środkowy tłumik - co w zamian do corsy?

Wszystkie informacje o elementach układu wydechowego Corsy A.
Awatar użytkownika
YAQB
Weteran
Posty: 1214
Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:58
Lokalizacja: 100lica - Konstancin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

środkowy tłumik - co w zamian do corsy?

Post autor: YAQB »

Witam !

Dawno nie nie pisalem, ale kiedys trzeba sie przelamac ;). A mam taka zagwostke...

Na ucho domniemywam, ze "konczy" mi sie tlumik srodkowy (jutro sie dokladnie przyjrze). Koncowy to ULTER zalozony z 1/2 roku temu. No i teraz tak sobie mysle. Czy wstawic to co bylo (seryjny), rure czy strumienice ...

Czytalem sobie troche tu i tam nt. tych ostatnich i z tego co wywnioskowalem, to dla kogos kto sie tym zawodowo nie zajmuje sa 2 wyjscia - odpuscic albo zastosowac wytyczne ogolne - "wpiac" ja zamiast tego tlumika srodkowego. Ogolny efekt ponoc calkiem OK, ale nie umiejetny montaz mozna przyplacic uszkodzeniem silnika stad moje watpliwosci.

Jak wiec wygladaolo by to z praktycznego pkt widzenia? Co z tym fantem zrobic i ile kosztuja takie rozwiazania ?

Dzieki za wszelkie opinie.

Pozdrawiam
CTM #204
Awatar użytkownika
YAQB
Weteran
Posty: 1214
Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:58
Lokalizacja: 100lica - Konstancin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: YAQB »

acha i prosze mnie nie bic, ze aktualnie jest podobny temat na forum ;), zagadnienie raczej sie nie pokrywa, wiec uznalem, ze moge napisac to w osobnym watku.

Pozdrawiam
CTM #204
Awatar użytkownika
scotty
Swój
Posty: 637
Rejestracja: 9 maja 2003, o 15:21
Imię: Sebastian
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: scotty »

Moje zdanie jest takie.
Zastąpić najlepiej fabrycznym lub odpowiednikiem seryjnym lub sportowym tlumikiem (ktos to przeciez liczyl w fabryce lepiej niz jakis tam domorosly profesjonalista w garazu) , lub udac sie do profesjonalnej firmy ktora wezmie odpowiedzialnosc za zamontowanie czegos takiego jak strumienica lub inny wynalazek.
Osobiscie wymienilem na seryjny tlumik, bo w fachowych firmach tuningowych zachodnich nie widzialem czegos takiego jak np strumienica luskowa

pozdrawiam
scotty :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Post autor: Porszak »

ja rowniez wymienilem srodek na.... normalny zamiennik Bosala.odwiedz strone i zapytaj pana Weglarskiego http://www.magsport.republika.pl ,ale jesli nie chcesz miec srodka 'tunerskiego'lub nie masz kasy na np.supersprinta to chyba lapiej kupic nowy i nie eksperymentowac z niektorymi polskimi produkcjami,ale odwiedz str. magsporta mimo to.

Pozdro

P.S. Zeby dobrac tuningowy srodek czy strumienice-prawdziwa strumienice ,to najlepiej wybrac sie na hamownie i sprawdzic kazda opcje,ale to juz wychodzi niezly hajs za to
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
YAQB
Weteran
Posty: 1214
Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:58
Lokalizacja: 100lica - Konstancin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: YAQB »

A gdybym zapytal tak:

Za i przeciw - tlumik std., rura, strumienica, inne rozwiaznie ? - czyli np koszty, efekt, skutki uboczne. Jak kazde z rozwiazan wplywa na Nm, KM, halas ... ?

Pozdrawiam
CTM #204
osman14
Swój
Posty: 873
Rejestracja: 19 sty 2003, o 18:11
Lokalizacja: Plock
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: osman14 »

strumienica nie
juz lepiej rura ale tez nie specjalnie
najlepoej bedzie ja nie przygotowujesz samochodu na jakies wyscigi ITP.
zostawic srodek seria i katalzator i koncowy kupic sobie jakis pozadny albo ewentualnie jakis pozadny zamiennnik kata
jak wyjasnisz czego sie spodziewasz po ydechu to postaram sie pomoc w wiekszym zakresie :oko:
X14XE MANTZEL its not enough

gift od schricka 264° Nockenwellen
Awatar użytkownika
YAQB
Weteran
Posty: 1214
Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:58
Lokalizacja: 100lica - Konstancin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: YAQB »

Od wydechu spodziewam sie ze bedzie wydychal ;) A tak serio. Zmienilem sobie koncowy na ULTER'a zasadniczo dlatego, ze fabryczny sie "skonczyl" oraz dla delikatnego efektu akustycznego (bo wiadomo, ze wymiana ostatniego nic nie daje jesli chodzi o jazde).

