jakiś czas temu miałem CB C16XE i problem z niskimi obrotami, niestety się skasował na TIR-ze ;/
teraz jak na ironię problem mam z wysokimi obrotami.
otóż ostatnio na dziurach rozpadł mi się tłumik gdzieś na wysokości KATa, mniej więcej w tym samym czasie zaczął świecić check engine, co się wiąże z błędem 19 - (czujnik położenia i prędkości obrotowej).
Tłumik zrobiłem, a po odpaleniu okazało się, że przy 3500 obr "coś" jakby odcina paliwo/prąd na silniku/???, tzn. jak mu wcisnę w podłogę, dokładnie na 3.5tys przerywa trochę spadają obroty wkręca się znowu do 3.5, przerywa itd.
poczytałem to co znalazłem na necie i zączałem od tego że wszystkie wtyczki pod maską potraktowałem kontakt sprayem, ale nic nie pomogło
jakieś rady i pomysły


