Witam
Mam problem na biegu jałowym, po zmianie EGR na drugi (poprzedni zawiesil sie na stale) samochod na benzynie dziala prawidlowo, natomiast po przelaczeniu na gaz auto spada z obrotów do zera i gasnie.
Dzieje sie tak na ciepłym silniku od około 90 stopni, wczesniej bylo wszystko w porzadku, dodam, ze musiałem odpiać akumulator, aby skasować błędy (43 i 47) czy czasem nie musze odnowa programowac komputera? Jezeli tak jak to zrobic domowymi sposobami.
Chcialem jeszcze dodać, ze na zaslepionym EGR bylo dobrze, albo poprostu tego nie zauwazyłem.
LPG, a EGR
- wolga85
- Weteran
- Posty: 1035
- Rejestracja: 12 sty 2009, o 21:03
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Gdów (na południe od Krakowa)
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: LPG, a EGR
Instalacja do wyregulowania. Egr doprowadza dodatkowe powietrze i instalacja gazowa tego nie uwzglednia.
6 do 100 czy 6 na 100. Oto jest pytanie
- mr_luke
- Nowy
- Posty: 447
- Rejestracja: 29 lip 2010, o 01:13
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: LPG, a EGR
Ja bym powiedział, że nawet trzeba pojechać do gaziarza bo samemu tego nie zrobisz, nie masz sprzętu i wiedzy na ten temat. Dobry gaziarz i wyjdzie Ci tylko na dobrekunso pisze:da sie to wyregulowac samemu czy gdzies do mechanika trzeba podjechac?
Corsa - sold
-
- Nowy
- Posty: 188
- Rejestracja: 20 lip 2011, o 18:10
- Imię: Artur
- Podziękował;: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: LPG, a EGR
Jakiej firmy masz instalacje?? Mam w jednej ze swoich cors ten sam silnik co twój i zrobiłem na gazie ok 200tys i tylko raz regenerowałem parownik. Wszystko sam bo nie ufam gazownikom bo on za wszystko kupę kasy kasują i i tak nie działa a zwykła instalacja nie sekwencyjna jest strasznie prosta i można wszystko samemu zrobić. A EGR wstawiłeś taki sam czy jakiś inny?? Podejrzewam, ze wystarczy na parowniku podkręcić obroty ja mam u siebie dwie śrubki jedna od obrotów druga od powietrza starsze parowniki maja tylko jedna.
- wolga85
- Weteran
- Posty: 1035
- Rejestracja: 12 sty 2009, o 21:03
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Gdów (na południe od Krakowa)
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: LPG, a EGR
Tylko jeszcze czasami trzeba skorygować przedział działania silnika krokowego. Do tego kręcenie śrubą reduktora na pałę to kiepski pomysł. Można też kupić interfejs do gazu i z pomocą odczytu z sondy lambda wszystko wyregulować (ja jeszcze robię przejazd z lapkiem i patrze jak się zachowuje podczas normalnej jazdy) lub druga opcja analizator spalin w rurę i regulacja.
6 do 100 czy 6 na 100. Oto jest pytanie