Jesli chodzi o srodek to (kolejnosc przypadkowa):

- zastosowane rozwiaznie bylo relatywnie nie drogie (czyli jesli np koncowy do mojej Corsy w ASO kosztowal ~250 a ja za ULTER'a dalem ~300 no to jest dla mnie relatywnie tanio, doplacam ~50 za "luxus" tlumika tzw. sportowego hehe ;D)

- rozwiaznie inne niz wlozenie seryjnego tlumika bylo jakkolwiek wspolmierne do (przypuszczam) wiekszych, niz dla seryjnego, kosztow (czyli, ze nie chce zaplacic 2x wiecej niz za std., a w sumie otrzymac zerowy efekt)

- no i sprawa natury ogolnej (laczy wszystkie poprzednie) - czy jest sens zmiany fabrycznego na cos innego - jesli niewielkim kosztem "cos" zyskam - to chetnie - pytanie co mam zrobic. Scigac sie nie bede. Tuningu totalnego tez nie planuje, ale np bede wymienial wkladke filtra powietrza (bo i tak musze a wiekszosc zabiegow "tuningowych" jest dyktowana tym, ze cos sie zepsulo etc) na cos lepszego (np K&N czy cos innego - nie badalem jeszcze tematu) - dlatego w sumie te zmiany moze cos dodadza do wigoru mojej maszyny.

- zeby nie bylo ciszej niz jest, ale chcialbym uniknac starsznego huku

No to by bylo z grubsza tyle co do "oczekiwan". Jestem zielony w temacie stad ten watek.

Pozdrawiam
CTM #204
tim
Świeżak
Posty: 76
Rejestracja: 8 paź 2003, o 20:13
Lokalizacja: farszafka
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: tim »

na twoim miejscu wstawiłbym seryjny środek(ew. zamiennik ale tzw. cywila) bo:
rura-bedzie ciut głośniej ale za to dojdzie takie charakterystyczne brzęczenie(nie wszystkim to odpowiada)
strumienica-wiekszość na rynku to podróbki których parametry różnią sie od oryginału(te z prawdziwego zdarzenia robi firma Michael); sama strumienica wylotowa nic nie daje-trzeba by jeszcze zamontowac strumienice wlotową ; strumienice trzeba zamontowac w dobrym miejscu ukł. wydechowego bo źle zamontowana będzie powodowała powrót części spalin do silnika
poza tym stiunowany sam środek wydechu poza odgłosem praktycznie nic nie da bo i tak największe rezerwy mocy siedzą w kolektorze
sportowy kolektor+luźny wydech-tak, to daje bardzo duże efekty
ja za kolektorem mam tylko rurę+końcowy przelotowy-może urwałem dzięki temu kilka dziesiątych sekundy ale za to wrażenia akustyczne hmmm jak bym siedział w WRC :oko:
cooooooooorsaaaaaaaaaaaaaaaaa...A 1.2
osman14
Swój
Posty: 873
Rejestracja: 19 sty 2003, o 18:11
Lokalizacja: Plock
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: osman14 »

nigdy nie zaklada sie strumienicy jakiej kolwiek w ukladzie wydechowym jak jest ktorys z tlumikow komorowy!!!
jesli chcesz mozesz zalozyc tlumik przelotowy srodkowy od jetty nie stawia zadnych oporow a skutecznie wycisza (zostawia ladny pomruk )
mam w chwili obecnej tak u siebie ale juz nie dlugo ulegnie to zmianie ...

