Kanapa Porszaka - GS460

Tutaj umieszczamy opisy aut nie spełniających założeń forum Nasze Projekty
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5618
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Kontakt:

Kanapa Porszaka - GS460

Post autor: Porszak » 18 mar 2017, o 23:24

Po rozstaniu z corsa opc miejsce wozidla zajał Lexus. Poszukiwania nastepcy corsy zaczalem od bmw 330 i is300 przez 335i, a stanelo na V8 :grin: .
z jakichs tam lepszych wypasow ma zmienna sztywnosc amorkow - 2 pozycje, aktywny tempomat-to juz praktycznie jedzie samo wtedy, 8 biegowy automat, wentylowane stolki. nie wiem czy to wlasnie zasluga perforowanej skrory, ale zima nigdy nie uzylem grzania fotela. kupilem z przebiegiem 37 tysi, aso i stan auto wydaja sie to potwierdzac :smile:
Z wad: wysoka osoba nie znjadzie idealnej pozycji za kolkiem-jak ktos lezy to mu spasi, e60 wypada lepiej pod tym wzgledem, siedzi sie tam ciut nizej, i najwieksza wada-brak szperunku :sorry: wiec moze kiedys jakis torsen.
Modow nie bedzie bo cena i pod maska ciasno, i byc moze skrzynia za slaba. z internetowych zasobow wynika ze przenosi tylko 550Nm, choc to to samo co is-f, gs-f, rc-f. blizej lata pomysle nad aktywnym dolotem i wydechem, zeby zaczal troche glosniej gadac, choc to co jest w serii wcale zle nie jest jak sie ma jeszcze takiego hooligana jak corsa. musze jeszcze rozkminic temat silnika bo ten sam w LSie ma 380KM i praktycznie 500Nm choc nie wiem czy ta roznica moze byc odczuwalna :cool:
Załączniki
GS 460.jpg
GS 460.jpg (140.39 KiB) Przejrzano 5013 razy
Lex2.jpg
Lex2.jpg (1.96 MiB) Przejrzano 5013 razy
Lex1.jpg
Lex1.jpg (934.5 KiB) Przejrzano 5013 razy
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm

Awatar użytkownika
przyciaga
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 1079
Rejestracja: 28 maja 2008, o 08:20
Imię: Ania
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował;: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Kanapa Porszaka - GS460

Post autor: przyciaga » 19 mar 2017, o 20:53

Nooo ale limuzyna. Gratki i oby służyła jak najlepiej i najdłużej.

My też zmieniamy wóz na coś większego bo się nie mieścimy. Czy u Ciebie też coś się zmieniło?
Każdego dnia rośnie liczba osób, które mogą mnie pocałować w d...

Pamiętaj, wymień świece.

Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5618
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Kontakt:

Re: Kanapa Porszaka - GS460

Post autor: Porszak » 19 mar 2017, o 21:22

hej, poza autem nic sie nie zmianilo, ale jak sie zmieni kiedys to juz bede przygotowany hehe
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm

Awatar użytkownika
Hayabusa
Swój
Posty: 983
Rejestracja: 21 lut 2002, o 00:00
Imię: Maciek
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Kanapa Porszaka - GS460

Post autor: Hayabusa » 20 mar 2017, o 08:09

Piękny Lexus :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
corsa C 1.3 CDTI & Seat Leon 1M

Awatar użytkownika
-=m&m=-
Website Admin
Website Admin
Posty: 4895
Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
Imię: Michał
Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
Podziękował;: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 11 razy
Kontakt:

Re: Kanapa Porszaka - GS460

Post autor: -=m&m=- » 20 mar 2017, o 08:19

Wpadaj do Wro obejrzymy na miejscu :grin: Gratki zakupu :good:
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert

Awatar użytkownika
przyciaga
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 1079
Rejestracja: 28 maja 2008, o 08:20
Imię: Ania
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował;: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Kanapa Porszaka - GS460

Post autor: przyciaga » 20 mar 2017, o 12:23

Hayabusa pisze:Piękny Lexus :)
Trzeba Lexusa żeby starą gwardię ściągnąć na forum :P
Każdego dnia rośnie liczba osób, które mogą mnie pocałować w d...

Pamiętaj, wymień świece.

Awatar użytkownika
raf02
Nowy
Posty: 159
Rejestracja: 1 sty 2014, o 00:00
Imię: Rafał
Model auta: Corsa B
Silnik: X14XE
Lokalizacja: Radzyń Podl.
Podziękował;: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Kontakt:

Re: Kanapa Porszaka - GS460

Post autor: raf02 » 20 mar 2017, o 18:12

Kolejny który zmienił corse na V8 :grin: pozazdrościć, ciekawa limuzynka :smile:

Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5618
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Kontakt:

Re: Kanapa Porszaka - GS460

Post autor: Porszak » 20 mar 2017, o 18:42

przyciaga pisze:
Hayabusa pisze:Piękny Lexus :)
Trzeba Lexusa żeby starą gwardię ściągnąć na forum :P
Lubie to! :lol:

Dzieki
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm

Awatar użytkownika
Staneq
Post Mistrz
Posty: 2460
Rejestracja: 8 lis 2004, o 17:40
Imię: Michał
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Kontakt:

