co lepsze bilstain b4 czy sachs?
-
- Nowy
- Posty: 403
- Rejestracja: 14 sty 2005, o 19:33
- Lokalizacja: 4turbo.pl
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
co lepsze bilstain b4 czy sachs?
Wiem ze w archiwum byl podobny temat, ale nikt nic nie pisal o bilstainie. powiedzcie co sadzicie o nim? Autko bedzie startowalo w kjsach wiec zawieszenie musi byc w miare mocne. z gory dzieki za info
sponsorzy zalogi radecki & boczek:
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
b4 to niestety miekki szitex.. tyle, ze trwaly, bo to bilstein.
wole sachssa advantage, jest troche twardszy i napewno zrobisz na nim lepsze czasy
jesli ma byc bilstein to zainwestuj w b8, bedziesz napewno zadowolony. komplet ok 1700-1800pln z http://www.mtsbilstein.pl
wole sachssa advantage, jest troche twardszy i napewno zrobisz na nim lepsze czasy
jesli ma byc bilstein to zainwestuj w b8, bedziesz napewno zadowolony. komplet ok 1700-1800pln z http://www.mtsbilstein.pl
-
- Nowy
- Posty: 448
- Rejestracja: 9 kwie 2003, o 02:01
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Warszawka
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
standardowo dopisze tylko, ze w corsach B8 i B6 to te same amortyzatory.!markos pisze: jesli ma byc bilstein to zainwestuj w b8, bedziesz napewno zadowolony. komplet ok 1700-1800pln z http://www.mtsbilstein.pl
Sa one takiej samej dlugosci jak seryjne. Powinny byc nawet taniej.
B x14sz
- Szwagier
- Weteran
- Posty: 1053
- Rejestracja: 15 lis 2002, o 09:13
- Lokalizacja: Białystok
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
B6 sa tej samej dlugosci ale na pewno nie b8-maja skrocona kolbe amortyzatora(sa do krotszych sprezyn)Corstek pisze:standardowo dopisze tylko, ze w corsach B8 i B6 to te same amortyzatory.!markos pisze: jesli ma byc bilstein to zainwestuj w b8, bedziesz napewno zadowolony. komplet ok 1700-1800pln z http://www.mtsbilstein.pl
Sa one takiej samej dlugosci jak seryjne. Powinny byc nawet taniej.
Corsa odeszla...jak ja mowie zmienila miejsce zamieszkania
- Szwagier
- Weteran
- Posty: 1053
- Rejestracja: 15 lis 2002, o 09:13
- Lokalizacja: Białystok
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
prosze o skasowanie -forum cos sie przycielo w tym momencie jak pisalem posta
Ostatnio zmieniony 15 lut 2005, o 01:47 przez Szwagier, łącznie zmieniany 1 raz.
Corsa odeszla...jak ja mowie zmienila miejsce zamieszkania
-
- Nowy
- Posty: 403
- Rejestracja: 14 sty 2005, o 19:33
- Lokalizacja: 4turbo.pl
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
powaznie b6 i b8 to to samo? to w takim razie roznia sie tylko naklejka i cena?
sponsorzy zalogi radecki & boczek:
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
- Szwagier
- Weteran
- Posty: 1053
- Rejestracja: 15 lis 2002, o 09:13
- Lokalizacja: Białystok
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
ze strony ktora podales Markos
B6 "Amortyzatory sportowe posiadające
wszystkie specjalne warianty dla
zawieszeń standardowych, sportowych
oraz Off Rod. Idealne dla kierowców
preferujących sportowy charakter
jazdy.Brak huśtania, wystrzymałość na
silne obciążenia, znakomite
przenoszenie dużych sił poprzecznych.
Dostępne do większości modeli aut"
B8 "Amortyzatory sportowe najwyższej
jakości, stosowane dla zawieszeń
rajdowych, sportowych oraz
obniżanych. Znakomita wydajność i
dostrojenie do niskiego podłoża.
Skrócona kolba amortyzatora
zwiększa obustronnie siłe stabilności
pojazdu. Doskonała jakość i
wytrzymałość. Dostępne do większości
modeli aut."
B6 "Amortyzatory sportowe posiadające
wszystkie specjalne warianty dla
zawieszeń standardowych, sportowych
oraz Off Rod. Idealne dla kierowców
preferujących sportowy charakter
jazdy.Brak huśtania, wystrzymałość na
silne obciążenia, znakomite
przenoszenie dużych sił poprzecznych.