podsumowujac :
albo katalizator oryginalny albo jakis dobry metalowy
albo tlumik oryginalny srodkowy bardzo wyciszy albo przelot np taki jak zaproponowalem wczesniej koszt 50zl nowka z gwarancja u obojetnie jakiego tlumikaza i bedziesz mial glosniej jak na seryjnym srodkowym
ale stanowczo ciszej jak z sama rura :0 :-?
koncowy wspominasz ze jakis masz wiec o nim chyba nie trzeba pisac
ja uczylem sie na wlasnych bledach ; mam nadzieje ze teraz przynajmniej nikt ich nie powtorzy :-D :oko:
X14XE MANTZEL its not enough

gift od schricka 264° Nockenwellen
Awatar użytkownika
YAQB
Weteran
Posty: 1214
Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:58
Lokalizacja: 100lica - Konstancin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: YAQB »

osman14 pisze:nigdy nie zaklada sie strumienicy jakiej kolwiek w ukladzie wydechowym jak jest ktorys z tlumikow komorowy!!!
Tak jest! Ja tylko zasiegam informacji ;)
osman14 pisze:jesli chcesz mozesz zalozyc tlumik przelotowy srodkowy od jetty nie stawia zadnych oporow a skutecznie wycisza (zostawia ladny pomruk )


A za tymi "mniejszymi oporami" idzie tez to ze teoretycznie dodaje to cos wigoru autu? Czy przelotowy srodkowy nie bedzie powodowal tego efektu cofania sie spali do komory?
osman14 pisze:mam w chwili obecnej tak u siebie ale juz nie dlugo ulegnie to zmianie ...


A cos bedziesz robic ? ;)
osman14 pisze:albo katalizator oryginalny albo jakis dobry metalowy
Katalizatora wogole nie ruszam. Chodzi mi jedynie o srodkowy tlumik.
osman14 pisze:albo tlumik oryginalny srodkowy bardzo wyciszy
Teraz mam oryg. i jest sympatyczny dzwiek z ULTER'a
osman14 pisze:albo przelot np taki jak zaproponowalem wczesniej koszt 50zl nowka z gwarancja u obojetnie jakiego tlumikaza i bedziesz mial glosniej jak na seryjnym srodkowym
ale stanowczo ciszej jak z sama rura :0 :-?
Ok. Cos tak czuje, ze skonczy sie na przelotowym srodkowym. Tylko ponawiam pytanie czy poza halasem ma to jakies inne zalety? (przyjmujac, ze halas to zaleta hehehe :grin: :-D :grin: ) No i pytanie jeszcze jak bardzo wzrosnie halas przy tlumiku przelotowym? Nie chce byc slyszalny 3 przecznice dalej :P
CTM #204
osman14
Swój
Posty: 873
Rejestracja: 19 sty 2003, o 18:11
Lokalizacja: Plock
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: osman14 »

YAQB pisze:

A za tymi "mniejszymi oporami" idzie tez to ze teoretycznie dodaje to cos wigoru autu? Czy przelotowy srodkowy nie bedzie powodowal tego efektu cofania sie spali do komory?



A cos bedziesz robic ? ;)






Ok. Cos tak czuje, ze skonczy sie na przelotowym srodkowym. Tylko ponawiam pytanie czy poza halasem ma to jakies inne zalety? (przyjmujac, ze halas to zaleta hehehe :grin: :-D :grin: ) No i pytanie jeszcze jak bardzo wzrosnie halas przy tlumiku przelotowym? Nie chce byc slyszalny 3 przecznice dalej :P


jak bedzie srodek przelotowy to nie ma obawy ze spaliny sie cofna :oko:

nie bedzie zbytniego halasu ale bedzie delikatnie glosniejszy niz seria komorowy (oczywiscie w dobrym tego slowa znaczeniu :-D )

u mnie mam nadzieje juz na stale sostanie srodek i rury laczace supersprinta :oko:

ja bylem slyszany trzy przecznice dalej jak nie mialem srodkowego a jak mam jest gites i tobie tez poinno sie spodobac :-D
X14XE MANTZEL its not enough

gift od schricka 264° Nockenwellen
shreek
Swój
Posty: 796
Rejestracja: 4 sty 2004, o 11:47
Lokalizacja: krakow - kryspinow
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: shreek »

sluchajcie pisalem to juz gdzies ale nie moge sie nacieszyc!
wypatroszylem tlumik koncowy tak ze jest to koncowka z pusta puszka, ponadto mam (takiego juz kupilem "kurczaka") strumienice "jakas" zamiast tlumika srodkowego (na wysoikosci tylnej kanapy) i teraz to sie tak fajnie drze ze sluchac mnie nie 3 przecznice wczesniej ale jak przjezdzam 4 kilometry od domu to starsza wie ze wracam do domu :))))))hehe
za to jada w aucie nie jest komfortowa w zaden sposob na wysokich obrotach nie ma co rozmawiac z niki bo i tak nie uslyszy,

pozostaje tylko problem co z panami w niebieskich garniturach jakie sankcje goraza za taki harmider???

