Warsztat
- pirat
- Forum Master
- Posty: 3105
- Rejestracja: 8 gru 2002, o 22:24
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Siemka!
Może któryś z Was będzie mial pomysł, jak podłączyć neonki do wnętrza auta.
Najpierw opiszę swoje wyobrażenie. Więc tak: mam dwa neonki niebieskie, które chcę włożyć pod siedzenie. Chcę żeby się zapalały wtedy, jak otworzę drzwi, zamiast światła wewnątrz. Wiem, że najprościej byłoby podłączyć tak, żeby zapalały się dzięki "cyckom" w drzwiach i odłączyć wewnętrzne światło pod sufitem. Tylko jest małe "ale". Wraz ze światłem pod sufitem włącza się alarm, więc jeśli dzięki "cyckom" w drzwiach zapalą się tylko neony, to alarm nie będzie rabotał A nie chcę, żeby paliły się jednocześnie.
Czy ktoś z Was ma jakiś pomysł?
Aha, do tych neonów nie potrzeba żadnej przetwornicy.
Pozdrawiam
Pirat
Może któryś z Was będzie mial pomysł, jak podłączyć neonki do wnętrza auta.
Najpierw opiszę swoje wyobrażenie. Więc tak: mam dwa neonki niebieskie, które chcę włożyć pod siedzenie. Chcę żeby się zapalały wtedy, jak otworzę drzwi, zamiast światła wewnątrz. Wiem, że najprościej byłoby podłączyć tak, żeby zapalały się dzięki "cyckom" w drzwiach i odłączyć wewnętrzne światło pod sufitem. Tylko jest małe "ale". Wraz ze światłem pod sufitem włącza się alarm, więc jeśli dzięki "cyckom" w drzwiach zapalą się tylko neony, to alarm nie będzie rabotał A nie chcę, żeby paliły się jednocześnie.
Czy ktoś z Was ma jakiś pomysł?
Aha, do tych neonów nie potrzeba żadnej przetwornicy.
Pozdrawiam
Pirat
-
- Świeżak
- Posty: 96
- Rejestracja: 3 kwie 2003, o 00:41
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
JA MAM DLA CIEBIE SUPER PROSTE ROZWIĄZANIE!!!!!!!!!!!!!!!!!1
HAHAHAHHA TO JA LAMUSEK GENIUSZ SZCZYPAS!!!!!!!!!!!!
NA KABLU KTÓRY IDZIE DO ŻARÓWKI OŚWIETLAJĄCEJ WNĘTRZE ZAMONTUJ PORPOSTU WYŁACZNIK I JUŻ!!!!!!!!!!
wyłaczysz zarówke i finał!
jesli natomiast przerwanie tego obwodu coś by zaszkodziło!! to poprowac od tych kabli drógi i na nim zamontój np żarówke ale wsadź ja np do schowka czy wogóle gdzies pod kokpit i już!
czyli to by było tak jak byś ptrzeniósł żarówke z góry gdzieś w inne miejsce UKRYTE!!!
MOZE BYĆ???
HAHAHAHHA TO JA LAMUSEK GENIUSZ SZCZYPAS!!!!!!!!!!!!
NA KABLU KTÓRY IDZIE DO ŻARÓWKI OŚWIETLAJĄCEJ WNĘTRZE ZAMONTUJ PORPOSTU WYŁACZNIK I JUŻ!!!!!!!!!!
wyłaczysz zarówke i finał!
jesli natomiast przerwanie tego obwodu coś by zaszkodziło!! to poprowac od tych kabli drógi i na nim zamontój np żarówke ale wsadź ja np do schowka czy wogóle gdzies pod kokpit i już!
czyli to by było tak jak byś ptrzeniósł żarówke z góry gdzieś w inne miejsce UKRYTE!!!
MOZE BYĆ???
corsa B 1,4 16V wer. fab. SPORT
-
- Nowy
- Posty: 351
- Rejestracja: 12 sty 2001, o 00:00
- Lokalizacja: Krakow
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
kurde ale wy kombinujecie ....... Pstryczek na drzwiach to przecież masa....... jak otwierasz drzwi to zamykasz obwod masowy. Nic prostszego jak podłączyć neon na stałe pod plusa dajmy na to z jakims bezpiecznikiem a minus do wylacznika drzwiowego.
Musi dzialac.
Musi dzialac.
Corsa A GSi
:placz2:Na sprzedaż:placz2:
:placz2:Na sprzedaż:placz2:
- pirat
- Forum Master
- Posty: 3105
- Rejestracja: 8 gru 2002, o 22:24
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Siemka !!!
Gabson masz rację w 100%. Tak też chciałem podłączyć i w tej kwestii nie zamierzam nic kombinować. Chodziło mi tylko o to, żeby zachować zasadę działania alarmu, która działa po włączeniu lampki, a żeby owa lamka nie świeciła oprócz neonów. Zastosuję radę szczypasa.