Re: Kanapa Porszaka - GS460

Post autor: Staneq » 4 kwie 2017, o 13:15

starzejesz się Porszaku :grin:
Było c14se

Awatar użytkownika
-=m&m=-
Website Admin
Website Admin
Posty: 4895
Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
Imię: Michał
Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
Podziękował;: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 11 razy
Kontakt:

Re: Kanapa Porszaka - GS460

Post autor: -=m&m=- » 4 kwie 2017, o 13:48

kolejny dinozaur się pojawił :lol:
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert

Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5618
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Kontakt:

Re: Kanapa Porszaka - GS460

Post autor: Porszak » 4 kwie 2017, o 17:11

tylko siwieje, dlatego V8, a nie v6:). gdyby m3 albo isf byly bardziej dostepne .... :roll: :grin:
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm

Awatar użytkownika
koziolek
Nowy
Posty: 296
Rejestracja: 27 lip 2010, o 17:26
Imię: Dawid
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Kanapa Porszaka - GS460

Post autor: koziolek » 6 kwie 2017, o 08:49

piękny Lex ;) coś modzisz ? V8 :good:

Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5618
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Kontakt:

Re: Kanapa Porszaka - GS460

Post autor: Porszak » 6 kwie 2017, o 18:11

dzieki.
jak to juz wielu z nas wie, najlepszym modem jest swap hehe, ale to chyba nierealne.
kompresor odpada bo cr jest 11,8:1, chyba ze z jakims bardzo mini doladowaniem, ale watpie, tym bardziej ze skrzynia przenosi podobno 500 czy 550Nm, a w serii jest 460-500(w LS z tym silnikiem jest 500 wlasnie)
na kolektory miejsca malo, chyba ze lapy przerobie zeby nie byly tak wielkie(nie chce mi sie:), sprobuje odetkac dolot, zrobic aktywny zeby gadal na zawolanie, to samo z wydechem, moze jakis program bo nadzieja na 400KM/500Nm jest
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm

Awatar użytkownika
Bear_
Weteran
Posty: 1807
Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
Imię: Arek
Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Kontakt:

Re: Kanapa Porszaka - GS460

Post autor: Bear_ » 13 kwie 2017, o 07:43

Oj Marcin, Marcin...Dopada i Ciebie dojrzałość emocjonalna hehehehe. Graty fajnego, wygodnego auta, a zarazem dość nietuzinkowego.

Fajna limuzyna :)
Obrazek
- Była CB C16XE -> C18XE Smallblock 2 - 140 PS, 183 Nm
- Jest Astra H Caravan Z19DTH OPC Line - 205 PS, 411 Nm

PAMIĘTAJ, wymieniaj świece!

Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5618
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Kontakt:

Re: Kanapa Porszaka - GS460

Post autor: Porszak » 13 kwie 2017, o 21:08

hehhe dyplomata :).

dzieki
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm

Awatar użytkownika
Bear_
Weteran
Posty: 1807
Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
Imię: Arek
Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Kontakt:

Re: Kanapa Porszaka - GS460

Post autor: Bear_ » 14 kwie 2017, o 07:40

Od razu dyplomata ;) Lubię jak coś jest inne... Temu akceptuje siebie hahahahahaha :P
Obrazek
- Była CB C16XE -> C18XE Smallblock 2 - 140 PS, 183 Nm
- Jest Astra H Caravan Z19DTH OPC Line - 205 PS, 411 Nm

PAMIĘTAJ, wymieniaj świece!

Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5618
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Kontakt:

Re: Kanapa Porszaka - GS460

Post autor: Porszak » 14 kwie 2017, o 23:08

miałem na myśłi, to że nie piszesz - starzejesz sie, tylko: Dopada i Ciebie dojrzałość emocjonalna. :grin:
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm

Awatar użytkownika
Bear_
Weteran
Posty: 1807
Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
Imię: Arek
Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Kontakt:

Re: Kanapa Porszaka - GS460

Post autor: Bear_ » 15 kwie 2017, o 18:52

Oj tam. Marcin, ludzi jak my będą wiecznie piękni i młodzi hehe :grin:
Obrazek
- Była CB C16XE -> C18XE Smallblock 2 - 140 PS, 183 Nm
- Jest Astra H Caravan Z19DTH OPC Line - 205 PS, 411 Nm

PAMIĘTAJ, wymieniaj świece!

Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5618
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Kontakt:

Re: Kanapa Porszaka - GS460

Post autor: Porszak » 1 cze 2017, o 22:53

Bedzie aktywny dolocik :grin: , a po nim wydech :smile:
Załączniki
silowniki.jpg
Siłowniczki podcisnieniowe: opel i deu
silowniki.jpg (1.97 MiB) Przejrzano 4797 razy
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm

Awatar użytkownika
czester 1
Weteran
Posty: 1909
Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
Lokalizacja: zabrze
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Kanapa Porszaka - GS460

Post autor: czester 1 » 2 cze 2017, o 07:55

witaj, mijałem się z takim ostatnio i fajnie to gada :grin: gratki. latasz cos bokiem :smile:
Obrazek

Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5618
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Kontakt:

Re: Kanapa Porszaka - GS460

Post autor: Porszak » 2 cze 2017, o 21:38

thx, no fajnie gada, ale za cicho :), latać jak latac, ale jak jest opcja to sie bokiem postawi, chęci ma często :D, ale na mokrym brakuje szpery :/. zreszta w kanapowym fotelu nie poszalejesz
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze Auta”