Tylny górny spojler - lotka

Wszystkie informacje o elementach nadwozia Corsy D.
ODPOWIEDZ
kwantowakropka
Bez listowiec ;-)
Posty: 3
Rejestracja: 11 lip 2019, o 21:04
Imię: Katarzyna
Model: Corsa D
Silnik: A16LER 192PS
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Tylny górny spojler - lotka

Post autor: kwantowakropka » 11 lip 2019, o 22:24

Witam,

Spotkałam się z dwoma różnymi spojlerami w wersji D opc. Wersja poliftowa nie miała zmienianej lotki, nie jest też to element tuningowy ( tylko seryjny ). Za dużo egzemplarzy aby była to przekładka z vxr. Czy ktoś się orientuje jak się rozróżnia te egzemplarze? Poniżej fotki corsy D opc z dwoma różnymi spojlerami.

Dziękuję za pomoc
Katarzyna
Załączniki
image.jpeg
image.jpeg (215.51 KiB) Przejrzano 164 razy
image.jpeg
image.jpeg (197.2 KiB) Przejrzano 164 razy

Awatar użytkownika
ja37
Support Team
Support Team
Posty: 1813
Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
Imię: Grzesiek
Model: Corsa B
Silnik: Z20LET 200 KM
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 2 times
Been thanked: 21 times
Kontakt:

Re: Tylny górny spojler - lotka

Post autor: ja37 » 13 lip 2019, o 16:47

Sprecyzuj pytanie.
Różnią się lotki?
Czy różnią się samochody?
Wszystkie Kaśki muszą myśleć zagadkami?
Moja Kasia też, jak coś pierdolnie, to nie wiem, czy siedzieć, czy się przewrócić :)

Corsillac
Świeżak
Posty: 80
Rejestracja: 24 gru 2011, o 22:28
Imię: Meff
Model: Corsa B
Silnik: X16XE 106PS
Lokalizacja: KCH
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tylny górny spojler - lotka

Post autor: Corsillac » 13 lip 2019, o 19:40

Ten z pomarańczowej jest w wersji Nurburgring, z niebieskiej jest zwykła OPC. VXR ma tak samo, oba spojlery wychodziły. Może dało się w opcji wybrać przy kupnie z salonu. Wersja Nurburgring ma dwa wydechy i jest odrobinę mocniejsza od zwykłej OPC.

kwantowakropka
Bez listowiec ;-)
Posty: 3
Rejestracja: 11 lip 2019, o 21:04
Imię: Katarzyna
Model: Corsa D
Silnik: A16LER 192PS
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tylny górny spojler - lotka

Post autor: kwantowakropka » 14 lip 2019, o 12:36

Dziękuję za odpowiedzi.
Precyzuję pytanie - na obu zdjęciach widnieją corsy D OPC, niebieska ma lotkę "pełną" a pomarańczowa "dziurawą". Wersja poliftowa ma kilka zmian ale nie ruszano lotki. Wersja Nurburgring ma również kilka zmian, m.in. spojler dolny i układ wydechowy (dwie rury) - więc zdjęcie pomarańczowej nie przedstawia wersji Nurburgring.
O co więc mi chodzi? Chciałabym wersję z "dziurawą" lotką ewentualnie samą klapę z taką lotką lub samą lotkę. Chciałabym więc ustalić, że np. takie lotki montowano w corsach D OPC od roku 2012 lub że były opcją wyboru w dodatkowym wyposażeniu od roku 2012.
Na chwilę obecną nie ustaliłam od czego zależy dany model lotki ale nie jest to związane z liftingiem ani z modelem Nurburgring ( "dziurawą" lotkę posiadają modele z trójkątną końcówką rury wydechowej).

Moja Kasia też, jak coś pierdolnie, to nie wiem, czy siedzieć, czy się przewrócić :)
Mam nadzieję, że już wiadomo co robić :)

Corsillac
Świeżak
Posty: 80
Rejestracja: 24 gru 2011, o 22:28
Imię: Meff
Model: Corsa B
Silnik: X16XE 106PS
Lokalizacja: KCH
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tylny górny spojler - lotka

Post autor: Corsillac » 14 lip 2019, o 17:54

Może źle się wyraziłem w poprzednim poście, ale podstawowa różnica między OPC a Nurburgring to właśnie podwójny wydech w tej drugiej. Tak jak pisałem, w OPC wygląda to tak, jakby lotka była do wyboru przy kupnie. W Nurburgring po zdjęciach wnioskuję, że też występowały oba typy lotek, więc też mogła być jako opcja.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nadwozie”