MODEL: 1998, corsa B, ilosc drzwi: 3
SILNIK: X10XE
UKLAD DOLOTOWY: stock
UKLAD WYDECHOWY: stock
ELEKTRONIKA: alarm
UKLAD NAPEDOWY: stock
ZAWIESZENIE: stock
HAMULCE: stock
BODY: stock
WNETRZE: stock
AUDIO: coś tam mruczy
Samochód pochodzi z polskiego salonu Opel - Rygalik Łódź. Auto w rodzinie od 2001 roku, zakupione przez mojego ojca. Poprzednią (i jedyną) właścicielką była senator RP Zdzisława Janowska. Auto serwisowane głównie w ASO, dzięki czemu do dzisiaj jest megazdrowym okazem.
Auto wyjechało z salonu jako wersja CITY, czyli najzwyklejszy golas. Silnik X10XE ma przejechane 114 tys. km. Zalany Mobilem 5w50, którego nie łyka nawet grama.
Jeśli chodzi o budę jest to całkowity bezwypadek, niestety nie wszędzie jest już oryginalny lakier (spadająca gałąź, debil rysujący auta na parkingu, cofająca kobita). Aczkolwiek była to głównie kosmetyka. Podwozie od razu po zakupie zabezpieczone, dzięki czemu jedna z głównych wad opla została wyeliminowana.
Autem jeźdżę od zeszłej zimy (honda była za niska, a corsa stała nieużywana bo tata sobie kupił nowe auto). No i tak już zostało i przez jakiś czas będzie. Szkoda sprzedawać, bo ceny za te auta są śmiesznie niskie, dlatego zostanie w rodzinie.
Od kiedy auto jest w moim posiadaniu zaszły pewne zmiany. Wpadły alu z astry R14, kierownica z CB gsi. Na montaż czeka elektryka szyb, centralny zamek, subwoofer ze wzmacniaczem, chlapacze tylne z Vouxhalla, a także mam już kupione zegary z obrotomierzem. Chodzi też za mną swap na jakiś mocniejszy silnik.
CB CITY '98
- mariusz2247
- Nowy
- Posty: 263
- Rejestracja: 30 gru 2010, o 22:05
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: łódzkie
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: CB CITY '98
galanta seria . teraz tylko brać się za dłubanie... . powodzenia
zastanawia mnie tylko co ludzie widzą w kierach z gsi... ??
zastanawia mnie tylko co ludzie widzą w kierach z gsi... ??
bo życie jest po to, by spełniać swoje marzenia