

Hmmm.. od czego zaczac.
Na poczatku była corsa B 1.4 60km rocznik 96 3d kupiona żeby było śmieszniej 1 kwietnia 2004r. potem było forum corsa.ja.pl a potem:
Pierwsze fotki



Potem chore pomysły i forum corsasport.pl W koncu podjeto decyzje o:
Marzec 2008 kupno silnika c20xe+skrzynia F20+wiązka i ECU dawca calibra po delikatnym dzwonie.



Takie warunki panowały przy wyjmowaniu silnika z dawcy, silnik wisiał na łańcuchu od krowy




W sierpniu br. samochód wyjechał z garażu i jeździ, wspólnie z kuzynem w jego warsztacie przez 2 miesiace walczyliśmy ze swapem, jak to zawsze bywa nie obyło się bez klopotów ale jakos poszlo.
Duzo wczesniej kupiłem od Mike kupilem kolejno: amortyzatory koni, sprezyny eibach i 3 swiatlo stopu-dzieki Mike. Przed swapem do auta trafiły także:
- fotele kubełkowe opel,
- hamulce przód 256-24+ tarcza Ate nacinana + kocki Ferodo,
- stabilizator przód 24mm, tył standard 18mm
- rozpórki przód wichers polerowane aluminium, dół wichers stal w czerwieni,
Wraz ze zmianą motorowni nastapiły zmiany w wydechu i tak zagościł wydech M-tech 2.25" na 2 puszkach przelotowych:















a w dolocie pojawił sie kupiony wczesniej power cap home made + lichy dolot ze stożkiem Piper Cross w osłonie ala carbon czyli niby izolacja od silnika

W dalszych planach to:
-zamontowanie zderzaka od GSi, którego zakupilem ale wymaga delikatnej reanimacji tz. naprawy zaczepów bocznych (oderwane), lakierowania w kolor no i brakuje jednego elementu prawego halogenu

-zamontowanie orginalnego power cap od M-tech, w chwili obecnej w jest w recznej polerce a palce mnie juz bola, ma wygladac tak:


Narazie tyle, CDN