
Opel Corsa A GSI, motor: c16se, moc: 101KM, Waga: 840Kg, Rok produkcji: 1993 (w numerze VIN literka P), z wyposażenia: seryjny centralny zamek oraz el. szyby


Wnętrze

Stało się jasne, że jest troche kosmetyki do zrobienia... Więc zaczęła się zabawa w poszukiwanie brakujących elementów... Celem było doprowadzenie jej do fabrycznego wyglądu... w tym celu potrzeba było kilku elementów które okazały się albo ciężko dostępne, albo po prostu już nie do zdobycia... Znaczek w grill GSi, decale GSi na lewe drzwi oraz tylną klapę, do tego również matowa blenda tylnej klapy...
Więc się zaczęło... Na początek wleciały paski zderzaków, decal GSi na lewe drzwi, oraz znaczek grilla GSi




Następnie przyszedł czas na tylną klapę... Niestety ktoś przykleił na nią naklejkę, która powinna iść na drzwi, i wyglądało to dość mizernie...

ale... Godzina pracy mojego dobrego kolegi, później troche zdolności manualnych mojego ojca... I wyszło co wyszło




Tutaj praktycznie kończy się doprowadzanie jej do stanu pełnej GSi... I zaczęły się modyfikacje, które cieszą oko, ułatwiają życie, lub poprostu były konieczne...Na początek wymiana tłumika końcowego, seryjny Bosal, dedykowany do silnika C16SE, ale zupełnie zmienił on dźwięk autka...



Dźwięk wydechu GSi
Następnie doszły:
Daszki z Vectry z podświetlanymi lusterkami

Wpinki foteli RECARO

Czarne lampy FIFFT



Zmianie uległy też felgi... Kiedyś sądziłem że 15" w Corsie A to lekka przesada, teraz nic innego sobie nie wyobrażam... Felgi Dare X1 6.5x15


Dymione boczne kierunki prosto z UK


A także manetki wycieraczek i kierunkowskazów z Calibry, lifty maski
A z racje tego że kilka miesięcy temu kupiłem jeszcze jedną Corse GSi z przeznaczeniem na części, trafiły również ramki okienne drzwi kierowcy i zielone szyby na te same drzwi...
A oto jak auto prezentowało się na IV zlocie corsa-a.pl Team w tym roku



No... To by było na tyle, wiem że się troche rozpisałem, ale to jest efekt mojej ponad już rocznej pracy nad dopieszczaniem tego rodzynka...
