Haloha, niedawno zostałem szczęśliwym posiadaczem Corsy A 92' i w związku z tym mam kilka pytań:
1. Poprzedni właściciel twierdzi że silnik jest 1.0 z 96 roku, trochę dziwna sprawa bo silnik jest na gaźniku i nawet ssanie ma ręczne i nie wiem czy w tym roku robili silniki 1.0 na gaźniku. Po za tym jak na moje oko to zbyt dobrze się zbiera z tak małym silnikiem, czy po nr. silnika można dojść jaki jest faktyczny rok silnika i czy to oby na pewno 1.0 i czy czasem to nie jest 12V???
2. Jako że skrzynie biegów mam 4, a chciałbym 5 mieć czy skrzynia z silnika 1.2 pasuje do 1.0??? No i czy skrzynia ta nie obciąży za bardzo tak małego silnika???
3. I zapomniałem trzeciego pytania, może to z niewyspania
Kilka pytań
-
- Świeżak
- Posty: 65
- Rejestracja: 8 wrz 2006, o 18:01
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
jezeli twoj silnik wyglada tak.. http://img.otomoto.pl/photos/original/C ... 7587_4.jpg
to bedzie 1.0 na gazniku 45 km i nie ma mowy o 96 roku
1.0 zle sie nie zbieralo bo gaznik swoje robi
jest jeszcze mozliwosc ze byl wymieniony silnik na 1.2 60km z Kadetta D, ktory doslownie niczym sie nie rozni (sam wymienialem zostawiajac mase gratow od 1.0 min: dolot z gaznikiem alternator pompe paliwa/wody rozrusznik skrzynie kolektor wydechowy)
to bedzie 1.0 na gazniku 45 km i nie ma mowy o 96 roku
1.0 zle sie nie zbieralo bo gaznik swoje robi
jest jeszcze mozliwosc ze byl wymieniony silnik na 1.2 60km z Kadetta D, ktory doslownie niczym sie nie rozni (sam wymienialem zostawiajac mase gratow od 1.0 min: dolot z gaznikiem alternator pompe paliwa/wody rozrusznik skrzynie kolektor wydechowy)
CA 1.0 45km--> 1.2 60km na gratach 1.0--> sold ! ---> XR3i... 110 km
-
- Bez listowiec ;-)
- Posty: 4
- Rejestracja: 20 paź 2007, o 15:46
- Lokalizacja: Zawiercie
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Toż to mój silniczek ale tak myślałem że kolo mnie w konia robi, ale za tą cenę za jaką ją kupiłem grzechem było by jej nie wziąść. Aha i przypomniało mi się 3 pytanie, trochę snu i człowiek już normalnie funkcjonuje.
Szukałem w necie firmy co by robiła dokładki do zderzaków, nakładki na progi i takie tam pierdoły i nie znalazłem. Może ktoś z was wie gdzie na śląsku można się zaopatrzyć w akcesoria tunningowe, samemu żeby coś zrobić to trzeba by mieć czas, którego ostatnio nie mam
Szukałem w necie firmy co by robiła dokładki do zderzaków, nakładki na progi i takie tam pierdoły i nie znalazłem. Może ktoś z was wie gdzie na śląsku można się zaopatrzyć w akcesoria tunningowe, samemu żeby coś zrobić to trzeba by mieć czas, którego ostatnio nie mam
-
- Świeżak
- Posty: 65
- Rejestracja: 8 wrz 2006, o 18:01
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
powiem ci tak silnik prawie nie do zaje**nia 2 razy mi obrocil na panewkach (za kazdym razem trzeba bylo go odpalac z popychu az obróciło tak ze chodzil )
Powinienes miec gaznik Webbera ktory jest naprawde genialny (przy przekladce na 1.2 najpierw jezdzilem na solexie ale wsadzilem webbera od 1.0 i bez regulacji smigal o wiele lepiej
najwazniejsze to trzymac olej (NIE LEJ LOTOSA !) ustawic zaplon i gaznik i powinien palic max 8 litrow po miescie przy ostrym cisnieciu
Powinienes miec gaznik Webbera ktory jest naprawde genialny (przy przekladce na 1.2 najpierw jezdzilem na solexie ale wsadzilem webbera od 1.0 i bez regulacji smigal o wiele lepiej
najwazniejsze to trzymac olej (NIE LEJ LOTOSA !) ustawic zaplon i gaznik i powinien palic max 8 litrow po miescie przy ostrym cisnieciu
CA 1.0 45km--> 1.2 60km na gratach 1.0--> sold ! ---> XR3i... 110 km