pozdrawiam
Awatar użytkownika
YAQB
Weteran
Posty: 1214
Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:58
Lokalizacja: 100lica - Konstancin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: YAQB »

shreek pisze:sluchac mnie nie 3 przecznice wczesniej ale jak przjezdzam 4 kilometry
Zasadniczo to tego wlasnie chce uniknac! U mnie moze byc ciut glosniej (CIUT!) no i dobrze by bylo zeby bylo "mocniej", ale widze, ze efekt bedzie tylko w postaci "akustycznej" bo rozpedu lepszego to furze nie da (przynajmniej nie mam podstaw wnioskowac w ten sposob z wypowiedzi osmana). Ciekaw jestem tak przy okazji ile kosztuje oryg. tlumik srodkowy do Corsy B 1.2 16V ... moze jutro sie dowiem ;)

Acha - takie jeszcze pytanie - o tylnich pisza producenci, ze nierdzewka itp etc. W takim razie jaki zlozyc ten srodkowy przelot? Chcialbym uniknac sytuacji gdzie pojade gdzie, zamontuja mi "cos" i sie przepali za chwil kilka ...

Pozdrawiam
CTM #204
shreek
Swój
Posty: 796
Rejestracja: 4 sty 2004, o 11:47
Lokalizacja: krakow - kryspinow
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: shreek »

kubus moze to smieszne, moze to sugestia ale jak wykonalem ten myk z tlumikiem to zaczelo fruwac to autopoprostu i tak ladnie sztywno mozna powiedziec sie zbierac lec to chyba sugestia bo tak samo bylo jak se poprzeczke zamontowalem i moj mech mi powiedzial ze corsy sie nie rochodza powiedzial ze rozchodza sie fiaty i skody i inne badziewia a ja i tak sie upieram ze mi sie precyzejniej zakrety pokonuje.....:)))
ale mi sie strasznie choc na krotka mete podoba dzwiek tlumika jak mi sie przestaje to mam tka rurke zaspawana na koncach z dzirkami po bokach tak ze idealnie pasuej do tlumika i wkladam ja do niego nastepnie rugluje i jest cichutko...

pozdrowienia i powodzenia
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Post autor: Porszak »

a czy srodkowy tlumik w serii nie jest przelotowy ,zawsze myslalem ze komorowy jest tylko ostatni.chyba ze srodek zalezy od silnika?Osman a czy srednica rur w corsie 1.2 16v jest taka sama jak w vw jetta?

pozdro
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
YAQB
Weteran
Posty: 1214
Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:58
Lokalizacja: 100lica - Konstancin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: YAQB »

A skoro juz tak ... czy da sie jakos okreslic (zajrze "w rure"?) czy tlumik jest przelotowy czy komorowy? Na logike to ten 1-szy powinien przeswitywac :p Am I wright ?

Pozdrawiam
CTM #204
tim
Świeżak
Posty: 76
Rejestracja: 8 paź 2003, o 20:13
Lokalizacja: farszafka
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: tim »

pozostaje tylko problem co z panami w niebieskich garniturach jakie sankcje goraza za taki harmider???
jak się uprą to zabiorą dowód rejestracyjny i trza będzie zrobić przegląd żeby go odzyskać
a czy srodkowy tlumik w serii nie jest przelotowy ,zawsze myslalem ze komorowy jest tylko ostatni.
no właśnie, mi też tak się wydaje bo jeszcze nie słyszałem żeby ktoś miał środek komorowy(ale może mało słyszałem?)
cooooooooorsaaaaaaaaaaaaaaaaa...A 1.2
shreek
Swój
Posty: 796
Rejestracja: 4 sty 2004, o 11:47
Lokalizacja: krakow - kryspinow
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: shreek »

łosz kurwa toś mnie pocieszył maksymalnie
no to lukaszek bedzie jezdził do 2kRPM maksymalnie bo wtedy cichutko..
tim
Świeżak
Posty: 76
Rejestracja: 8 paź 2003, o 20:13
Lokalizacja: farszafka
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: tim »

YAQB pisze:A skoro juz tak ... czy da sie jakos okreslic (zajrze "w rure"?) czy tlumik jest przelotowy czy komorowy? Na logike to ten 1-szy powinien przeswitywac :p Am I wright ?

