Załączenie wentylatora - temperatura

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych i diesla montowanych w Corsie B.
ODPOWIEDZ
REN
Weteran
Posty: 1597
Rejestracja: 6 lut 2002, o 00:00
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Załączenie wentylatora - temperatura

Post autor: REN »

czyli jest wszystko OK
c20mboT
Awatar użytkownika
sierak
Weteran
Posty: 1551
Rejestracja: 8 lut 2001, o 00:00
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: sierak »

A ja swojego jeszcze nidgy nie słyszałem .... trzeba będzie to sprawdzić.
była Corsa A GSI E16SE | jest Rodzinne Kombi
webActive :: profesjonalnie i z pasją
WoDzU
Nowy
Posty: 108
Rejestracja: 14 cze 2002, o 11:49
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: WoDzU »

Dobrze dobrze, powiedzialbym ze wszystko gra
Obrazek
Proud Member of:
CorsaTuningMasters #82
MG MotorSport Team Szczecin
Awatar użytkownika
pirat
Forum Master
Posty: 3105
Rejestracja: 8 gru 2002, o 22:24
Imię: Paweł
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: pirat »

A u mnie w 1.4 8V załącza sięjuż powyzej 90 stopni.

pozdrawiam
Awatar użytkownika
cyberpooh
Weteran
Posty: 1186
Rejestracja: 15 lut 2002, o 00:00
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: cyberpooh »

jezli powzyej 90 to zle, bo prawidlowa praca to 92 stopnie, lepiej to sprawdz.
Post powered by E46 150KM 330Nm :D Before:CB 1.4 16V 90KM
Bazy danych ... Ekstranet, Intranet, Aplikacje bazodanowe

STOP Ciotom Drogowym
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

to jak sie zalacza zalezy generalnie od typu wlacznika/czujnika ktory jest wkrecony w chlodnice... zgodnie z moja wiedza standardzik to 100-95 stopni...
c20rsa, czlowieku meeen!
kristo
Weteran
Posty: 1696
Rejestracja: 22 sty 2003, o 22:22
Lokalizacja: Poznań
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: kristo »

Ja swój wentylator pierwszy raz usłyszałem po 1,5 roku jazdy. Początkowo myślałem ze jest coś nie tak, ale te 1.2 tak mają...
Obrazek
Awatar użytkownika
pirat
Forum Master
Posty: 3105
Rejestracja: 8 gru 2002, o 22:24
Imię: Paweł
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: pirat »

cyberpooh pisze:jezli powzyej 90 to zle, bo prawidlowa praca to 92 stopnie, lepiej to sprawdz.
Do 92 to raczej nie dochodzi. Chyba, że źle wsadziłem wskazówkę po malowaniu, ale raczej nie, bo starałem się jak najdokładniej.
Ale jeszcze popatrzę :)
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

wentylator wlacza sie przy temperaturze plynu wynoszacej ok 104 stopnie. wylacza sie przy ok 95. wskazania miernika w samochodzie sa z innego czujnika temperatury niz te, podawane przez komputer diagnostyczny. wg. zegarka w samochodzie to ok 100 - dmuchawa wlaczona, i 95 - dmuchawa wylaczona.
temat mam przerobiony, bo jak jechalem do krakowa to na a4 bez przerwy mialem powyzej 100.. pojechalem do serwisu i okazalo sie, ze wszystko w normie.. a ja w dalszym ciagu uwazam, ze za mocno sie grzeje. jezdzil chlodniejszy.. moze to kwestia temperatury zewnetrznej? wytne dziury w masce :grin:
tak na marginesie: vectra 2.5 v6 ma 2 wentylatory. jeden wlacza sie przy 104 stopniach, drugi przy 115!!!! jestem spokojniejszy :oko:
Obrazek
Awatar użytkownika
_balt_
Weteran
Posty: 1017
Rejestracja: 19 paź 2002, o 07:19
Lokalizacja: Ostroleka
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: _balt_ »

