czy mozna obizyc - 40mm bez krotkich amorkow??
-
- Świeżak
- Posty: 49
- Rejestracja: 12 maja 2005, o 09:02
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
czy mozna obizyc - 40mm bez krotkich amorkow??
witam, chcialbym sie dowiedziec czy mozna obnizyc corse zakladajac sprezyny -40mm na seryjnych amortyzatorach??jesli nie to dlaczego i czym to grozi??
- >>TomASH
- Świeżak
- Posty: 61
- Rejestracja: 4 cze 2005, o 14:52
- Lokalizacja: RACIBÓRZ
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Mając już kiedyś podobny dylemat odpowiadam - Corsę można obniżyć do 50mm BEZ zmiany amorków na twardsze/krótsze. Tak na prawdę wszystko zależy od tega JAKIE sprężyny kupisz. Jeśli będą to progresywne sprężynki dobrej firmy to masz bezproblemową pracę na amorkach seryjnych gwarantowaną. Gorzej jednak z >no name< ami - wtedy nie trudno o zgrzyt! Na seryjnych amorkach da się jezdzic z obnizeniem ale jesli chodzi o przyjemnosc z jazdy (trzymanie na zakrętach) to nie zaszalejesz!! Polecam sportowe amorki + sprężyny 60/40 Pozdro!!
-
- Weteran
- Posty: 1696
- Rejestracja: 22 sty 2003, o 22:22
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Co za bzdury!!!!!!!!!!>>TomASH pisze:Mając już kiedyś podobny dylemat odpowiadam - Corsę można obniżyć do 50mm BEZ zmiany amorków na twardsze/krótsze. Tak na prawdę wszystko zależy od tega JAKIE sprężyny kupisz. Jeśli będą to progresywne sprężynki dobrej firmy to masz bezproblemową pracę na amorkach seryjnych gwarantowaną. Gorzej jednak z >no name< ami - wtedy nie trudno o zgrzyt! Na seryjnych amorkach da się jezdzic z obnizeniem ale jesli chodzi o przyjemnosc z jazdy (trzymanie na zakrętach) to nie zaszalejesz!!
- >>TomASH
- Świeżak
- Posty: 61
- Rejestracja: 4 cze 2005, o 14:52
- Lokalizacja: RACIBÓRZ
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Wyobraź sobie że sie jednak da! Przykładem może być TAKI KOMPLECIK!markos pisze:bullszit "jak stad do honolulu" - tak to sie mowilo w podstawowce?>>TomASH pisze:Jeśli będą to progresywne sprężynki dobrej firmy to masz bezproblemową pracę na amorkach seryjnych gwarantowaną
A szit to jest twoje zachowanie - gdzie nie zajrze tam widze markosowe zjebki. Nie kazdy moze kupic z miejsca kompletny zawias H&R. Zgadzam się z jednym - obnizenie na seryjnych amorach nie jest optymalnym wyjsciem - miało to wynikać z mojej poprzedniej wypowiedzi!
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
nie da sie (w sensie, ze nie dziala), tylko dales sobie wcisnac do lba, ze tak sie da. to marketingowe gowniane gadanie, ktore ma dzialac wlasnie na takich ludzi jak ty. wyobraz sobie, ze mialem kiedys taki komplecik, dokladnie z tymi sprezynami i uzywalem do nich amortyzatorow juz nieco twardszych niz seryjne, a mianowicie sachsa advantage. to byl dokladnie szit jak stad do honolulu. nie, nie musisz mi wierzyc na slowo, pare kilometrow przejezdzilem na kilku zestawach zawieszen i uwazam, ze laczenie jakichkolwiek sprezyn obnizajacyh (nawet jesli jest to bardzo dobry eibach) z seryjnymi amortyzatorami nie ma sensu i nigdy nie dziala dobrze.>>TomASH pisze:Wyobraź sobie że sie jednak da! Przykładem może być TAKI KOMPLECIK
nie wiem gdzie sie tu doszukales zjebki, zgodnie z demokratycznym prawem obowiazujacym w tym pieknym kraju pozwolilem sobie zanegowac twoja opinie, wolno mi
oraz zgodzisz sie, ze:
ibezproblemowa praca na amorkach seryjnych gwarantowana
maja nieco inny wydzwiek?obnizenie na seryjnych amorach nie jest optymalnym wyjsciem
z tym drugim nie sposob sie nie zgodzic, z tym pierwszym absolutnie nie wolno sie zgadzac.. tyle ode mnie.
reszte o moich zjebkach, czy czyms co tam jeszcze sobie doczytales w moim poscie wloz sobie w buty - bedziesz wyzszy
- >>TomASH
- Świeżak
- Posty: 61
- Rejestracja: 4 cze 2005, o 14:52
- Lokalizacja: RACIBÓRZ
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
No spoko, tylko ze ja jezdziłem na takim kompleciku z pół roku i nie było żadnych przykrych incydentów... Osobiście również zgadzam się z opinią że sportowe sprężynki + amorki są lepszym rozwiązaniem! Jeśli jednak spręzynki na serii są niebezpieczne to skąd takie produkty na rynku? I to tak szanowanej firmy...
