klatka bezpieczenstwa :P
- =JUHol=
- Weteran
- Posty: 1387
- Rejestracja: 21 lut 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Toruń
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
klatka bezpieczenstwa :P
.... nie nie - nie zalozylem ale planuje... w zwiazku z tym ze nie bedzie miala homologacji itp bo raczej (kasa) bedzie to home made, moje pytanie czy ktos natkal sie na specyfikacje techniczna (chodzi o CA). Interesuja mnie grubosci rur, punkty mocowania, elementy spawane, elementy skrecane, elementy doginane itd itd.... ew fotki mile widziane
-
- Nowy
- Posty: 403
- Rejestracja: 14 sty 2005, o 19:33
- Lokalizacja: 4turbo.pl
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
nawet ja zakladalem taki sam temat, poszukaj w necie rysunki klatek do corsy i zobacz co ci pasuje, ja juz swoja wymyslilem, czekam tylko na kase
sponsorzy zalogi radecki & boczek:
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
- sasiadwroc
- Nowy
- Posty: 258
- Rejestracja: 1 sty 2005, o 16:33
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: klatka bezpieczenstwa :P
Skoro zakładasz, że home made, to po co Ci info o spawach, doginaniach przekrojach ?=JUHol= pisze:.... czy ktos natkal sie na specyfikacje techniczna (chodzi o CA). Interesuja mnie grubosci rur, punkty mocowania, elementy spawane, elementy skrecane, elementy doginane itd itd....
Pamiętaj tylko, żeby w momencie gięcia klatki dobrać odpowiednie kopyto na giętarce. Inaczej Ci spłaszczy na zgięciu a to już jest lipa na max i osłabienie.
Pałąk nad przednią szybą nie może być wygięty w łuk. Może być np. środek prosty i boki od niego wygięto pod kątem powiedzmy 30 st. ale nie cały jako łuk.
Spawy najlepiej wychodzą w osłonie argonowej. Aż miło patrzeć na nie
Jedna butla gazu to ok. 20 zl
Uczulam na jedno: co do zał. J nikt Ci się nie przywali na drodze, ale co do atestu rur i spawów mogą np. Krokodyle Cie zatrzymać na trasie... cóż life is brutal
Drobny cwaniak
-
- Nowy
- Posty: 403
- Rejestracja: 14 sty 2005, o 19:33
- Lokalizacja: 4turbo.pl
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
a po co ci papier? papier tylko do rajdow potrzebny a i to nie zawsze
sponsorzy zalogi radecki & boczek:
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
http://www.wulkan.net.pl
http://www.balansbieli.pl
http://www.futura.pl
http://www.4turbo.pl - po to by szybkie auta byly jeszcze szybsze
- sasiadwroc
- Nowy
- Posty: 258
- Rejestracja: 1 sty 2005, o 16:33
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
- =JUHol=
- Weteran
- Posty: 1387
- Rejestracja: 21 lut 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Toruń
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
o to chodzi.... generalnie wszystko co wkladam to staram sie miec na to jakis papierek, lub homologacje na produkciesasiadwroc pisze:tu się nie zgodzę... Inspekcja Drogowa chętnie Cię na trasie za to pozdrowi...
Ale może to tylko u mnie jest taka nadgorliwość. Podobnie rzecz ma się z zapinkami... zawsze im coś nie pasuje