Pozdrawiam
dokładnie tak, trza zajrzeć, jeśli nie ma prześwitu to jest komorówka(no chyba, że jest czymś zapchany :-D )
cooooooooorsaaaaaaaaaaaaaaaaa...A 1.2
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Post autor: Porszak »

okreslic czy jest przelotowy to chyba sie da sposobem 'wloz patyk' albo cos elastycznego zeby wyszlo druga strona,ja nie pamietam jak sprawdzalem ale wydaje mi sie ze jakiegos kijaszka do srodka wepchnalem.domorosly sposob ale chyba dobry.

konorowe srodkowe to na banka maja duze(silniki tez) i nowe samochody np.Vectra ,przedostatnia na pewno miala

Pozdro
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
tim
Świeżak
Posty: 76
Rejestracja: 8 paź 2003, o 20:13
Lokalizacja: farszafka
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: tim »

shreek pisze:łosz kurwa toś mnie pocieszył maksymalnie
no to lukaszek bedzie jezdził do 2kRPM maksymalnie bo wtedy cichutko..
bo trzeba kombinować :-D
ja nie mam żadnej wielkiej i błyszczącej końcówki tylko taką zwykłą rureczkę jak w serii i nawet jak gliniarze zwrócą uwage na hałas to się nie czepiają bo myślą, że pewnie zrobiła mi się dziura :-D
śmigam tak już od maja i jak na razie(odpukać) zero przypału
cooooooooorsaaaaaaaaaaaaaaaaa...A 1.2
shreek
Swój
Posty: 796
Rejestracja: 4 sty 2004, o 11:47
Lokalizacja: krakow - kryspinow
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: shreek »

nie no wiesz jak jade do 2000RPM to tylko buczy troche ale jak pojade pod 4k to wszyscy wiedza ze lukaszek odpalil kurczaka
Awatar użytkownika
endo
Post Mistrz
Posty: 2343
Rejestracja: 25 sie 2003, o 21:34
Lokalizacja: warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: endo »

shreek pisze:nie no wiesz jak jade do 2000RPM to tylko buczy troche ale jak pojade pod 4k to wszyscy wiedza ze lukaszek odpalil kurczaka
A ja tego nie rozumiem - gusta sa rozne i Tobie moze sie podobac, ze sasiedzi spac nie moga, ale ja jakbym chcial zeby mi auto pierdzialo na cala okolice to kupilbym sobie traktora.. Wydaje mi sie, ze jedyna rzecza mogaca uprzyjemnic fabryczny dzwiek jest jego obnizenie do ladnego pomruku, i to wcale nie glosnego.. Ale to tylko moje zdanie :oko:
:)12 Blue Corsa :)12
:)7 koni kit on board
Obrazek
shreek
Swój
Posty: 796
Rejestracja: 4 sty 2004, o 11:47
Lokalizacja: krakow - kryspinow
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: shreek »

endo przyjacielu mruczenie spoko ale po dluzszej chwili leb mnie boli na serio, a moj tlumior bo inaczej nie da sie go nazwac :) nie pierdzi on wyje! on poprostu jest jak z WRC'owki na serio
ale nie martwcie sie pracuej nad jakas krzywka tlumiaca ktora odmykala by sie przy wyzszych obraotach(jedyny problem to trwalosc sprezyny ktura musialaby byc w tlumiku oraz to ze nie mam rurki stalowej odpowiedniej srednicy)

PS jak zkoncze robote z tlumikiem to walne schematy jak to zrobic
Awatar użytkownika
YAQB
Weteran
Posty: 1214
Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:58
Lokalizacja: 100lica - Konstancin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: YAQB »

endo pisze: ... jedyna rzecza mogaca uprzyjemnic fabryczny dzwiek jest jego obnizenie do ladnego pomruku, i to wcale nie glosnego.. Ale to tylko moje zdanie :oko:
true, true

