wycięcie tłumika
-
- Świeżak
- Posty: 27
- Rejestracja: 12 lut 2002, o 00:00
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
wycięcie tłumika
czy wycięcie tłumika środkowego w corsie A1.0 da jakis efekt, gadałem ze znajomym i mi powiedział że dźwięk będzie o wiele lepszy ale oczywiście w grę wchodzi tylko wycinka tłumika środ. a końcowy zostawię , aha i jak na przeglądzie czy to przejdzie czy nie będzie zbyt głośne !!!!
-
- Swój
- Posty: 557
- Rejestracja: 26 kwie 2002, o 00:53
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
lepiej sobie kata wytnij niz tlumik
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Opel/Corsa/7258" onclick="window.open(this.href);return false;
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
3 cylindry w corsie troszke klekocza i klekotac beda... nie wiem jakiego efektu szukasz... wytniesz srodkowy to na pewno bedzie glosniej (jesli tylko o to chodzi to prosze bardzo), kata nie wycinaj - takie moje zdanie.
zreszta musze powiedziec, ze jestem uprzedzony do takich przerobek w stylu zrob-to-sam. wyciecie srodkowego jakos jeszcze moze zrozumiem, bo sebring do 1,4 proponuje prosta rure zamiast srodkowego ale kata to juz nie bardzo. moze za duzo sie oczytalem i naogladalem zdjatek silnikow, ktore padly po tym jak zaczela wariowac sonda lambda. a i sam moge powiedziec cos w tym temacie, bo gdy jeden jedyny raz poszedlem na latwizne (w sensie kupilem cos tanio, bo po co wyrzucac pieniadze) i baaaardzo glupio robiac wstawilem strumienice to teraz po jej wyrzuceniu (i odmuleniu samochodu przy okazji!!! naprawde!!!) czeka mnie wymiana pierscieni, ktore poszly sie jebac przez ten cudny wynalazek. mialem strumienice sprzedac, ale wolalem wyrzucic ja na zlom niz zniszczyc komus silnik, przez jego nieswiadomosc!!! jesli macie strumienice - to ja bije na alarm!!!
na tym forum pojawiaja sie czasem motywy, w stylu: ja zrobie to za 100 zl, a ja przeloze silnik za 1500, a ja cos, a ja tam jeszcze cos... jak moze zauwazyliscie nie pochwalam takich teorii i nie robie tego dlatego, zeby robic komus na zlosc - mowie Wam tak, jak zrobilibym ja. i czasem oszczedzanie jest pozorne - tuning kosztuje i nie ma nic za darmo! mam jeszcze kilka teorii, ale o nich moze innym razem...
zreszta musze powiedziec, ze jestem uprzedzony do takich przerobek w stylu zrob-to-sam. wyciecie srodkowego jakos jeszcze moze zrozumiem, bo sebring do 1,4 proponuje prosta rure zamiast srodkowego ale kata to juz nie bardzo. moze za duzo sie oczytalem i naogladalem zdjatek silnikow, ktore padly po tym jak zaczela wariowac sonda lambda. a i sam moge powiedziec cos w tym temacie, bo gdy jeden jedyny raz poszedlem na latwizne (w sensie kupilem cos tanio, bo po co wyrzucac pieniadze) i baaaardzo glupio robiac wstawilem strumienice to teraz po jej wyrzuceniu (i odmuleniu samochodu przy okazji!!! naprawde!!!) czeka mnie wymiana pierscieni, ktore poszly sie jebac przez ten cudny wynalazek. mialem strumienice sprzedac, ale wolalem wyrzucic ja na zlom niz zniszczyc komus silnik, przez jego nieswiadomosc!!! jesli macie strumienice - to ja bije na alarm!!!
na tym forum pojawiaja sie czasem motywy, w stylu: ja zrobie to za 100 zl, a ja przeloze silnik za 1500, a ja cos, a ja tam jeszcze cos... jak moze zauwazyliscie nie pochwalam takich teorii i nie robie tego dlatego, zeby robic komus na zlosc - mowie Wam tak, jak zrobilibym ja. i czasem oszczedzanie jest pozorne - tuning kosztuje i nie ma nic za darmo! mam jeszcze kilka teorii, ale o nich moze innym razem...
c20rsa, czlowieku meeen!
- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
jesli chodzi o katalizator to jeżdżę bez tego czegoś od ponad roku, więc nie pamiętam jakiś większych różnic w jeździe z nim czy też bez. Dla obniżenia spalin wpakowałem magnetyzer a zmiana jaką zauważyłem z nim związaną to równiejsza praca silnika. Jeśli chodzi o przyrosty mocy to nie mogę nic powiedzieć bo obie rzeczy wymieniałem w w czasie dość dużych zmian temperatury a wiadomo, że na lodzie nie przycisne i spalanie wzrasta a gdy robi się cieplej noga sama ciśnie pedał gazu.
- wow
- Post Mistrz
- Posty: 2636
- Rejestracja: 22 sty 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Skądinąd
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
przeciez wszyscy podpowiadaja Ci dobrze i na temat, o so choci??? nikt Ci nie mowi, zebys wycinal koncowy... chyba ze masz turbine... tiak, no zartuje powiedz moze czego oczekujesz - jakiego efektu??? chcesz robic dum dum, czy chcesz zeby Ci lepiej jezdzilo?
dum dum - wybebeszaj tlumik...
lepiej jezdzilo - wstawiaj rure i wymien koncowy na przelotowy... ale gwarancji ze bedzie lepiej nie daje... zobaczysz to sam - i nie ulegaj zludzeniu ze glosniej to szybciej...
dum dum - wybebeszaj tlumik...
lepiej jezdzilo - wstawiaj rure i wymien koncowy na przelotowy... ale gwarancji ze bedzie lepiej nie daje... zobaczysz to sam - i nie ulegaj zludzeniu ze glosniej to szybciej...
c20rsa, czlowieku meeen!
