W związku z zbliżającym się terminem opłat za hosting oraz domenę prosimy chętne osoby o dokonanie wpłaty w wysokości 20 pln na konto podane w dalszej części tego ogłoszenia.
Dalsza część dyskusji

Regulamin witryny

Poniższe zasady zostały ujawnione celem wyjaśnienia poszczególnych obowiązków wszystkich członków społeczności Corsa Sport. Zasady te powinny być przestrzegane przez wszystkich, aby zapewnić, iż nasza witryna działa sprawnie i zapewnia zabawę oraz produktywne doświadczenia dla wszystkich członków naszej społeczności i odwiedzających.

  1. Postanowienia ogólne

    1. Posty powinny być pisane w właściwym dziale. Przed napisaniem posta przeczytaj opis forum aby upewnić się, że piszesz we właściwym miejscu. #
    2. Wypowiadaj się na forum z poszanowaniem innych użytkowników. Wyzywanie lub obrażanie innych użytkowników nie będzie tolerowane pod żadną postacią. #
    3. Rola moderatora zarezerwowana jest dla moderatorów. Jeśli zauważysz zachowanie niezgodne z regulaminem forum poinformuj o tym Zespół administracyjny korzystając z przycisku "Zgłoś ten post" widocznego przy każdym poście. #
    4. Staraj się pisać poprawną polszczyzną. Przed wysłaniem posta sprawdź, czy nie ma w nim błędów ortograficznych, interpunkcyjnych lub literówek. Jeżeli zobaczysz błędy już po umieszczeniu wiadomości na forum, użyj opcji "edytuj", żeby je poprawić. PISANIE WIELKIMI LITERAMI jest uznawane za krzyk. #
    5. Temat posta powinien odzwierciedlać jego treść, pokrótce opisywać problem. Jako temat nie podawaj nic nie mówiącego hasła jak "Pomocy" albo "Mam problem". Poprawna nazwa tematu to gwarancja na łatwe wyszukiwanie i czytelne przeglądanie przez zainteresowane osoby. #
    6. Spam nie jest tolerowany pod żadną postacią. Zabronione jest reklamowanie konkurencyjnych serwisów internetowych, oraz konkurencyjnych przedsięwzięć na łamach forum Corsasport.pl, tj tematy, posty. #
  2. Pomoc

    1. Pomoc udzielana jest wyłącznie przez forum. Nie jest udzielana przez wiadomości prywatne, komunikatory itp. Pomoc udzielana na forum przynosi korzyści większej ilości osób zainteresowanych rozwiązaniem danego problemu. #
    2. Wstrzymaj się od przesadnego podbijania tematów do momentu upłynięcia sensownej ilości czasu potrzebnej do udzielenia odpowiedzi. #
    3. Użytkownicy tego forum pomagają w miarę swoich możliwości i dzielą się swoja wiedzą dobrowolnie. Miej to na uwadze prosząc o pomoc. #
  3. Podpisy i Awatary

    1. Wielkość awatara nie powinna przekraczać rozmiaru 120x120px. Zabronione jest używanie animowanych awatarów. #
    2. Podpisy mogą zawierać do pięciu linijek tekstu normalnej wielkości LUB pojedyńczy obrazek, którego wielkość nie przekracza 60px wysokości, 468px szerokości wraz z dwoma linijkami tekstu małej wielkości. Wykorzystywana w podpisach czcionka powinna być normalnej lub małej wielkości. #
    3. Linki w podpisach są ograniczone do 5 linków do stron, i nie mogą się powtarzać (tzn. 5 linków do tej samej strony jest niedozwolone) Linkowane strony nie mogą być nadmiernie komercyjne. Reklamowanie swoich stron jest dozwolone. #
  4. Moderacja

    1. Wszystkie powyższe zasady dotyczące postów mają również zastosowanie do systemu wiadomości prywatnych. #
    2. Zespół administracyjny zastrzega sobie prawo do edycji, usunięcia lub przeniesienia do kolejki moderacyjnej każdego posta o każdej porze. W chwili obecnej każda pierwsza wiadomość na forum trafia automatycznie do kolejki moderacyjnej i w zależności od zgodności z Regulaminem zostaje zaakceptowana/odrzucona. Podjęcie decyzji o tym co zostanie zakwalifikowane jako złamanie regulaminu, spam, wulgaryzm pozostaje w gestii Zespołu administracyjnego a nie użytkowników. #
    3. Każda próba obejścia bana lub kolejki moderacyjnej będzie pociągała za sobą dalsze konsekwencje. #