SWAP 1.2 8v na 1.4 16v problem...

Wszystkie informacje o elementach układu elektrycznego Corsy B.
ODPOWIEDZ
tippie
Bez listowiec ;-)
Posty: 3
Rejestracja: 7 mar 2019, o 20:41
Imię: tippie
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

SWAP 1.2 8v na 1.4 16v problem...

Post autor: tippie »

Witam, jestem praktycznie na końcu swapa z 1.2 8v na 1.4 16v, po walce z niepasującą łapą, pasowaniem kolektora podszybia pod a'la kolektor Mantzel, uszczelnianiem tego i tak dalej. Ogólnie wszystko praktycznie jest zrobione, wiązka jest podpięta, aczkolwiek po swapie została mi jedną wtyczka wewnątrz auta nie podpięta i drugi problem, w wiazce od rozrusznika itp zostały mi nie podpięte 3 przewody czarny+ brazowy- i co istotne niebieski czerwony (?), Samochód kręci ale nie odpala, paliwo jest i podaje, świece czyste sprawne, podczas kręcenia nic się nie pali, check engine itp i teraz to co zrobiłem, podpiąłem na krótko cewke z myślą że to to, a tu niesoodzianka, check miga jakby nie było immo, a cały komplet jest przepięty z tigry, mojej tigry która działała więc nie ma możliwości że to to, ktoś coś wie? Chociaż od czego jest ten niesbiesko czerwony przewód?
Awatar użytkownika
Wydra9
Użytkownik Premium
Posty: 808
Rejestracja: 22 maja 2009, o 23:14
Imię: Rafał
Model auta: Corsa B
Silnik: C20NE
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: SWAP 1.2 8v na 1.4 16v problem...

Post autor: Wydra9 »

Jak podpiąłeś na krótko cewkę? przecież tam są impulsy wyzwalania... nie da się jej na krótko podpiąć żeby działała
tippie
Bez listowiec ;-)
Posty: 3
Rejestracja: 7 mar 2019, o 20:41
Imię: tippie
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: SWAP 1.2 8v na 1.4 16v problem...

Post autor: tippie »

Czyli wszystko jasne, działać nie będzie :fool: ma ktoś jakiś pomysł co z tym niebiesko czerwonym kablem? Jakieś schematy? Bo niczego nie mogę znaleźć na ten temat :/
Awatar użytkownika
Wydra9
Użytkownik Premium
Posty: 808
Rejestracja: 22 maja 2009, o 23:14
Imię: Rafał
Model auta: Corsa B
Silnik: C20NE
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: SWAP 1.2 8v na 1.4 16v problem...

Post autor: Wydra9 »

czerwono niebieski to u mnie było zasilanie przekaźnika pompy paliwa spróbuj na krótko przez żarówkę podpiąć do 12V tam w wiązce powinieneś mieć więcej grubych czerwono niebieskich to jest zasilanie silnika/instalacji silnika. więc na to wychodzi że pompa ci nie działa bo nie ma zasilania :)

to mój temat z podłączaniem instalacji przy 2.0 kolory pewnie będą takie same.
http://corsasport.pl/forum/viewtopic.php?f=119&t=69474
tippie
Bez listowiec ;-)
Posty: 3
Rejestracja: 7 mar 2019, o 20:41
Imię: tippie
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: SWAP 1.2 8v na 1.4 16v problem...

Post autor: tippie »

Pompa chodziła na krótko, paliwo na listwie było więc to chyba nie to, cóż próbuje dalej, dzięki za ten temat trochę mi rozjaśnił :good:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Elektryczny”