-
- Świeżak
- Posty: 27
- Rejestracja: 12 lut 2002, o 00:00
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
chodzi mi o to ze koncowy chce zostawic i wywalic środkowy ale nie chce go calkiem wycinac tylko chce ze srodka wyrzucic znetrze tego tlumika i zostawic pusta puszke , a koncowy chce zostawic i mam do tego pytanie czy to nie bedzie za glosne bo przeciez koncowy bedzie i czy policja i na przegladzie sie nie przyczepia , chcodzi mi o to by byl bardziej rasowy dzwiek a nie głośne pierdzenie ??? mam corse A1.0L 86'
-
- Weteran
- Posty: 1597
- Rejestracja: 6 lut 2002, o 00:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
jak wywalisz tlumik to bedzie ci glosniej pierdzialo ale z rasowym dzwiekiem to ma niewiele wspolnego, tu nie chodzi o to czy tlumik bedziesz mial czy nie tylko o jego konstrukcje bo to wlasnie przez konstrukcje otrzymujemy taki a nie inny dzwiek z rury
wiec moja rada jest taka, nie wywalac tylko wymienic na cos markowego, wtedy dzwiek jest gwarantowany
wiec moja rada jest taka, nie wywalac tylko wymienic na cos markowego, wtedy dzwiek jest gwarantowany
c20mboT
-
- Świeżak
- Posty: 27
- Rejestracja: 12 lut 2002, o 00:00
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
no ale corsa A1.0L 86' nie ma katalizatora jak chce wyciac bo ona ma dwa tlumiki (od silnik 0 ten pierwszy srodkowy pod srodkiem podłogi i ten koncowy i jak ten chce wyciac co jest od razu po wyjsciu z silnika on jest tak gdzies w polowie podwozia i sie na niego mowi srodkowy i ja jego chce usunoc i co nie bedzie za głosno jak bedzie tylko koncowy tlumik ?????? i jak do tego odnosi sie policja i przeglad samochodu ?>>
-
- Swój
- Posty: 557
- Rejestracja: 26 kwie 2002, o 00:53
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
wedlug mnie z tym halasem to musisz spróbowac bo to ciezko przewidziec jaki bedzie efekt
kiedys w jakiejs gazecie czytalem artykul o wydechach i pisalo tam ze takie wycinanie i dokladanie struminnic i tego typu rzeczy bez odpowiednich obliczen czegos tam nic nie daje a nawet pogorsza osiągi i dzwiek takze z dzwiekim to musisz poeksperymentowac
wyciac wstawic rure i posluchac sam ocenisz jaki dzwiek
A jesli chodzi o przeglądy i polcje to nikt nie bedzie paczal ile masz tlumików patrzą tylko na emisje spalin i glosnosc ale jeszcze sie nie spotkalem zeby policjanci mieli przyrząd do mierzenia glośności wydechów spaliny to tak ale wystarczy zalorzyc magntyzer i po klopocie z emisja szkodliwych substancji
kiedys w jakiejs gazecie czytalem artykul o wydechach i pisalo tam ze takie wycinanie i dokladanie struminnic i tego typu rzeczy bez odpowiednich obliczen czegos tam nic nie daje a nawet pogorsza osiągi i dzwiek takze z dzwiekim to musisz poeksperymentowac
wyciac wstawic rure i posluchac sam ocenisz jaki dzwiek
A jesli chodzi o przeglądy i polcje to nikt nie bedzie paczal ile masz tlumików patrzą tylko na emisje spalin i glosnosc ale jeszcze sie nie spotkalem zeby policjanci mieli przyrząd do mierzenia glośności wydechów spaliny to tak ale wystarczy zalorzyc magntyzer i po klopocie z emisja szkodliwych substancji
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Opel/Corsa/7258" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Świeżak
- Posty: 97
- Rejestracja: 16 maja 2002, o 00:19
- Lokalizacja: Wroclaw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
A ja mam u siebie bardzo basowy i glosny wydech bez Remusow itp. za 1000zl.A caly wydech jest warty moze 400zl.Kat jest wypruty, rury powiekszonej srednicy, strumienica na prostej i dluga gruba(bardzo wazne dla basu)koncowka.Silnik ma 110000km na gazie na jednym reduktorze, bierze 0,5-0,6ltr oleju na 15000km a cisnienie jak w nowym.Obalam wiec wszelkie mity o gazowni i polecam dobrze zalozona strumienice bo naprawde dodaje momentu obrotowego w dolnym zakresie obrotow.
Uwazam ze wyciecie tlumika srodkowego doda Ci glosnosci ale nie dzwieku.Moze zaczac pierdziec bo dzwiek daje albo tlumik koncowy albo koncowka.Tak naprawde to zeby bylo tanio musisz kombinowac.Ja swoj wydech przerabialem chyba z 5 razy zanim dostalem to co chcialem ale bylo warto.
Uwazam ze wyciecie tlumika srodkowego doda Ci glosnosci ale nie dzwieku.Moze zaczac pierdziec bo dzwiek daje albo tlumik koncowy albo koncowka.Tak naprawde to zeby bylo tanio musisz kombinowac.Ja swoj wydech przerabialem chyba z 5 razy zanim dostalem to co chcialem ale bylo warto.