Dostępne do większości modeli aut"
B8 "Amortyzatory sportowe najwyższej
jakości, stosowane dla zawieszeń
rajdowych, sportowych oraz
obniżanych. Znakomita wydajność i
dostrojenie do niskiego podłoża.
Skrócona kolba amortyzatora
zwiększa obustronnie siłe stabilności
pojazdu. Doskonała jakość i
wytrzymałość. Dostępne do większości
modeli aut."
Corsa odeszla...jak ja mowie zmienila miejsce zamieszkania
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
ja wiem jaka jest roznica pomiedzy b6 i b8.
napisalem
JESLI CHODZI O CORSE B6 I B8 TO SA TE SAME AMORTYZATORY
nie, nie roznia sie cena i naklejka. to jest to samo.
zamawiasz b6/b8 - dostajesz b6/b8.
w corsie.
dotarlo?
tak sie zastanawialem, ale widze, ze na kazdym forum sa ludzie majacy problem z czytaniem ze zrozumieniem..
napisalem
JESLI CHODZI O CORSE B6 I B8 TO SA TE SAME AMORTYZATORY
nie, nie roznia sie cena i naklejka. to jest to samo.
zamawiasz b6/b8 - dostajesz b6/b8.
w corsie.
dotarlo?
tak sie zastanawialem, ale widze, ze na kazdym forum sa ludzie majacy problem z czytaniem ze zrozumieniem..
-
- Nowy
- Posty: 448
- Rejestracja: 9 kwie 2003, o 02:01
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Warszawka
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
wystarczylo najpierw panowie zajrzec do katalogu, np. do ktorego jest link na stronie mtsbilstein.
PS: Za jakis czas przetestuje jak na tych amorach zachwouja sie szitowe sprezynki enzo -30, bo w sumie nie da sie tego inaczej dowiedziec. W zerkopolu mowia, ze powinien byc luzik. W sumie to by bylo logiczne wg. katalogu, bo gdyby mialy nie dzialac na nich prawidlowo skrocone sprezyny to w B8 napisaliby chyba, ze sa niedostepne.
PS: Za jakis czas przetestuje jak na tych amorach zachwouja sie szitowe sprezynki enzo -30, bo w sumie nie da sie tego inaczej dowiedziec. W zerkopolu mowia, ze powinien byc luzik. W sumie to by bylo logiczne wg. katalogu, bo gdyby mialy nie dzialac na nich prawidlowo skrocone sprezyny to w B8 napisaliby chyba, ze sa niedostepne.
B x14sz
- Szwagier
- Weteran
- Posty: 1053
- Rejestracja: 15 lis 2002, o 09:13
- Lokalizacja: Białystok
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Sorry Markos,fakt nie doczytalem do konca,nie zajzalem do konca.(Z czytaniem i zrozumieniem nie mam problemow!!!!)
Na liscie artykulow wypisane sa inne numery a jak weszedlem do konkretnego artykulu to sa te same amortyzatory i o co tu chodzi
Na liscie artykulow wypisane sa inne numery a jak weszedlem do konkretnego artykulu to sa te same amortyzatory i o co tu chodzi
Corsa odeszla...jak ja mowie zmienila miejsce zamieszkania
-
- Nowy
- Posty: 403
- Rejestracja: 14 sty 2005, o 19:33
- Lokalizacja: 4turbo.pl
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
to jednak czym ssie roznia? czyli b8 sa krotsze? wiec do seryjnych sprezyn lepiej b6
sponsorzy zalogi radecki & boczek:
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
-
- Nowy
- Posty: 452
- Rejestracja: 28 lip 2004, o 00:32
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Nie znam sie na tym zupełnie ale z tego co zrozumiałem to b8 mają krótszą kolbe od b6 i w zasadzie tylko tym sie różnią. Jednak do Opla Corsy producent nie przewidział rozróżnienia na amorki b6 i b8 i zastosował amorki b6/b8 czyli nie ma wyboru między b6 i b8. Kupujesz b6/b8radzio_gsi pisze:to jednak czym ssie roznia? czyli b8 sa krotsze? wiec do seryjnych sprezyn lepiej b6
Dobrze zrozumiałem? Jeśli tak to może radzio zrozumie teraz
-
- Nowy
- Posty: 403
- Rejestracja: 14 sty 2005, o 19:33
- Lokalizacja: 4turbo.pl
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
spoko spoko czytac uwaznie umiem, lecz na poczatku pisales ze niczym sie nie roznia, a potem dopisales ze b8 jednak sa krotsze (wiec nie sa takie same), nie zebym sie czepial, bo ja przeciez sie nie znam
sponsorzy zalogi radecki & boczek:
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
-
- Nowy
- Posty: 403
- Rejestracja: 14 sty 2005, o 19:33
- Lokalizacja: 4turbo.pl
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
ok rozumiem i wielkie dzieki
sponsorzy zalogi radecki & boczek:
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
szykuj minimum 2-2.5k... taniej sie nie da jak ma miec regulacje..
