Strona 1 z 1
Tylny górny spojler - lotka
: 11 lip 2019, o 22:24
autor: kwantowakropka
Witam,
Spotkałam się z dwoma różnymi spojlerami w wersji D opc. Wersja poliftowa nie miała zmienianej lotki, nie jest też to element tuningowy ( tylko seryjny ). Za dużo egzemplarzy aby była to przekładka z vxr. Czy ktoś się orientuje jak się rozróżnia te egzemplarze? Poniżej fotki corsy D opc z dwoma różnymi spojlerami.
Dziękuję za pomoc
Katarzyna
Re: Tylny górny spojler - lotka
: 13 lip 2019, o 16:47
autor: ja37
Sprecyzuj pytanie.
Różnią się lotki?
Czy różnią się samochody?
Wszystkie Kaśki muszą myśleć zagadkami?
Moja Kasia też, jak coś pierdolnie, to nie wiem, czy siedzieć, czy się przewrócić
Re: Tylny górny spojler - lotka
: 13 lip 2019, o 19:40
autor: Corsillac
Ten z pomarańczowej jest w wersji Nurburgring, z niebieskiej jest zwykła OPC. VXR ma tak samo, oba spojlery wychodziły. Może dało się w opcji wybrać przy kupnie z salonu. Wersja Nurburgring ma dwa wydechy i jest odrobinę mocniejsza od zwykłej OPC.
Re: Tylny górny spojler - lotka
: 14 lip 2019, o 12:36
autor: kwantowakropka
Dziękuję za odpowiedzi.
Precyzuję pytanie - na obu zdjęciach widnieją corsy D OPC, niebieska ma lotkę "pełną" a pomarańczowa "dziurawą". Wersja poliftowa ma kilka zmian ale nie ruszano lotki. Wersja Nurburgring ma również kilka zmian, m.in. spojler dolny i układ wydechowy (dwie rury) - więc zdjęcie pomarańczowej nie przedstawia wersji Nurburgring.
O co więc mi chodzi? Chciałabym wersję z "dziurawą" lotką ewentualnie samą klapę z taką lotką lub samą lotkę. Chciałabym więc ustalić, że np. takie lotki montowano w corsach D OPC od roku 2012 lub że były opcją wyboru w dodatkowym wyposażeniu od roku 2012.
Na chwilę obecną nie ustaliłam od czego zależy dany model lotki ale nie jest to związane z liftingiem ani z modelem Nurburgring ( "dziurawą" lotkę posiadają modele z trójkątną końcówką rury wydechowej).
Moja Kasia też, jak coś pierdolnie, to nie wiem, czy siedzieć, czy się przewrócić
Mam nadzieję, że już wiadomo co robić
Re: Tylny górny spojler - lotka
: 14 lip 2019, o 17:54
autor: Corsillac
Może źle się wyraziłem w poprzednim poście, ale podstawowa różnica między OPC a Nurburgring to właśnie podwójny wydech w tej drugiej. Tak jak pisałem, w OPC wygląda to tak, jakby lotka była do wyboru przy kupnie. W Nurburgring po zdjęciach wnioskuję, że też występowały oba typy lotek, więc też mogła być jako opcja.