Stad z reszta moje pytanie, ktore rozwiaznie jakie da efekty :D

Pozdrawiam
CTM #204
shreek
Swój
Posty: 796
Rejestracja: 4 sty 2004, o 11:47
Lokalizacja: krakow - kryspinow
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: shreek »

a z ta strumienica to poddaje sie i przepraszam za ma butnosc !!!
macie wiec chyba racje ze jest to gowno nie do pobicia bo:
co prawda corsiawke kupilem razem z tym wynalazkiem aczkolwiek w tej chwili jestem przed wymiana "pierdzionkow" i calego podzespolu wokol cylindra tj uszczelniacze i panewki, objawy te same co mial wow!
wniosek: strumienica SUX!
pytanie: czy jest sens wyciac ja i przesynac rure aby wspawac na swoje miejsce katalizator, mysle o tym poniewaz musze czasem przeglad zrobic i wyciszyc tlumik...... co myslicie o tym
pytam sie glownie dlatego ze nie pamietam kto ale ktos tu powiedzial ze katalizator nie ujmuje tak strasznie a przynajmniej to wynikalo z odpowiedzi

pozdro.....all
osman14
Swój
Posty: 873
Rejestracja: 19 sty 2003, o 18:11
Lokalizacja: Plock
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: osman14 »

shreek pisze:a z ta strumienica to poddaje sie i przepraszam za ma butnosc !!!
macie wiec chyba racje ze jest to gowno nie do pobicia bo:
co prawda corsiawke kupilem razem z tym wynalazkiem aczkolwiek w tej chwili jestem przed wymiana "pierdzionkow" i calego podzespolu wokol cylindra tj uszczelniacze i panewki, objawy te same co mial wow!
wniosek: strumienica Sux
panewki?? :-? raczje pierscienie tłokowe :oko:
nie wkladaj strumienicy to juz lepiej rure ....
X14XE MANTZEL its not enough

gift od schricka 264° Nockenwellen
osman14
Swój
Posty: 873
Rejestracja: 19 sty 2003, o 18:11
Lokalizacja: Plock
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: osman14 »

Porszak pisze:a czy srodkowy tlumik w serii nie jest przelotowy ,zawsze myslalem ze komorowy jest tylko ostatni.chyba ze srodek zalezy od silnika?Osman a czy srednica rur w corsie 1.2 16v jest taka sama jak w vw jetta?

pozdro
ja przez rok bylem swiecie przekonany ze mam przelotowy :bardzozly:
wlasnie nei weim za bardzo czy w 1.2 16v jest komorowy a to mozna by podpytac Adama XXL :-D ale mnie sie wydaje ze komorowy siedzi jak woł :grin:
srednica nie jest wielkim problemem napewno nie jest mniejsza a odrobinke wieksza moze byc a przy okazji srodkowy jak jest przelotowy to bedzie sluzyl bez obawy bardzo dlugo nie ma zadnych scianek ktore by stawialy opor spaliny tylko przelatuja.....
X14XE MANTZEL its not enough

gift od schricka 264° Nockenwellen
osman14
Swój
Posty: 873
Rejestracja: 19 sty 2003, o 18:11
Lokalizacja: Plock
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: osman14 »

YAQB pisze:
Zasadniczo to tego wlasnie chce uniknac! U mnie moze byc ciut glosniej (CIUT!) no i dobrze by bylo zeby bylo "mocniej", ale widze, ze efekt bedzie tylko w postaci "akustycznej" bo rozpedu lepszego to furze nie da (przynajmniej nie mam podstaw wnioskowac w ten sposob z wypowiedzi osmana)
nie no nie powiedzilem z sie nie poprawi :oko: :oko: :-D
napewno bedzie troch lepiej niz na komorowym ale efektu turbo nie mamy sie co spodziewac :-P :-P
widze jaki Masz cel i moim zdaniem wlasnei przelotowy srodek cie uszczesliwi :oko: :oko: ; bedzie i troche lepiej i ciut glosniej .....
X14XE MANTZEL its not enough

gift od schricka 264° Nockenwellen
Awatar użytkownika
YAQB
Weteran
Posty: 1214
Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:58
Lokalizacja: 100lica - Konstancin
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Post autor: YAQB »

osman14 pisze: widze jaki Masz cel i moim zdaniem wlasnei przelotowy srodek cie uszczesliwi :oko: :oko: ; bedzie i troche lepiej i ciut glosniej .....
O to to ;) Teraz musze sie dowiedziec ile za to ;) Rozmawialem ze specem z El'tec-a i sie dowiedzialem ze zrobia mi srodek + rury z montazem z blach super turbo nierdzewnych za 300 ;)

Pozdro
CTM #204
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Wydechowy”