- >>TomASH
- Świeżak
- Posty: 61
- Rejestracja: 4 cze 2005, o 14:52
- Lokalizacja: RACIBÓRZ
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
oczywiście ze Ci wolno!!!markos pisze:zgodnie z demokratycznym prawem obowiazujacym w tym pieknym kraju pozwolilem sobie zanegowac twoja opinie, wolno mi
Zapomniałeś wpisać czego dotyczyła moja pierwsza i druga wypowiedź! Przeczytaj mojego posta jeszcze raz bo chyba czytasz bez zrozumienia!oraz zgodzisz sie, ze:ibezproblemowa praca na amorkach seryjnych gwarantowanamaja nieco inny wydzwiek?obnizenie na seryjnych amorach nie jest optymalnym wyjsciem
z tym drugim nie sposob sie nie zgodzic, z tym pierwszym absolutnie nie wolno sie zgadzac.. tyle ode mnie.
reszte o moich zjebkach, czy czyms co tam jeszcze sobie doczytales w moim poscie wloz sobie w buty - bedziesz wyzszy
A propos: wyzszy byc nie moge... bo jeszcze Cie przerosne! I co wtedy??
Ide na browca... twoje zdrowie chłopie!
- D12
- Weteran
- Posty: 1835
- Rejestracja: 15 mar 2005, o 21:52
- Imię: Daniel
- Model auta: Corsa B
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Witam. Sam się przejechałem, pomimo, że miałem super amorki seryjne i założyłem do tego spręzyny Supersporta 60/40 to była dupa blada. Spręzyny po dwóch miesiącach zdjąłem i sprzedałem. NIGDY DO SERYJNYCH AMORKÓW SPORTOWYCH SPRĘŻYN. Polecam amorki dostosowane do twardszych sprężyn. Rozpórki też mile widziane bo blacha pracuje Pozdro
STOP Pijanym kierowcom
-
- Weteran
- Posty: 1879
- Rejestracja: 16 gru 2002, o 00:48
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Staneq ja tak jeździłem spingi H&R -30 i seryjne amory Monroe (czy jak to się tam pisze!!) i było lepiej niż na seryjny sprężynach!! Przejechałem na takim zestawie może z 15tyś. i dziwnym trafem amory nadal były dobre :0 Teraz mam gwint i z wielka chęcią wróciłbym spowrotem do takiego zestawu H&R + amorki MonroeStaneq pisze:nie mozna obnizyc nawet o 30mm chyba , że:
a) nie zalezy Ci na wlasnym zyciu
b) chcesz zmieniac co chwile aromorki
c) ...tu mialo cos byc ale przemilcze
Dodam tylko że:
a) zalezy mi na życiu
b) nie zmieniałem amorów
ps: Piracik robimy zamiane??
Opel Corsa B 95r. - SPRZEDANE
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
-
- Weteran
- Posty: 1696
- Rejestracja: 22 sty 2003, o 22:22
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
-30 jeszcze ujdzie, często fabrycznie obniżone auta mają -25,30mm ale nie -50 jak pisze kolega.. proponuje jeszcze klamrami spiąć...Staneq pisze:no dobra kozzi z nerwow przesadzilem z tym -30 ...
Zablokujcie ten temat albo coś, bo znowu przyjdzie jakiś amator tuningu z Tesco i naczyta się głupot...
-
- Weteran
- Posty: 1879
- Rejestracja: 16 gru 2002, o 00:48
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
słuchaj prawda jest taka że nigdy, ale to niegdy seryjny amor nie będzie pracował tak dobrze jak amor sportowy przy jakimkolwiek obnizeniu, nawet najmniejszym
klamrami to niech on sobie mózg zepnie
klamrami to niech on sobie mózg zepnie
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2005, o 10:05 przez kozzi, łącznie zmieniany 1 raz.
Opel Corsa B 95r. - SPRZEDANE
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
-
- Weteran
- Posty: 1879
- Rejestracja: 16 gru 2002, o 00:48
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
wszystkie plomby z zębów Ci powylatują no i mozna urwać co nie co z podspodu autkaendo pisze:czekaj, niech Pirat zdazy dobic targu z Kozzim! Pirat, zamawiam przejazdzke!
