swap na C20XE

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych i diesla montowanych w Corsie B.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
seba
Użytkownik Premium
Posty: 295
Rejestracja: 30 maja 2013, o 19:27
Imię: Sebastian
Lokalizacja: Okolice Opola
Podziękował;: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 0

swap na C20XE

Post autor: seba »

Witam czy przy swapie na silnik C20XE zmieści się klimatyzacja w Corsie B, czy jednak musiałbym z tej klimatyzacji zrezygnować?
Kraść,mordować, trzepać forsę, to nie dla mnie ja mam Corsę
https://www.facebook.com/CorsaBbySeba/
darco16v
Nowy
Posty: 191
Rejestracja: 24 lip 2014, o 09:22
Imię: Darek
Podziękował;: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Re: swap na C20XE

Post autor: darco16v »

Patrzac po tym jaką komorę silnik ma opel tigra a pewnie taka samą to się zmiesci i nawet turbina wchodzi bo mam tak u siebie. Jednak z klimą jest trochę zachodu i trzeba łapę przerobić. Ja mam przerobioną od 1.4 16V x14xe i ompressor wisi. Kóło napedu tylko wypada dosc blisko drążka stabilizatora ale nic nie trze :)
Awatar użytkownika
seba
Użytkownik Premium
Posty: 295
Rejestracja: 30 maja 2013, o 19:27
Imię: Sebastian
Lokalizacja: Okolice Opola
Podziękował;: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 0

Re: swap na C20XE

Post autor: seba »

jestem w trakcie szukania silnika i powie mi może ktoś która z opcji lepsza do cb na szeroki czy na wąski pasek?
Kraść,mordować, trzepać forsę, to nie dla mnie ja mam Corsę
https://www.facebook.com/CorsaBbySeba/
Awatar użytkownika
ja37
Support Team
Support Team
Posty: 2071
Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
Imię: Grzesiek
Model auta: Astra H GTC
Silnik: Z20LEH
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 25 razy

Re: swap na C20XE

Post autor: ja37 »

Jak masz poduchę od rozrządu chowaną w podłuznicę, to bez znaczenia.
Jak nie, to lepiej na pasek klinowy.
Awatar użytkownika
seba
Użytkownik Premium
Posty: 295
Rejestracja: 30 maja 2013, o 19:27
Imię: Sebastian
Lokalizacja: Okolice Opola
Podziękował;: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 0

Re: swap na C20XE

Post autor: seba »

aktualnie mam cos takiego przy 1.4 a nie znam się na tym także pytam :)
Obrazek
Kraść,mordować, trzepać forsę, to nie dla mnie ja mam Corsę
https://www.facebook.com/CorsaBbySeba/
Awatar użytkownika
ja37
Support Team
Support Team
Posty: 2071
Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
Imię: Grzesiek
Model auta: Astra H GTC
Silnik: Z20LEH
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 25 razy

Re: swap na C20XE

Post autor: ja37 »

No i gitara, masz taką samą jak ja.
Przy niej nawet z20let na ori kółkach działał.
Awatar użytkownika
seba
Użytkownik Premium
Posty: 295
Rejestracja: 30 maja 2013, o 19:27
Imię: Sebastian
Lokalizacja: Okolice Opola
Podziękował;: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 0

Re: swap na C20XE

Post autor: seba »

I przy każdym zmieszczę klimę? Czy przy którymś trzeba rezygnować? Jeżeli chodzi o 2.0?

-- 19 gru 2017, o 03:09 --

I przy okazji pytanie czy jest u ciebie ktoś kto umie wykonać taki Swap z podłączeniem klimy bo wszyscy mi sugerują z moich rejonów żeby brać na wąskim pasku bo lepiej się zmieści a z tego co mi wiadomo i biorąc na logikę szeroki jest mocniejszy więc jest mniejsze ryzyko że go wciągnie a przy wąskim ponoć lubi go wciągać
Kraść,mordować, trzepać forsę, to nie dla mnie ja mam Corsę
https://www.facebook.com/CorsaBbySeba/
Awatar użytkownika
ja37
Support Team
Support Team
Posty: 2071
Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
Imię: Grzesiek
Model auta: Astra H GTC
Silnik: Z20LEH
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 25 razy

Re: swap na C20XE

Post autor: ja37 »

Będzie rzeźba, ale powinno wejść.
Na pasku wielorowkowym pompa wspomagania była u mnie na górze, bo tak akurat mi pasowały otwory w bloku.
Na dole było sporo miejsca, sprężarka by się zmieściła.

Przy c20xe pewnie bedzie odwrotnie, pompa na dole, a sprężarka na górze.

Niestety tam, gdzie wyjdzie koło altka trzeba trochę postukać w podłuznicę, ja dodatkowo przesunąłem całość w lewo o jakieś 8mm.
Tak mi wyszło, bo koło altka było na pasek 6PK, a reszta na 5PK.
Może jakbym miał koło 5PK nie musiał bym aż tak rzeźbic.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”