawdz.
Post powered by E46 150KM 330Nm Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe
STOP Ciotom Drogowym
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
wentylator wlacza sie przy temperaturze plynu wynoszacej ok 104 stopnie. wylacza sie przy ok 95. wskazania miernika w samochodzie sa z innego czujnika temperatury niz te, podawane przez komputer diagnostyczny. wg. zegarka w samochodzie to ok 100 - dmuchawa wlaczona, i 95 - dmuchawa wylaczona.
temat mam przerobiony, bo jak jechalem do krakowa to na a4 bez przerwy mialem powyzej 100.. pojechalem do serwisu i okazalo sie, ze wszystko w normie.. a ja w dalszym ciagu uwazam, ze za mocno sie grzeje. jezdzil chlodniejszy.. moze to kwestia temperatury zewnetrznej? wytne dziury w masce
tak na marginesie: vectra 2.5 v6 ma 2 wentylatory. jeden wlacza sie przy 104 stopniach, drugi przy 115!!!! jestem spokojniejszy
temat mam przerobiony, bo jak jechalem do krakowa to na a4 bez przerwy mialem powyzej 100.. pojechalem do serwisu i okazalo sie, ze wszystko w normie.. a ja w dalszym ciagu uwazam, ze za mocno sie grzeje. jezdzil chlodniejszy.. moze to kwestia temperatury zewnetrznej? wytne dziury w masce
tak na marginesie: vectra 2.5 v6 ma 2 wentylatory. jeden wlacza sie przy 104 stopniach, drugi przy 115!!!! jestem spokojniejszy
-
- Weteran
- Posty: 1557
- Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
ja ma 1.4l 8V 60 km i ustawicznie mi sie włacza to w lecie w zimie
nawet w korku go nie słysze a jak jeszcze dmuchawe nastawie na
ciepła to nie dochodzi do 90
u mnie włacza sie przy 98 a wyłacza przy 92 i znowu czeka
az sie zagzeje i znowu i tak w korku ciagle go słysze
Raz mi sie właczył ja popierdalałem 160 km/h w niemczech to była jazda
musiałem zwolnic bo nawet z wiatrakliem dochodził do 110
wiec przerwa na tankowanie combo i siebie i potem znowu
doszedłem do 160 km/h i znowu sie dmuchwa właczył wiec se darowałem
i powruciłem do 130 km/h to tyle
nawet w korku go nie słysze a jak jeszcze dmuchawe nastawie na
ciepła to nie dochodzi do 90
u mnie włacza sie przy 98 a wyłacza przy 92 i znowu czeka
az sie zagzeje i znowu i tak w korku ciagle go słysze
Raz mi sie właczył ja popierdalałem 160 km/h w niemczech to była jazda
musiałem zwolnic bo nawet z wiatrakliem dochodził do 110
wiec przerwa na tankowanie combo i siebie i potem znowu
doszedłem do 160 km/h i znowu sie dmuchwa właczył wiec se darowałem
i powruciłem do 130 km/h to tyle