ja tradycyjnie spax, bo dobry i po 2 latach na warszawskich drogach jeszcze sie nie poddal (troszke szwankuje tylna regulacja, ale sprawa do opanowania, trzeba wyczyscic i jest ok)
jest jeszcze kyb agx (ale nie wiem ile kosztuje i czy jest w ogole do corsy)
http://www.kayaba.pl/agx.htm
a tak poza tym to za wyjatkiem jeszcze koni to nie wiem kto produkuje regulowane amortyzatory nie w gwintach, tylko luzem i pod tradycyjne sprezyny.. kw nie, al-ko nie, bilstein nie, weitec nie, eibach nie, h&r nie..
nie lepiej dolozyc i kupic gwint?
ja tradycyjnie spax, bo dobry i po 2 latach na warszawskich drogach jeszcze sie nie poddal (troszke szwankuje tylna regulacja, ale sprawa do opanowania, trzeba wyczyscic i jest ok)
jest jeszcze kyb agx (ale nie wiem ile kosztuje i czy jest w ogole do corsy)
http://www.kayaba.pl/agx.htm
a tak poza tym to za wyjatkiem jeszcze koni to nie wiem kto produkuje regulowane amortyzatory nie w gwintach, tylko luzem i pod tradycyjne sprezyny.. kw nie, al-ko nie, bilstein nie, weitec nie, eibach nie, h&r nie..
nie lepiej dolozyc i kupic gwint?
-
- Nowy
- Posty: 448
- Rejestracja: 9 kwie 2003, o 02:01
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Warszawka
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
np. cos tam w prawym przednimkole zaczelo pykac przy nierownosciach (dzwiek ewidetnie majacy cos wspolnego ze sprezyna)Mosiu pisze:Czemu piszesz ze sa szitowe ? Myslalem nad zakupem ich i teraz nie wiem ...Corstek pisze:... szitowe sprezynki enzo -30, bo w sumie nie da sie tego inaczej dowiedziec.
A po drugie nie sa takie tanie, wystarczy dolozyc nie wiele i kupic naprawde pozadne firmowe np. h&r, eibach, weitec, lejforos itp.. Ja bym teraz napewno tak zrobil.
Chyba ze chcesz je zalozyc do seryjnych amorow, to wtedy i tak wszystko jedno, bo zestaw jest z dupy z obojetnie jakimi sprezynami.
B x14sz
-
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 6
- Rejestracja: 6 kwie 2004, o 15:59
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Corstek a wiec wyglada to tak.
Glownie zalezy mi na obnizeniu auta i poprawieniu jego stabilnosci. Nie biore udzialow w zadnych kjs-ach ani innych wyscigach. Co do amorkow to z tylu mam Monroe Reflex gaz/olej z przodu seria do daewoo.
Jezeli mozesz to polec mi cos dobrego i czy trzeba wymieniac amory czy nie, oraz czy na tych amorach jak kupie sprezyny -40 to auto faktycznie siadzie o -40 czy moze mniej lub wiecej ?
Glownie zalezy mi na obnizeniu auta i poprawieniu jego stabilnosci. Nie biore udzialow w zadnych kjs-ach ani innych wyscigach. Co do amorkow to z tylu mam Monroe Reflex gaz/olej z przodu seria do daewoo.
Jezeli mozesz to polec mi cos dobrego i czy trzeba wymieniac amory czy nie, oraz czy na tych amorach jak kupie sprezyny -40 to auto faktycznie siadzie o -40 czy moze mniej lub wiecej ?