Opel Corsa B 95r. - SPRZEDANE
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
-
- Weteran
- Posty: 1879
- Rejestracja: 16 gru 2002, o 00:48
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
@pirat
gwint?? pewnie że fajna sprawa ale nie na nasze drogi niestety
wole springi i jakieś amorki do tego
@d12
to zalezy jakiej firmy, a mysle że ceny zaczynają się od 1,5 tyś. do 5 koła za jakis super wypaśny znanej firmy
gwint?? pewnie że fajna sprawa ale nie na nasze drogi niestety
wole springi i jakieś amorki do tego
@d12
to zalezy jakiej firmy, a mysle że ceny zaczynają się od 1,5 tyś. do 5 koła za jakis super wypaśny znanej firmy
Opel Corsa B 95r. - SPRZEDANE
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
Subaru Impreza STi MY04 EU-Spec - SPRZEDANE
Ford Fiest 98r. - SPRZEDANE
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI oraz VW Golf 6 1.8 TSI
- ZEDYO
- Nowy
- Posty: 126
- Rejestracja: 4 paź 2004, o 23:07
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Near Oppeln:)
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Jak czytam takie wypowiedzi jak te TomASH'a, to normalnie rece opadaja - niby racja kupic pozadne springi i do tego siakies zamienniki seryjnych amorow i bedzie ok - modzik zawieszenia najtanszym kosztem, tylko jak widze te samochody w czasie jazdy skaczace jak ping pongi to umieram ze smiechu Jak stoi to wyglada ok, ale jak juz pojedzie to pozal sie Boze Zawieszenie to jedna z niewielu rzeczy na ktorej nie warto oszczedzac, koniec kropka!
:)17 Real Blue... Corsa Too :)17
Clarion DRX9375R + DPH9300, u-Dimension RM-V41, Xetec G10XLSG, PowerBass 2XL-6C, Eagle Cable MC90 i muzyka gra:)
Clarion DRX9375R + DPH9300, u-Dimension RM-V41, Xetec G10XLSG, PowerBass 2XL-6C, Eagle Cable MC90 i muzyka gra:)
-
- Weteran
- Posty: 1557
- Rejestracja: 1 mar 2003, o 14:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
za bardzo to nie wiem od czego ma zacząć
1) jak sie zmienia sprerzyny to i amory tez
2) seryjne amory jak maja działąć na "krotrzej drodze"
to bardzo sybko skoncza zywot to tak samo jakby
cały czas wozić na pace 300 kg obcizenia z ta
roznica ze to 300 jest dynamicne i podczs jady pracuje gora dół
a tu jej przybkolowane konstrukcyjnie .
Szczegulnym idjotyzmem jest to jak damy krotke stringi
w przypadku gazowych amorów
3) to nawet w samym gwincie gdzie monz se fure podniesc o 20 mm
czy obnizić o 60 mm to w kazdej instrkcji jest napisane ze najlepiej
amory beda działać gdzieć po srodku czyli - 30 .
ale trzeba pamietać ze tam jest pełna regulacja w amorach nomame tego nie w serii TEZ :)
4) na pytanie czy sie da jasne ze sie da tylko czy uzyskamy to
o czym mazymy ??????????
Bezpiecznej i szerokie drogi
1) jak sie zmienia sprerzyny to i amory tez
2) seryjne amory jak maja działąć na "krotrzej drodze"
to bardzo sybko skoncza zywot to tak samo jakby
cały czas wozić na pace 300 kg obcizenia z ta
roznica ze to 300 jest dynamicne i podczs jady pracuje gora dół
a tu jej przybkolowane konstrukcyjnie .
Szczegulnym idjotyzmem jest to jak damy krotke stringi
w przypadku gazowych amorów
3) to nawet w samym gwincie gdzie monz se fure podniesc o 20 mm
czy obnizić o 60 mm to w kazdej instrkcji jest napisane ze najlepiej
amory beda działać gdzieć po srodku czyli - 30 .
ale trzeba pamietać ze tam jest pełna regulacja w amorach nomame tego nie w serii TEZ :)
4) na pytanie czy sie da jasne ze sie da tylko czy uzyskamy to
o czym mazymy ??????????
Bezpiecznej i szerokie drogi
- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Ja tak mam u siebie ,springi -35 jakis shit i jest tragedia ,po ok 15-20tys amory odmawiaja posluszenstwa i trzaskaja jak cholera ,za 2tyg Weitec Kit ,
Kiedyś CORSCHE Corsa B 1994 c20xe...
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/