Adam lampki bardzo ładne. Ciekaw jestem, jak świecą w słoneczny dzień? Pomysł super. Szkoda, że nie mam srebrnej fury
Hehehe....szczypas mamy takie same zegary, tylko ja wypieprzyłem te znaczki od poduszki i logo, w którym Ty masz irmschera.
Pozdrawiam
Gabson masz rację w 100%. Tak też chciałem podłączyć i w tej kwestii nie zamierzam nic kombinować. Chodziło mi tylko o to, żeby zachować zasadę działania alarmu, która działa po włączeniu lampki, a żeby owa lamka nie świeciła oprócz neonów. Zastosuję radę szczypasa.
Adam lampki bardzo ładne. Ciekaw jestem, jak świecą w słoneczny dzień? Pomysł super. Szkoda, że nie mam srebrnej fury
Hehehe....szczypas mamy takie same zegary, tylko ja wypieprzyłem te znaczki od poduszki i logo, w którym Ty masz irmschera.
Pozdrawiam
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Tak jak napisał Hajabusa jest to lakier a raczej dwa jego rodzaje (optymalnie były by 3) lampy są dokładnie czyszczone z niepotrzebnych napisów (zostają te pierdoły E9.... - większe prawdopodobieństwo, że niebiescy się nie czepią) dokładnie matowione... następnie kilka (może nawet 10) bardzo cienkich i DOKŁADNYCH warstw farby (perła) Możliwe kolory to czerwień, czarny, granat, zielony i srebrny(nie pamiętam czy złoty też) następnie lakier bezbarwny. Przerobię je jeszcze, aby było widać lepiej odblask czerwony
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
BĘDZIE JAKIŚ OPIS TYCH LAMP!!!!!!!???????
Będzie w formie zip'a na mojej stronce. Kiedy to będzie podam
Chcę je jeszcze przerobić aby były od razu z odblaskiem.
myślę że da rady. Farby te mają połysk metaliczny (perła) więc nie będą idalnie jak twój lakier. Matuje się aby farba lepiej trzymała, a ja robie to papierem ściernym najpierw 500 potem 2000.adam da sie zrobic niebiskie takie jak moja corsi a i powiedz czym zmatowac i poco sie je matuje?
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Jako że mamy lepszy kontakt, mogą być twoje za 150zł lub zamieniasz się ze mną za stare i dopłatą 70 zł jest to prawie koszt lakieru. Jak ich nie pchnę do 10 maja to w niedziele 11 będziesz mógł sam je obejżeć
.. Wybierz sobie cel, a potem idź... idź pod prąd
- Szwagier
- Weteran
- Posty: 1053
- Rejestracja: 15 lis 2002, o 09:13
- Lokalizacja: Białystok
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Sorry ale alarm chyba nie wlacza sie po zapaleniu lampki tylko jak otworzysz drzwi,czyli jak te"cycki" przy drzwiach sie otwieraja(zawykasz obwod masowy).pirat pisze:
Gabson masz rację w 100%. Tak też chciałem podłączyć i w tej kwestii nie zamierzam nic kombinować. Chodziło mi tylko o to, żeby zachować zasadę działania alarmu, która działa po włączeniu lampki, a żeby owa lamka nie świeciła oprócz neonów. Zastosuję radę szczypasa.
Wiec wystarczy pierwszy pomyskl Szczypasa,czyli dodatkowy wylacznik przed zarowka i nie powinno byc zadnych komplikacji.
A neony tak jak napisal Gabson mase do "cycka"przy drzwiach a "+"do bezpiecznika od swiatla wewnetrznego.
Corsa odeszla...jak ja mowie zmienila miejsce zamieszkania
- pirat
- Forum Master
- Posty: 3105
- Rejestracja: 8 gru 2002, o 22:24
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
No widzisz Szwagier, ja też tak myślałem. Ale wsiadłem do środka i włączyłem alarm. Odczekałem chwilkę żeby się załączył i bez otwierania drzwi zabaliłem lampkę wewnętrzną przełącznikiem - zaczął wyć. A więc alarm pod światło. czy się mylę?Szwagier pisze:Sorry ale alarm chyba nie wlacza sie po zapaleniu lampki tylko jak otworzysz drzwi,czyli jak te"cycki" przy drzwiach sie otwieraja(zawykasz obwod masowy).pirat pisze:
Gabson masz rację w 100%. Tak też chciałem podłączyć i w tej kwestii nie zamierzam nic kombinować. Chodziło mi tylko o to, żeby zachować zasadę działania alarmu, która działa po włączeniu lampki, a żeby owa lamka nie świeciła oprócz neonów. Zastosuję radę szczypasa.
Wiec wystarczy pierwszy pomyskl Szczypasa,czyli dodatkowy wylacznik przed zarowka i nie powinno byc zadnych komplikacji.
