1,3 S+ 2xDCOE 40 (Irmscher U.K.)

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
projektyzpasja
Świeżak
Posty: 95
Rejestracja: 7 kwie 2012, o 22:04
Imię: Mateusz
Lokalizacja: WI
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

1,3 S+ 2xDCOE 40 (Irmscher U.K.)

Post autor: projektyzpasja »

Zostawiam na forum sprawdzoną kompilację dysz do zbudowania repliki Nova Sport Pack :oko:


Wałek Irmscher X-17 :
- czas 300/103
- wznios 10,2/3,0
- otwieramy/zamykamy 35/73-68/35



Głowica:
-Duże zawory dolotowe Risse 35mm
-Niezbędne jest kółko rozrządu z regulacją do nastaw - Gażniki i zapłon , synchronizacja przepustnic .

Blok:
-Tłoki doprężające 10,5 : 1

Teraz najważniejsze Specyfikacja dysz jest tylko i wyłącznie dla podwójnych gażników firmy Weber model DCOE 40 :

- Ruch uliczny : najbardziej łagodna praca motoru jaką udało mi się uzyskać :oko:

Dławiki 28 mm

Dysza wolnych obrotów 59F21

Główna dysza 100

Dysza powietrza 160

Dysza pompy 40

Emulsia F47

Venturi 4,0 mm

Co do dyszy komory pływakowej jest indywidualna sprawa w zależności od obróbki głowicy ? U mnie nie ekstremalnie :oko: także była 35 .
Wymienione Dysze są sprawdzone choć jak każdy rasowy mechanik wie silnik silnikowi nie równy ;-)
Każdy kto zna mniej więcej specyfikę tego modelu to mu już 3/4 zaoszczędzi czasu 8)

Na sezon 2013 będzie opracowana po podjazdach wersja najbardziej wysilona z charakterystyką najmocniejszej CA SPRINT B200 z edytuje temat w tym miejscu :)2
Salonowa Corsa A 1,3GT + Irmscher U.K. + Bilas Vergasser Technik = Sprint B200 ;-)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i Napęd”