problem z odpaleniem c20ne

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych i diesla montowanych w Corsie A.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kubzik123
Nowy
Posty: 158
Rejestracja: 13 lis 2012, o 19:51
Imię: c20ne+1.8E+graty
Podziękował;: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0

problem z odpaleniem c20ne

Post autor: kubzik123 »

Witam, tak jak w temacie jest maly problem nie moge odpalic silnika.
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be

tutaj filmiki w lepszej jakosci. Myslalem ze pomylilem przewowy paliwowe po odwroceniu nadal nie
dziala jak powinno

drugi filmik


robi tak jak na tym filmiku


Silnik zalany niby wszystko podlaczone(nie wiem czy dobrze ale chyba tak) sonda jest wspawana pod silnikiem do wydechu i na sondzie sie konczy nie wiem czy to roznica jakas no i nie wiem co z podcisnieniami jak to zrobic bo nie chce chodzic, odpalila na kilka sekund baaaaaaaaaardzo nie rowno szarpala i musiala byc potrzymywana gazem, ale sie dusila i tak. Nie wiem jakie wezyki gdzie maja byc bo miejs jest duzo a pola puste nie wiem czy tam musi cos byc czy nie musi, nie mam pojecia, no i ten kabel w kabinie i reszta kabli. Czy gdybym pomylil powrot z odplywem? jest to mozliwe?

Nie wiem czy w tych miejscach powinno byc cos podlaczone.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Silnik z calibry.
yosh
Nowy
Posty: 425
Rejestracja: 12 sty 2011, o 23:37
Imię: yosh
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Re: problem z odpaleniem c20ne

Post autor: yosh »

Zdjęcie pierwsze przedstawia prawdopodobnie powrót cieczy chłodzącej podgrzewania przepustnicy , przewód należy podłączyć do odpowietrzenia zbiorniczka cieczy , jeśli zbiorniczek ma jedno , odpowietrzenie to wstaw trójnik i wepnij przy zbiorniczku w odpowietrzenie z chłodnicy (to rozwiązanie może powodować problem z odpowietrzeniem układu) najlepiej zaopatrz się w zbiornik wyposażony w dwa odpowietrzenia.

Zdjęcie 3 przedstawia zawór par paliwa , przyłącze na drugim zdjęciu to prawdopodobnie podciśnienie zaworu z 3ciego zdjęcia .
Jeden koniec zaworu par paliwa powinien być podłączony do podciśnienia , drugi do pochłaniacza par paliwa
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... g&dur=2898
i w dalszej części do trzeciego przewodu odprowadzającego opary ze zbiornika paliwa.
Twoja CA prawdopodobnie nie ma pochłaniacza ani trzeciego przewodu oparów paliwa.

Z filmu wynika jak by brakowało paliwa (pompa lub regulator ciśnienia ) proponuję zmierzyć ciśnienie paliwa na listwie .
Pompa paliwa jak mniemam została wymieniona na właściwą od wielopunktu ??

Może mi się tylko wydaje, czy na 4tym i ostatnim zdjęciu w środkowym zaznaczeniu widzę nie podłączony powrót listwy ? :-?
Awatar użytkownika
kubzik123
Nowy
Posty: 158
Rejestracja: 13 lis 2012, o 19:51
Imię: c20ne+1.8E+graty
Podziękował;: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0

Re: problem z odpaleniem c20ne

Post autor: kubzik123 »

yosh pisze: Z filmu wynika jak by brakowało paliwa (pompa lub regulator ciśnienia ) proponuję zmierzyć ciśnienie paliwa na listwie .
Pompa paliwa jak mniemam została wymieniona na właściwą od wielopunktu ??

Może mi się tylko wydaje, czy na 4tym i ostatnim zdjęciu w środkowym zaznaczeniu widzę nie podłączony powrót listwy ? :-?
pompa paliwa zostala zmieniona na inna przed chwila dla sprawdzenia wlozylem poprzednia ale bez rezultatu.
a na tym czwartym i ostatnim, zdjeciu gdzie mam to podlaczyc? bo nie mam zielonego pojęcia.

pytanie to jeszcze ta kostka i czerwony przewod, Czy on ma gdzies isc czy ma tak zostac bo wyglada na uciety ale nie wiem.
Obrazek
yosh
Nowy
Posty: 425
Rejestracja: 12 sty 2011, o 23:37
Imię: yosh
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Re: problem z odpaleniem c20ne

Post autor: yosh »

Przewód z listwy wtryskowej (pod warunkiem że dobrze zauważyłem na zdjęciach) powinien być podłączony do przewodu powrotnego zbiornika paliwa.
Dodam tylko że jeśli do tej pory powrotem nie poleciało paliwo a to oznacza to zbyt niskie ciśnienie pompy , pompa wielopunktu powinna wytwarzać ciśnienie minimum 3bar.
Czerwony przewód powinien pójść do zasilnia (+12V ) obowiązkowo przez jakiś bezpiecznik , z tego przewodu czerpane jest główne zasilanie i podtrzymywana jest pamięć sterownika dlatego powinien być podłączony bezpośrednio.
Dosyć często w oryginale bezpiecznik tego zasilania w innych oplach był montowany zaraz przy akumulatorze w puszce z bezpiecznikami (podłączony oczywiście do klemy plusowej) , tak też możesz zrobić tylko pamiętaj o bezpieczniku.

czerwony z niebieskim paskiem - pompa paliwa
zielony - obrotomierz
brązowy z białym paskiem (jeśli dobrze widzę) to kontrolka check


-- 12 wrz 2013, o 13:30 --

Nasuwa się jeszcze jedno pytanie , ile przewodów idzie ze zbiornika paliwa ?
Awatar użytkownika
kubzik123
Nowy
Posty: 158
Rejestracja: 13 lis 2012, o 19:51
Imię: c20ne+1.8E+graty
Podziękował;: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0

Re: problem z odpaleniem c20ne

Post autor: kubzik123 »

dzieki wielkie za pomoc okazalo sie ze powodem byl regulator cisnienia paliwa a dokladnie jego brak, wszystko chodzi.
Awatar użytkownika
-=m&m=-
Website Admin
Website Admin
Posty: 4925
Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
Imię: Michał
Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
Podziękował;: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Re: problem z odpaleniem c20ne

Post autor: -=m&m=- »

kubzik123 pisze:dzieki wielkie za pomoc okazalo sie ze powodem byl regulator cisnienia paliwa a dokladnie jego brak, wszystko chodzi.
możesz zawsze podziękować yosh'owi korzystając z przycisku +
Ps. więcej info system-pochwal-t68633.html
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
Awatar użytkownika
ja37
Support Team
Support Team
Posty: 2071
Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
Imię: Grzesiek
Model auta: Astra H GTC
Silnik: Z20LEH
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 25 razy

Re: problem z odpaleniem c20ne

Post autor: ja37 »

Olać podgrzewanie przepustnicy, nie podłączałem nigdy.
Druga fotka - tu ma byc podciśnienie do regulatora ciśnienia paliwa.
Podciśnienie do zaworu par paliwa jest od dołu przepustnicy, tuż za nia jak pamiętam.

Na check idzie brązowo/niebieski.
Brazowo/biały i brązowo/żółty do gniazda diagnostycznego, ale może go nie masz.
To olej brązowo/biały, a do brązowo/żółtego podłącz jakis przełącznik i do masy.
To się przyda do odczytu kodów błędów.
Za ten post autor ja37 otrzymał podziękowanie:
kubzik123 (12 wrz 2013, o 19:50)
Ocena: 100%
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”