u mnie to samo i jest to normalka 100 wlancza 95 wylancza
osman14
Swój
Posty: 873
Rejestracja: 19 sty 2003, o 18:11
Lokalizacja: Plock
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: osman14 »

jakby to powiedziec chyba mam to samo co markos ...............
:-? :-? :-? :-?
X14XE MANTZEL its not enough

gift od schricka 264° Nockenwellen
GUMIS2000
Weteran
Posty: 1557
Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: GUMIS2000 »

ja ma 1.4l 8V 60 km i ustawicznie mi sie włacza to w lecie w zimie
nawet w korku go nie słysze a jak jeszcze dmuchawe nastawie na
ciepła to nie dochodzi do 90 :D
u mnie włacza sie przy 98 a wyłacza przy 92 i znowu czeka
az sie zagzeje i znowu i tak w korku ciagle go słysze
Raz mi sie właczył ja popierdalałem 160 km/h w niemczech to była jazda
musiałem zwolnic bo nawet z wiatrakliem dochodził do 110
wiec przerwa na tankowanie combo i siebie i potem znowu
doszedłem do 160 km/h i znowu sie dmuchwa właczył wiec se darowałem
i powruciłem do 130 km/h to tyle :D
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

osman, wszyscy mamy podobnie.. pogadaj z wowem.. on tez ma grzanie na wysokim poziomie :grin:
Obrazek
osman14
Swój
Posty: 873
Rejestracja: 19 sty 2003, o 18:11
Lokalizacja: Plock
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: osman14 »

!markos pisze:osman, wszyscy mamy podobnie.. pogadaj z wowem.. on tez ma grzanie na wysokim poziomie :grin:
JUZ ROZMAWIALEM TRZEBA BEDZIE SE SPRAWIC TERMOSTAT O NIZSZEJ TEMP OTWARCIA .... NO I ZA NIEDLUGO CHLODNICE OLEJU :oko: :oko: :oko: ALE NIE MAM PODKLADKI :-?
X14XE MANTZEL its not enough

gift od schricka 264° Nockenwellen
Awatar użytkownika
Szwagier
Weteran
Posty: 1053
Rejestracja: 15 lis 2002, o 09:13
Lokalizacja: Białystok
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: Szwagier »

U mnie tak jak u wiekszosci,czyli 90 norma,ok 92 termostat sie otwiera,a ok 100 wentylator sie wlacza :lol: Z tego co wiem tak ma byc :-D
Obrazek
Corsa odeszla...jak ja mowie zmienila miejsce zamieszkania
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

troszke sie u mnie uspokoila temperaturka od czasu gdy silnik jest studzony paliwkiem, niemniej jednak termostat 82 stopnie jest nieoceniony na lato. :)

markossss... ale sie najaralem na spax'a... oj :)
c20rsa, czlowieku meeen!
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

uspokoj sie huopaku!!! a ja sie pogimnastykowalem ostatnio troche z ustawieniami. odradzam ustawianie tych amortyzatorow powyzej 20 na 28 stopniowej skali. zaczynaja sie efekty podobne do rajdowych mitsubishi... masakra! :grin:
Obrazek
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

!markos pisze:uspokoj sie huopaku!!!
:-P
c20rsa, czlowieku meeen!
GUMIS2000
Weteran
Posty: 1557
Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: GUMIS2000 »

WOW co to znaczy chłodzony paliwem ?????
Awatar użytkownika
wow
Post Mistrz
Posty: 2636
Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
Lokalizacja: Skądinąd
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: wow »

chlodzony paliwem to znaczy jezdzacy na standardowej mieszance a "ekonomicznym" afr - tym z przewaga paliwa. przy padajacej pompie paliwa jezdzilem na mieszance zubozonej co owocowalo wieksza temperatura spalania...
c20rsa, czlowieku meeen!
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”