
obniżenie tyłu w corsiawce?
-
- Forum Master
- Posty: 4329
- Rejestracja: 9 cze 2001, o 02:00
- Lokalizacja: WPR ............
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
obniżenie tyłu w corsiawce?
mam zawieche -40 mm waiteca (komplet), ale patrzac z boku wynika ze przod (siedzi na kole luz niecaly 10 mm) jest nizej w stosunku do tylu , i chcialbym nieco docisnac go do gleby okolo 15 mm, i teraz pytanie jak to zrobic zeby nie zepsuc zakresu pracy amortyzatora i nie dotykac sprezyn ? jest jakas mozliwosc ? 

- scotty
- Swój
- Posty: 637
- Rejestracja: 9 maja 2003, o 15:21
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Sprawdzalem w katalogu do Corsy występują talerze obizające podkladane pod spręzyny, ale tylko do przodu. Jezeli chcesz obniżyć tyl to najprosciej bedzie kupic zestaw do skręcania sprężyn z firmy Jacky .
To oczywiscie półśrodek ale zawsze cos. Ja tego nigdy nie robilem i nie słyszalem opinii jak to się zachowuje na drodze, ale można spróbować.
Scotty
To oczywiscie półśrodek ale zawsze cos. Ja tego nigdy nie robilem i nie słyszalem opinii jak to się zachowuje na drodze, ale można spróbować.
Scotty


-
- Weteran
- Posty: 1369
- Rejestracja: 25 paź 2002, o 20:04
- Lokalizacja: Białystok / Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Arts ja Ci powiem tak, jeździ u nas po białym, a własciwie jeżdżą dwie Astry Combi, tak wypasione że hoho, rozmawiałem ostatnio z właścicielem i powiedział mi tak, że ma zawiechce jakąś tam spaxa, chyba taką jak markos kupuje, nie znam się, jedyne co pamiętam to to że z przodu ma -70 a z tyłu -55, i powiedział że tył mu się nie podobał bo nadal był za wysoki, więc obcioł jeden zwój tej sprężynki i ułożyło mu się tak jak chciał. Powiedział też że przejechał już na tym ponad 15kkm i nic się nie dzieje, więc może.... do odważynch świat należy 

- _balt_
- Weteran
- Posty: 1017
- Rejestracja: 19 paź 2002, o 07:19
- Lokalizacja: Ostroleka
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
napewno nie skretki jezdzilem na tym po pierwsze skrzypi jak jest woda i piasek po 2 jacky robi to tylko na przod na tyl tego nie mozna zlozyc bo sprezyna patrzac na nia ma ksztalt pilki do rugby skreti sie czeto przesuwaja i moze wypasc sprezyna na jezdnie wnioski z przodu trzyma sprezyne amoryzator ktory idze w srodku sprezyny jest oki ale tez skrzypi (rozwiazanie tylko na zloty ) a z tylu bardzo dorze niebezpieczenstwo wypadniecia sprezyny z uchwytow a co za tym idzie dokonczcie sami (NIGDY W ZYCI TEGO WYMYSLU NA TYL)scotty pisze:Sprawdzalem w katalogu do Corsy występują talerze obizające podkladane pod spręzyny, ale tylko do przodu. Jezeli chcesz obniżyć tyl to najprosciej bedzie kupic zestaw do skręcania sprężyn z firmy Jacky .
To oczywiscie półśrodek ale zawsze cos. Ja tego nigdy nie robilem i nie słyszalem opinii jak to się zachowuje na drodze, ale można spróbować.
Scotty

- _balt_
- Weteran
- Posty: 1017
- Rejestracja: 19 paź 2002, o 07:19
- Lokalizacja: Ostroleka
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
OBCIAC TEZ SIE NIE DA zobacz ucho ksztalt sprezyny isam stwierdzisz ze z tylu nie da sie obciacUcHO pisze:Arts ja Ci powiem tak, jeździ u nas po białym, a własciwie jeżdżą dwie Astry Combi, tak wypasione że hoho, rozmawiałem ostatnio z właścicielem i powiedział mi tak, że ma zawiechce jakąś tam spaxa, chyba taką jak markos kupuje, nie znam się, jedyne co pamiętam to to że z przodu ma -70 a z tyłu -55, i powiedział że tył mu się nie podobał bo nadal był za wysoki, więc obcioł jeden zwój tej sprężynki i ułożyło mu się tak jak chciał. Powiedział też że przejechał już na tym ponad 15kkm i nic się nie dzieje, więc może.... do odważynch świat należy
-
- Nowy
- Posty: 181
- Rejestracja: 17 mar 2003, o 20:19
- Lokalizacja: Warszafka
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: obnizyc tyl w corsiawce?
a ile kosztuje taka zawiecha???bo ja szukam jakiejs i szukam i nic nie moge znalesc w miare rozsadnej cenie....arts pisze:mam zawieche -40 mm waiteca (komplet), ale patrzac z boku wynika ze przod (siedzi na kole luz niecaly 10 mm) jest nizej w stosunku do tylu , i chcialbym nieco docisnac go do gleby okolo 15 mm, i teraz pytanie jak to zrobic zeby nie zepsuc zakresu pracy amortyzatora i nie dotykac sprezyn ? jest jakas mozliwosc ?
pozdrawiam
fabryk CTM#194 powered by Bariera Dzwieku
- _balt_
- Weteran
- Posty: 1017
- Rejestracja: 19 paź 2002, o 07:19
- Lokalizacja: Ostroleka
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
artsio wiesz co ja mam podobny problem tylko u mnie przod teraz jest za wysoko bo z tylu jak zalozylem zawieche to nawet palca nie moge wcisnac miedzy kolo a blotnik(z czego jestem zadowolony ) ale przod terz jest niby wysoko jak sam widziales lecz dla mnie za wysoko 1.5 palca wchodzi i nie wiem co z tym zrobic hehehehe