A neony tak jak napisal Gabson mase do "cycka"przy drzwiach a "+"do bezpiecznika od swiatla wewnetrznego.
Dla mnie to też paranoja z takim podświetleniem, ale chyba to prawdziwe ;(
Pozdrawiam
- _balt_
- Weteran
- Posty: 1017
- Rejestracja: 19 paź 2002, o 07:19
- Lokalizacja: Ostroleka
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
panowie ja mialem podobna akcje z racji ze przelacznik od swiatelka w srodku ma u mnie polamany zatrzask i jest bardzo luzno a ze nie mialem zarowki wyjeta to wcale nie wiedzialem ze sie przelacznik wysunal i ze swiatlo jest ciagle wlaczone . teraz objawy wysiadam z auta pilot w reke chce zamknac i nic jeszcze raz i nic tylko syrena sygnalizuje ze nie domkniete gdzies drzwi i nie chce sie zatrzasnac okazalo sie ze cycek jak to szwagier napisal prawych drzwi jest w obwodzie rownoleglym z przelacznikiem swiatelka i ot caly problem a ja prawie pul samochodu rozebralem i bez efektu wiec uczulam przy zakadaniu alarmu czuniki switelka sa podpiete w razem ze swiatelkiem wewnatrz pod przelacznik ale namotalemSzwagier pisze:Mylisz sie bo ten wlacznik swiatla jest polaczony rownolegle z "cyckiem" przy drzwiach .Mozesz zrobic tak jak napisalem wyzej
-
- Nowy
- Posty: 332
- Rejestracja: 14 cze 2002, o 12:56
- Lokalizacja: Ślonsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Ja to juz chyba rozbieralem wszystko co bylo do rozebrania w corsawcepirat pisze:A czy ktoś z Was rozbierał ten przełącznik, co włącza światło wewnętrzne? Bo ja próbowałem to zrobić w Astrze i za nic nie szło. nie chciał się wyciągnąć jak inne przełączniki. Co robić? Oczywiście, żeby nie popsuć
Aby wyjac wylacznik zespolony swiatel nalezy wziasc dwa cienkie noze (sztywne) i wsunac je po lewej i prawej stronie wylacznika (jakies 3 cm, posrodku wysokosci) i podwazajac lekko (noze od siebie) pociagnac wylacznik do siebie.
Beny CTM #081
- pirat
- Forum Master
- Posty: 3105
- Rejestracja: 8 gru 2002, o 22:24
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Dzięki Beny! Wyjąć Twoim sposobem, żaden problem. Gorzej było złożyć Jak złożyłem, to przestało się świecić podświetlenie deski. Nie zdążyłem wszystkiego zamontować, ale jutro juz chyba będzie oki.- beny - pisze:Ja to juz chyba rozbieralem wszystko co bylo do rozebrania w corsawcepirat pisze:A czy ktoś z Was rozbierał ten przełącznik, co włącza światło wewnętrzne? Bo ja próbowałem to zrobić w Astrze i za nic nie szło. nie chciał się wyciągnąć jak inne przełączniki. Co robić? Oczywiście, żeby nie popsuć
Aby wyjac wylacznik zespolony swiatel nalezy wziasc dwa cienkie noze (sztywne) i wsunac je po lewej i prawej stronie wylacznika (jakies 3 cm, posrodku wysokosci) i podwazajac lekko (noze od siebie) pociagnac wylacznik do siebie.
- Szwagier
- Weteran
- Posty: 1053
- Rejestracja: 15 lis 2002, o 09:13
- Lokalizacja: Białystok
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Przepraszam bardzo a w czym problem??Czy silnik 1.0 jest inny niz wszystkie??Zdejmujesz po kolei,pojedynczo jeden przewod,odkrecasz swiece,wkrecasz nowa,zakladasz przewod.I tak wszystkie swiece.Pamietaj nie zdejmuj wszystkich przewodow na raz bo kolejnosc jest wazna,kazdy ma wrocic na swoje miejsce
Corsa odeszla...jak ja mowie zmienila miejsce zamieszkania
-
- Nowy
- Posty: 332
- Rejestracja: 14 cze 2002, o 12:56
- Lokalizacja: Ślonsk
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Niezupelnie Szwagier... w felce 1.3 jest np. listwa na swiecach i przewodow brak... w 1.0 moze byc podobnie wiec musisz haya tak czarowac coby ta listwe sciagnac, a swiece to musowo znajdziesz pod nia ... listwa byc moze jest tylko nakladana na swiece, ewentulanie lekko chwycona jakas srubeczka... przylookaj ja dokladnie to Cie pewnie oswieci.Szwagier pisze:Musisz miec kable WN.One sa w kazdym silniku!!! Popros kogos o pomoc.Przeciez jak sa swiece to i kable powinny byc.Poszukaj dobrze
Beny CTM #081